Der ja. En god, lavmælt plate det der.dag1234 skrev:Rumer - Seasons Of My Soul
Hmm...førsteinntrykket er at det er synd jeg kun har trapp. Både hjemme og på jobb.lars_erik skrev:Der ja. En god, lavmælt plate det der.dag1234 skrev:Rumer - Seasons Of My Soul
Du er i det vanskelige hjørnet i dag : Krakilske pasienter, skjønner jeg.dag1234 skrev:Jethro Tull - Aqualong Kan også brukes som plaster. Vokste opp med den på kassett.
Ikke i hjørnet, sitter på den vanlige plassen. Plaster på et litt hardt prøvet vennskap, men mest på tull.lars_erik skrev:Du er i det vanskelige hjørnet i dag : Krakilske pasienter, skjønner jeg.dag1234 skrev:Jethro Tull - Aqualong Kan også brukes som plaster. Vokste opp med den på kassett.
Plaster ???
;Ddag1234 skrev:Ikke i hjørnet, sitter på den vanlige plassen. Plaster på et litt hardt prøvet vennskap, men mest på tull.lars_erik skrev:Du er i det vanskelige hjørnet i dag : Krakilske pasienter, skjønner jeg.dag1234 skrev:Jethro Tull - Aqualong Kan også brukes som plaster. Vokste opp med den på kassett.
Plaster ???
Jethro Tull, altså. Du trodde vel ikke noe annet, vel?lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Ikke i hjørnet, sitter på den vanlige plassen. Plaster på et litt hardt prøvet vennskap, men mest på tull.lars_erik skrev:Du er i det vanskelige hjørnet i dag : Krakilske pasienter, skjønner jeg.dag1234 skrev:Jethro Tull - Aqualong Kan også brukes som plaster. Vokste opp med den på kassett.
Plaster ???