Dazed skrev:Uten å nevne navn, så virker det litt som om noen har ranet en bensinstasjon og stukket av med alle CD-ene.
one of us is a cigar stand, one of us is a lovely blue, incadascent guillotine.Townes skrev:
Et av verdens beste album det der, Fingern. Utvilsomt.65finger skrev:denne fått av Roberten! veldig hyggelig
det har ligget og vansmektet lang nedi bunken en stund. Gjør bot ved å spille det en 3-4 runder. Bonus slipper å bevege carcasetRoberten skrev:Et av verdens beste album det der, Fingern. Utvilsomt.65finger skrev:denne fått av Roberten! veldig hyggelig
Hva synes HFS folket om denne?atonal skrev:James Blake
Sexsmith er ingen skivebom, men kanskje heller ikke en innertier. Kjekk musikk, som likner på Rufus Wainwright i syngingen på de mer pianobaserte låtene. Fin plate, men litt ensformig, eller mangler ett eller annet som løfter den. Eller kanskje jeg bare er sur og grinete etter mye pcproblem på jobb i dag.Townes skrev:dag1234 skrev:Ron Sexsmith - wherabouts På dac nr 10...
Låter det bra på den tiende dac'n?
Eller var Sexsmith skivebom?
Slett ikke verst. Blanding av electronica og hvit soul. Hører den på mine pc-monitorer første gang i dag. Fiffig produksjon. Nedstrippet arr., melodiøst og intenst, med mer enn et par nikk til Antony Hegarty. Jeg foretrekker dog denne varianten.Todd skrev:Hva synes HFS folket om denne?atonal skrev:James Blake
Den er kald enda, etter å ha vannsmektet hos det Kongelige Norske Postuvesen.dag1234 skrev:Sexsmith er ingen skivebom, men kanskje heller ikke en innertier. Kjekk musikk, som likner på Rufus Wainwright i syngingen på de mer pianobaserte låtene. Fin plate, men litt ensformig, eller mangler ett eller annet som løfter den. Eller kanskje jeg bare er sur og grinete etter mye pcproblem på jobb i dag.Townes skrev:dag1234 skrev:Ron Sexsmith - wherabouts På dac nr 10...
Låter det bra på den tiende dac'n?
Eller var Sexsmith skivebom?
Dacen...lars_erik skal ikke være så trygg på nøttene for å si det sånn. Den bør gjerne få litt mer tid på seg før jeg finner frem skapellen.
Nå er det Iron & Wine - Kiss each other clean
Det var da et usedvanlig usmakelig cover, Roberten.Roberten skrev:Hunx And His Punx - Gay Singles
you like Morrissey and you like U2, what the fuck is wrong with you ?
Et betimelig spørsmål de stiller.
Denne skal være braRoberten skrev:Hunx And His Punx - Gay Singles
you like Morrissey and you like U2, what the fuck is wrong with you ?
Et betimelig spørsmål de stiller.
http://2.bp.blogspot.com/_rD_8J-qV22Y/SqquwE9d_AI/AAAAAAAAArE/F9JJ50sXRV4/s400/hu
nxcover_gaysingles_packshot.jpg