Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
John Lee Hooker - Mr Lucky
Vedlegg
-
32 KB Visninger: 150
dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet Musikk for voksne.
Har du hørt for mye på Sidane nå ???baluba skrev:dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet Musikk for voksne.
Trodde bare du hadde funnet fram feil bilde... ;Ddag1234 skrev:Har du hørt for mye på Sidane nå ???baluba skrev:dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet Musikk for voksne.
Dette omslaget trigger meg (30 år bak i tid) Musikken holder bra i dag også ;DJanR skrev:
Vinyl.
/jan
dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet Musikk for voksne.
O ja, PJ Harvey er kompromissløs og fantastisk.H.R skrev:PJ Harvey er stor.
får meg til å spelle denne nu Dessert Sessions vol 9-10 som langtifra er et mislykket prosjekt
http://en.wikipedia.org/wiki/Volumes_9_&_10
Sure.Geir Kristiansen skrev:dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet Musikk for voksne.
Musikk for voksne 2.
Flott platetdbil skrev:Rumers
Du er en særs oppegående og framifrå ung mann, Todd, men her har du begått en slutningsfeil av de helt store.Todd skrev:Verdens beste rapper og en killer av en plate.
hehe..du har muligens rett. For meg er Biggie enda større, men av de nålevnde er Jay-Z STOR. Stemmer det at decibelius er HFS Hip Hop alibi.Roberten skrev:Du er en særs oppegående og framifrå ung mann, Todd, men her har du begått en slutningsfeil av de helt store.Todd skrev:Verdens beste rapper og en killer av en plate.
Verdens beste rapper heter Chuck D, noe mer er det egentlig ikke å si om den saken.
Dersom ikke decibelius kommer på banen da, han har sannsynligvis en hel masse å si om den saken.
Biggie Smalls var, og Jay-Z er, underholdere. Chuck D er Urix og folkeopplysning med en beinhard beat. Derfor vil de aldri kunne måle seg med ham.Todd skrev:hehe..du har muligens rett. For meg er Biggie enda større, men av de nålevnde er Jay-Z STOR. Stemmer det at decibelius er HFS Hip Hop alibi.Roberten skrev:Du er en særs oppegående og framifrå ung mann, Todd, men her har du begått en slutningsfeil av de helt store.Todd skrev:Verdens beste rapper og en killer av en plate.
Verdens beste rapper heter Chuck D, noe mer er det egentlig ikke å si om den saken.
Dersom ikke decibelius kommer på banen da, han har sannsynligvis en hel masse å si om den saken.