Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Ron Sexsmith - whereabouts Mens jeg lar den tiende dacen vente til i morgen, og nr 11 kan hentes på lørdag...
    Man har IKKE et så uinteressert forhold til ting som postdamen bringer med seg på sin ferd, Dag :mad:
    Man stormer! til posthuset, springer hjem, og setter opp dacen promte!

Denne utilgivelige slappe hopldningen leder meg ut i ulykka; jeg må gå meg en tur for å roe nervene :'(

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Ron Sexsmith - whereabouts Mens jeg lar den tiende dacen vente til i morgen, og nr 11 kan hentes på lørdag...
    Man har IKKE et så uinteressert forhold til ting som postdamen bringer med seg på sin ferd, Dag :mad:

Denne utilgivelige slappe hopldningen leder meg ut i ulykka; jeg må gå meg en tur for å roe nervene :'(
    Jeg havna i uløkka for en del år siden da jeg lå på meg en lausunge, også kalt Soppen. Krever ikke mye, men i dag måtte han altså gå foran mine dacutprøvinger. Drittungen! Hvis du kommer deg på tur, så husk det var nervene du skulle roe, ikke andre kroppsdeler. Unner deg ikke den samme vanskjebnen som meg :'(.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:

Jeg havna i uløkka for en del år siden da jeg lå på meg en lausunge, også kalt Soppen. Krever ikke mye, men i dag måtte han altså gå foran mine dacutprøvinger. Drittungen! Hvis du kommer deg på tur, så husk det var nervene du skulle roe, ikke andre kroppsdeler. Unner deg ikke den samme vanskjebnen som meg :'(.
    Jeg gikk i de mørke bakgater for å unngå alle slags lokkende Sirener :p
    Men nervene er ikke roet nevneverdig :-\

Tror jeg trenger noe nytt for å få opp humøret.
    Mange fine klokker der ute, som nok vil hjelpe på.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:

Jeg tror du missforstår. Streken forgår av nervøsitet for hver time den esken er i postens varetekt. Han har sikkert ikke den store tilliten til dem, så du bør storme avgårde i morgen tidlig imo. Jeg slapp forresten å bli avvist ved alteret, for presten (i Maccarese) kom bort til meg og gav meg en orientering før tjenesten startet. Han orienterte også om det du skriver om, at det den dagen var det kun hun som spilte orgel som fikk lov å drikke. Men også ved andre gudstjenester kunne jeg ikke motta.

Men jeg har selvsagt gjort det. Det ble servert på en svært sanitær måte av hensyn til presten, som drakk resten av kalken etterpå. Jeg husker ikke helt om det var fingerbøl av plast eller en anordning/teknikk av en art. Mener det må ha vært en drøy halvliter presten satt til livs på rekordtid etterpå... :-\

Det holdt med den ene gangen for meg, men jeg bare måtte lure meg til det. Min opportunistiske natur ville totalt streiket hvis jeg ikke hadde benyttet en anledning til å være litt respektløs mot moderkirken, og dette var jo litt harmløst siden ingen vet noe. Bare en skadefro baluba. Store menn, små gleder. ;D

Er det noen som kan bekrefte at Sidane er et menneske? Lenge har jeg beundret en tydelig menneskelig evolusjon i hans deltakelse. En transformasjon til det å bli et voksent, anstendig menneske med fine verdier. Men så går det litt over styr i entusiasme til tider at det kan minne som en autogenererende programvare som er laget for å sette sammen pakker med høy oppbyggelig verdi. Jeg lurer litt på om det er en plugin Høvdingen har laget for å spre et gladbudskap, som etterhvert har utviklet seg til noe ala Hal 9000. Det at ingen mennesker/levende organismer kan overleve en slik overeksponering av gamle supporterplater for ManU kan være en indikator på at vi har med kunstig intelligens å gjøre som har pådratt seg et virus.

Eller, er det noen som kan bekrefte/overbevise meg om at Sidane faktisk er en person? ;)

Over til noe helt annet. Se bort fra de utrolig "artige" bleikansiktene (som burde holde seg til instrumentene sine) og fokuser på den søte vokalisten.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Du er nok bare delvis på rett spor, baluba. Det er jo en del ranere på frifot der nede, men mer ille er det at man bestiller seg noe, og IKKE henter det med en gang det ankommer. Alle nye ting til anlegget skal medføre smerte og lengsel mens man venter, og svettetokter og bankende hjerte når det ankommer. Et hjerte som pumper og hamrer , alt mens man springer det forteste man makter til postkontoret for å hente Gjøkalven!
    Ventetid finnes ikke i sådan stund :mad:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:
    Du er nok bare delvis på rett spor, baluba. Det er jo en del ranere på frifot der nede, men mer ille er det at man bestiller seg noe, og IKKE henter det med en gang det ankommer. Alle nye ting til anlegget skal medføre smerte og lengsel mens man venter, og svettetokter og bankende hjerte når det ankommer. Et hjerte som pumper og hamrer , alt mens man springer det forteste man makter til postkontoret for å hente Gjøkalven!
    Javel. Så du er også venn med Dag for pillenes skyld? ;D

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    lars_erik skrev:
    Javel. Så du er også venn med Dag for pillenes skyld? ;D

Må ikke komme med slike uttalelser midt i eplespisinga! Nå er det lettygd eple over hele pc-en, stilken i nesa og resten sitter fast i halsen :'(

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Spiritualized - Ladies And Gentlemen We Are Floating In Space

Ellers skal man være forsiktig slik at ikke mekaniske objekter utsettes for avgudsdyrkelse.
    I møte med musikken er vi alle nakne, samme hvilke egenskaper vi ilegger avspillingskjeden.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Roberten skrev:

Ellers skal man være forsiktig slik at ikke mekaniske objekter utsettes for avgudsdyrkelse.
    I møte med musikken er vi alle nakne, samme hvilke egenskaper vi ilegger avspillingskjeden.

Enig, men nå har det seg slik at det er jeg som har lurt Dag på ville? veier med denne innretningen, og jeg har motatt uhørte og unevnelige trusler om den ikke svarer til forventningene :'(
    Kofferten og passet ligger klart.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Frykt ikke, virkeligheten ligger som en så tung hemsko rundt Dag sin viljestyrke at det å gjøre alvor av trusler ligger langt utenfor hans tiltaksområde.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Roberten skrev:

Enig, men nå har det seg slik at det er jeg som har lurt Dag på ville? veier med denne innretningen, og jeg har motatt uhørte og unevnelige trusler om den ikke svarer til forventningene :'(
    I påvente av straffen anbefaler jeg onani, lars_erik. Det er veldig spenningsreduserende, og det er kanskje siste gang du vil få glede av kulene dine. Repet er klart, og bjørka svaier så fint i vinden. I morgen går jeg på postkontoret, hvorpå saken, for ikke å si staken, blir avgjort.

Laura Marling - I speak because I can

Vedlegg

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Roberten skrev:

I påvente av straffen anbefaler jeg onani, lars_erik. Det er veldig spenningsreduserende, og det er kanskje siste gang du vil få glede av kulene dine. Repet er klart, og bjørka svaier så fint i vinden. I morgen går jeg på postkontoret, hvorpå saken, for ikke å si staken, blir avgjort.

Jeg har ingenting å tilføye, jeg synes bare det var så vakkert at jeg er nødt til å sitere det for å bevare det for ettertiden.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.806
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    irriterende greier. Må bruke forstørrelsesglass med lys for å finne rett side da de idiotene som har trykket innerlabel tydeligvis ikke har tenkt på at dette er musikk for gamle svaksynte grinebitere...
    Kayne West

Vedlegg

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Roberten skrev:

Jeg har ingenting å tilføye, jeg synes bare det var så vakkert at jeg er nødt til å sitere det for å bevare det for ettertiden.
    Jeg får vel ta meg en tur ut igjen, i de lyse framgater hvor Sirenene er, slik at jeg kan få meg en siste hyrdestund :'(

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    H.R skrev:
    irriterende greier. Må bruke forstørrelsesglass med lys for å finne rett side da de idiotene som har trykket innerlabel tydeligvis ikke har tenkt på at dette er musikk for gamle svaksynte grinebitere...
    Kayne West
    ;D Bommert, de burde jo skjønne at dette er typisk gubbemusikk. Plukket den med meg fra platebaren i dag, får kjøpe meg lupe og gi den en omgang på spilleren i morgen, ser frem til det etter at du, Fingern og Brassegutt har snakket varmt om den.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Roberten skrev:

Jeg får vel ta meg en tur ut igjen, i de lyse framgater hvor Sirenene er, slik at jeg kan få meg en siste hyrdestund :'(
    Her er det bare å finne frem ridestøvlene og visa-kortet, så fremt du forsmår egeninnsats.
    I fall det siste, så blir det mer penger igjen til hifi. Tenk på det. Nå som sexlysten kanskje for evig går tapt, vil du har enda større glede av anlegget. Da kan det være du heller skal sette pengene dine der enn i gatens løse fugler.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn