Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.873
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    Sidane skrev:
    Nei nå får det faenmeg holde! Dette sluttet å være underholdende med dette innslaget, Sidane. Når jeg først forlater sottesengen for å menge meg med min kjære berm så bli jeg møtt med en slik vederstyggelighet som å se ManU bli nevnt et sted der man trodde det var trygt for de røde djevlene der. Satan steike, gå og skam deg i lang tid fremover! Og jeg som begynte å få tro på deg. :mad:

Sotteseng er et lite trivelig sted, men små slurker whisky og en Francoise Hardy som overøser meg med trøstende småkyss hele tiden blir det nesten overlevelig å ha øyne og nese som renner, og halvveis tette ører. Men kyssene er søte, kjærligheten virker gjensidig og utover kroppens skrøpelighet kan livet igjen leves en stakket stund. Egentlig b urde jeg også danset Valiumsdansen etterpå. Det er låten som er umulig å overgå for en stakkars artist som kommer med ny plate. Og de aller fleste andre, vil jeg mene. Snufs snufs, hente meg et nytt glass tenker jeg. Det går ikke an å danse valium, bare danse på valium. Og den luksusen er nok vanskelig for meg å få tak i nå, hvis ikke pilletrilleren i Sør-Rogaland tar turen nordover med den tiltrengte fortrengelseshjelpen.

Det er ikke dagens første Francoise. ;)
    Der var du sannelig :)
    Gjennoppstått 5 dag. Vi begynte smått å bli engstelige her :'(

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg kunne jo ikke overgå Frelseren, så et par dagers ekstra karens var på sin plass. Takk for å poste et bilde av en av mine absolutte favoritter, lars_erik. Det var også favoritten til min forrige katt, Pascale.

Hvor lenge må jeg unngå å banne for å få danset valiumdansen, Dag?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:
    Jeg kunne jo ikke overgå Frelseren, så et par dagers ekstra karens var på sin plass. Takk for å poste et bilde av en av mine absolutte favoritter, lars_erik. Det var også favoritten til min forrige katt, Pascale.

Har du reket tynnkledd rundt i bergen

Godt å lese at du kvikner til. God bedring baluba

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:

Tja...en to, tre Ave Maria og en halvannen Fader Vår på fastende hjerte ville jeg anslå på stående fot. Skal høre med min skriftefar hva som er vanlig å gi for et par velplasserte, men saftige gloser avlevert under rekonvalesens i sterkt Valiumabstinens.

Geir Kristiansen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Antall liker
    2.284
    Sted
    Tromsø
    vargen skrev:
    Den setter jeg på etterpå. ;D

Sett i litt andre tråder at du hører på i alle fall Katatonia. Da regner jeg nesten med at Opeth og Anathema også lyttes til? ;)
    Yep, og sper du på med Pain Of Salvation og InFlames så har vi broderfolket dekt.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    baluba skrev:

Tja...en to, tre Ave Maria og en halvannen Fader Vår på fastende hjerte ville jeg anslå på stående fot. Skal høre med min skriftefar hva som er vanlig å gi for et par velplasserte, men saftige gloser avlevert under rekonvalesens i sterkt Valiumabstinens.
    Hellige Far, jeg fant fram to av mine rosenkranser for flere dager siden. Det er de jeg har knuget meg til de dagene jeg ikke har rørt tastaturet. De har gått i en evig rundgang slik at jeg har mistet tellingen på antall Ave Mariaer og trosbekjennelser for lenge siden.

Gikk ut i desert boots en dag det begynte å regne, og da holder det ikke med lang makko, god frakk og sixpence. :(

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Geir Kristiansen skrev:
    vargen skrev:

Sett i litt andre tråder at du hører på i alle fall Katatonia. Da regner jeg nesten med at Opeth og Anathema også lyttes til? ;)
    Yep, og sper du på med Pain Of Salvation og InFlames så har vi broderfolket dekt.
    Hehe. Jeg har hørt litt på POS de siste årene, men det er først nå jeg virkelig har begynt å lytte til de. In Flames har jeg en 5-6 skiver av, og lytter til innimellom. Ellers lytter jeg en del til Blackfield og no-man, som er andre SW-prosjekter. Siste jeg har begynt å lytte til nå, er denne:

Som også spilles akkurat nå, fortsatt fra Spåttifai.

Geir Kristiansen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Antall liker
    2.284
    Sted
    Tromsø
    vargen skrev:
    Geir Kristiansen skrev:
    vargen skrev:

Hehe. Jeg har hørt litt på POS de siste årene, men det er først nå jeg virkelig har begynt å lytte til de. In Flames har jeg en 5-6 skiver av, og lytter til innimellom. Ellers lytter jeg en del til Blackfield og no-man, som er andre SW-prosjekter. Siste jeg har begynt å lytte til nå, er denne:

Legger den opp som et prosjekt for morgendagen. Akkurat fått EC AW250-R i hus som har behov for innspilling :)

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Geir Kristiansen skrev:
    vargen skrev:
    Geir Kristiansen skrev:
    vargen skrev:

Legger den opp som et prosjekt for morgendagen. Akkurat fått EC AW250-R i hus som har behov for innspilling :)
    Kos deg, innspilling på nytt utstyr er alltid moro.;) Demians lytta jeg til etter å ha lest at SW var meget fornøyd med hva han hørte fra overnevnte skive. Angrer ikke på at jeg sjekka det ut.;)

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Gurf Morlix - Blaze Foley's 113th wet dream

Smøyso lurte på om vi var på dansegalla då eg satte denne på i går kveld :)
    Påsto det var noke av det jævligaste ho hadde høyrt.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    John Olav Nilsen & gjengen - Det nærmeste du kommer

Spent på denne altså.
    Begynner i alle fall hakket lystigere enn debuten.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn