Done.Roberten skrev:Har blitt smittet av baluba, og mens jeg tilbringer helgen i sotteseng forteller Lee Hazlewood meg om livet i Trouble.
Forhåpentligvis finner Dag rom for å ta meg med i forbønnen slik at jeg snart kan stige opp av asken.
Du mener det ikke vil holde å laste ned appen fra iTunes ? Forøvrig vandrer jeg pilgrimsleden ned til platebaren én gang i uken, så der bør jeg være godt dekket. Men så var det dette med gullkalver da. Ikke godt å vite, med andre ord.lars_erik skrev:Dag tar deg nok med, roberten, men han er fæl til å skulle ha 43 Ave Mariaer, 9 gode gjerninger og en god slump glitter og gull
Muligens også en pilgrimreise.
Blackfield er nærme nokRoberten skrev:Hå. 10 poster på denne siden, og ikke noe porcupine tree, må være snakk om en eller annen rekord, det her.
Det er såpass jaJanR skrev:Blackfield er nærme nokRoberten skrev:Hå. 10 poster på denne siden, og ikke noe porcupine tree, må være snakk om en eller annen rekord, det her.
/jan
Den har jeg faktisk ikke, ikke hørt heller.Roberten skrev:Det er såpass jaJanR skrev:Blackfield er nærme nokRoberten skrev:Hå. 10 poster på denne siden, og ikke noe porcupine tree, må være snakk om en eller annen rekord, det her.
/jan
Siden jeg faktisk har en porcupine tree skive burde jeg kanskje slenge yellow hedgerow dreamscape på tallerkenen en gang. Om ikke annet så for å vite hva dere snakker om.
Ey, jeg har mindre vinyl, og desto mer plass, så den vil nok trives bedre her.JanR skrev:Den har jeg faktisk ikke, ikke hørt heller.Roberten skrev:Det er såpass jaJanR skrev:Blackfield er nærme nokRoberten skrev:Hå. 10 poster på denne siden, og ikke noe porcupine tree, må være snakk om en eller annen rekord, det her.
/jan
Siden jeg faktisk har en porcupine tree skive burde jeg kanskje slenge yellow hedgerow dreamscape på tallerkenen en gang. Om ikke annet så for å vite hva dere snakker om.
Faller den ikke i smak så har jeg plass i hylla her
/jan
Jeg var førstvargen skrev:Ey, jeg har mindre vinyl, og desto mer plass, så den vil nok trives bedre her.JanR skrev:Den har jeg faktisk ikke, ikke hørt heller.Roberten skrev:Det er såpass jaJanR skrev:Blackfield er nærme nokRoberten skrev:Hå. 10 poster på denne siden, og ikke noe porcupine tree, må være snakk om en eller annen rekord, det her.
/jan
Faller den ikke i smak så har jeg plass i hylla her
/jan