Frykten begynner å slippe taket, og siden den har vært så nervepirrende og truslene så dårlig skjulte, må her feires ;Ddag1234 skrev:Pogues - The ultimate collection Har du tatt for mange happypills nå, lars_erik?
No, no - ikke blande piller og alkohol. Dette har vi snakket om mange ganger. Ta to av de røde og en blå annen hver time til du kjenner deg helt rolig. Da kan vi slutte med elektrosjokkene.lars_erik skrev:Frykten begynner å slippe taket, og siden den har vært så nervepirrende og truslene så dårlig skjulte, må her feires ;Ddag1234 skrev:Pogues - The ultimate collection Har du tatt for mange happypills nå, lars_erik?
Send meg Løiten i sådan stund!
Etter terrorveldet jeg har levd under de siste dagene, er det slutt på tablettene for lenge siden :'(dag1234 skrev:No, no - ikke blande piller og alkohol. Dette har vi snakket om mange ganger. Ta to av de røde og en blå annen hver time til du kjenner deg helt rolig. Da kan vi slutte med elektrosjokkene.lars_erik skrev:Frykten begynner å slippe taket, og siden den har vært så nervepirrende og truslene så dårlig skjulte, må her feires ;Ddag1234 skrev:Pogues - The ultimate collection Har du tatt for mange happypills nå, lars_erik?
Hvis du er tom for apedop så må du bare pøse på med sprit til jeg får rekvirert en ny palle fra apoteket. Så får du speede opp stømmen gjennom knollen til max.lars_erik skrev:Etter terrorveldet jeg har levd under de siste dagene, er det slutt på tablettene for lenge siden :'(dag1234 skrev:No, no - ikke blande piller og alkohol. Dette har vi snakket om mange ganger. Ta to av de røde og en blå annen hver time til du kjenner deg helt rolig. Da kan vi slutte med elektrosjokkene.lars_erik skrev:Frykten begynner å slippe taket, og siden den har vært så nervepirrende og truslene så dårlig skjulte, må her feires ;Ddag1234 skrev:Pogues - The ultimate collection Har du tatt for mange happypills nå, lars_erik?
Men formen er stigende nå, når nøtteknekkeren har sluppet taket 8)
En kjempeplate! En av de beste. Ikke noe mer å si om den saken.Dazed skrev:
Vinyl.
Sant, dette er ikke en verdig oppfølger. Det blir for daft og mangler de gode melodiene, og live-faktoren fra den første. Tror denne får en del alenetid i hylla her i heimen.Townes skrev:John Olav Nilsen & Gjengen - Det nærmeste du kommer
Foreløpig er eg skuffet. Noe fra debuten mangler fullstendig her...
Helt enig.dag1234 skrev:Sant, dette er ikke en verdig oppfølger. Det blir for daft og mangler de gode melodiene, og live-faktoren fra den første. Tror denne får en del alenetid i hylla her i heimen.Townes skrev:John Olav Nilsen & Gjengen - Det nærmeste du kommer
Aldri for tidlig å spørre, men det kan være for tidlig å svare. Jeg har bare hørt The forest en og en halv gang, men jeg likte den ganske så godt. Kan kanskje være litt for snill, så den passer gjerne ikke så godt når jeg er i det slemme hjørnet. Tenkte at jeg burde kjøpe den, for så pass godt falt den i smak.Townes skrev:Helt enig.dag1234 skrev:Sant, dette er ikke en verdig oppfølger. Det blir for daft og mangler de gode melodiene, og live-faktoren fra den første. Tror denne får en del alenetid i hylla her i heimen.Townes skrev:John Olav Nilsen & Gjengen - Det nærmeste du kommer
For tidlig å spørre om Danny Schmidt? Basert på dine siste inntrykk, så vil eg tippe at Schmidt bare faller sånn halvveis i smak.
Det er min virkelighet, og den kan ingen ta fra meg... vel, nå finnes det jo apedop og elsktrosjokk, så jeg er jammen ikke helt sikker på den der, du...Roberten skrev:Tor har spilt to knallskiver på rad. Dag har mistet kontakten med virkeligheten. Jaja, en av to er ikke så verst.
Kunne aldri finne på å ta den fra deg, Dag. Er bare interessert i å få deg velberget inn i den igjen. Hjelpsom som jeg er.dag1234 skrev:Det er min virkelighet, og den kan ingen ta fra meg... vel, nå finnes det jo apedop og elsktrosjokk, så jeg er jammen ikke helt sikker på den der, du...Roberten skrev:Tor har spilt to knallskiver på rad. Dag har mistet kontakten med virkeligheten. Jaja, en av to er ikke så verst.
Decemberists plata er nok en 7- på CEVBOF. Den tapte seg bittelitt, men er fortsatt veldig bra.dag1234 skrev:Aldri for tidlig å spørre, men det kan være for tidlig å svare. Jeg har bare hørt The forest en og en halv gang, men jeg likte den ganske så godt. Kan kanskje være litt for snill, så den passer gjerne ikke så godt når jeg er i det slemme hjørnet. Tenkte at jeg burde kjøpe den, for så pass godt falt den i smak.Townes skrev:Helt enig.dag1234 skrev:Sant, dette er ikke en verdig oppfølger. Det blir for daft og mangler de gode melodiene, og live-faktoren fra den første. Tror denne får en del alenetid i hylla her i heimen.Townes skrev:John Olav Nilsen & Gjengen - Det nærmeste du kommer
For tidlig å spørre om Danny Schmidt? Basert på dine siste inntrykk, så vil eg tippe at Schmidt bare faller sånn halvveis i smak.
En plate som har tapt seg for meg erThe Decemberists; The King is dead, den likte jeg kjempegodt med en gang, og så har jeg i løpet av kort tid spilt meg ganske lei den. Den må få litt time out, og se om den ikke kan komme sterkere tilbake. Hva tror du om den?
Det er lenge siden jeg sluttet å tro på dine hederlige hensikter. Du er en liten luring, er du, godeste Roberten.Roberten skrev:Kunne aldri finne på å ta den fra deg, Dag. Er bare interessert i å få deg velberget inn i den igjen. Hjelpsom som jeg er.dag1234 skrev:Det er min virkelighet, og den kan ingen ta fra meg... vel, nå finnes det jo apedop og elsktrosjokk, så jeg er jammen ikke helt sikker på den der, du...Roberten skrev:Tor har spilt to knallskiver på rad. Dag har mistet kontakten med virkeligheten. Jaja, en av to er ikke så verst.
Hensiktene mine er ikke nødvendigvis hederlige, men de er i det minste oppriktige.dag1234 skrev:Det er lenge siden jeg sluttet å tro på dine hederlige hensikter. Du er en liten luring, er du, godeste Roberten.Roberten skrev:Kunne aldri finne på å ta den fra deg, Dag. Er bare interessert i å få deg velberget inn i den igjen. Hjelpsom som jeg er.dag1234 skrev:Det er min virkelighet, og den kan ingen ta fra meg... vel, nå finnes det jo apedop og elsktrosjokk, så jeg er jammen ikke helt sikker på den der, du...Roberten skrev:Tor har spilt to knallskiver på rad. Dag har mistet kontakten med virkeligheten. Jaja, en av to er ikke så verst.
Da er jeg mer med igjen. Litt ærlig fordervelse kan jeg like. Det kan komme greit med i min prektighet.Roberten skrev:Hensiktene mine er ikke nødvendigvis hederlige, men de er i det minste oppriktige.dag1234 skrev:Det er lenge siden jeg sluttet å tro på dine hederlige hensikter. Du er en liten luring, er du, godeste Roberten.Roberten skrev:Kunne aldri finne på å ta den fra deg, Dag. Er bare interessert i å få deg velberget inn i den igjen. Hjelpsom som jeg er.dag1234 skrev:Det er min virkelighet, og den kan ingen ta fra meg... vel, nå finnes det jo apedop og elsktrosjokk, så jeg er jammen ikke helt sikker på den der, du...Roberten skrev:Tor har spilt to knallskiver på rad. Dag har mistet kontakten med virkeligheten. Jaja, en av to er ikke så verst.
Insinuerer du at jeg ikke er skikkelig nok. Skal jeg komme og banke deg eller?lars_erik skrev:Dags prektighet ??? ???
Hvor er den?
;DTownes skrev:Siste før smøyso og eg tar kvelden, med 50% barnefri...
Marvin Gaye - Let's get it on
Gjett ka eg skal no...
Du får ikke lov å høre på den uten Up and Go, lars_erik!lars_erik skrev:Mens man leter over alt etter prektigheten på avveier;
Ray LaMontage - God Willing&The Creek Rise
dag1234 skrev:Du får ikke lov å høre på den uten Up and Go, lars_erik!lars_erik skrev:Mens man leter over alt etter prektigheten på avveier;
Hey! Du lovte å ikke legge ut det bildet! Du er skikkelig vemmelig nå ! Skal ikke ta med deg på Club 24 flere ganger, jaffal.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Du får ikke lov å høre på den uten Up and Go, lars_erik!lars_erik skrev:Mens man leter over alt etter prektigheten på avveier;