PT i ett nøtteskall, litt rolige låter innimellom så lapper de til deg før du vet ordet av detDazed skrev:Foreløpig synes jeg det låter veldig bra. Absolutt verdt et par vinylinnkjøp. Mest fornøyd med de "hardere" låtene foreløpig, men skal ikke se bort fra at det bare er de jeg "tar" raskest.
klikketiklikk....www.amazon.com...klikketiklikketi...JanR skrev:PT i ett nøtteskall, litt rolige låter innimellom så lapper de til deg før du vet ordet av detDazed skrev:Foreløpig synes jeg det låter veldig bra. Absolutt verdt et par vinylinnkjøp. Mest fornøyd med de "hardere" låtene foreløpig, men skal ikke se bort fra at det bare er de jeg "tar" raskest.
Og den skiva der er ett bra sted å begynne, imo.
/jan
Hør med http://www.mamut.net/panoramarecords/Dazed skrev:klikketiklikk....www.amazon.com...klikketiklikketi...JanR skrev:PT i ett nøtteskall, litt rolige låter innimellom så lapper de til deg før du vet ordet av detDazed skrev:Foreløpig synes jeg det låter veldig bra. Absolutt verdt et par vinylinnkjøp. Mest fornøyd med de "hardere" låtene foreløpig, men skal ikke se bort fra at det bare er de jeg "tar" raskest.
Og den skiva der er ett bra sted å begynne, imo.
/jan
Edit:
Ikke det, nei! Billigere butikk burde finnes.
Ønsker man HD lyd på denne anbefales:Anesthetize Blu-RayJanR skrev:Hva syns du ?
/jan
Nå! har jeg sett på denne feilkodingen lenge nokdag1234 skrev:Neil Young - On the beach
Det skal jeg. Har kikket der før, men nettbutikken ser bedre ut til de gangene da man vet hva man skal ha enn når man bare skal kikke etter noe å kjøpe.JanR skrev:Hør med http://www.mamut.net/panoramarecords/
Bra priser og meget rask levering.
Gjerne det. Låner gjerne hele bunken, jeg.JanR skrev:Har en haug med PT på cd, noe du vil rippe ?
Er det en nyutgivelse?SOA skrev:På vinyl;
Lyden på vinylutgaven av DCD's mesterverk er flere klasser bedre enn original CDen...
Ja dette er en 180 g nyutgivelse. Men generelt er også originalvinylen fra 80 talls utgivelsene deres mye bedre enn CDene.torem skrev:Er det en nyutgivelse?SOA skrev:På vinyl;
Lyden på vinylutgaven av DCD's mesterverk er flere klasser bedre enn original CDen...
Da er du jo meget heldig....har kun de to første på LP. CD'en ble jo veldig populær på 80 og 90 tallet så det ble til at man kjøpte dette formatet.torem skrev:Har de 5 første lp-ene på 80-talls-vinyl. En stund siden jeg har hørt på dem, så burde kanskje plukket dem frem igjen. Jeg spillte dem veldig mye på slutten av 80-tallet / begynnelsen av 90-tallet (spesielt de 3 første).
Jeg tror sannelig det er på tide at jeg tar kontakt med den onde doktoren som vår felles venn har en form for kontorfellesskap med, lars_erik. Stadig mer irrasjonell oppførsel og tendenser til substansmissbruk (eller hvilke andre behov som tilfredsstilles av suspekte personer på en hovedbanegård) gjør at jeg føler for en profesjonell vurdering. Du er vel med på en intervensjon hvis det blir nødvendig? Alt for å berge vår venn, som muligens lider av skjærsildangst? Et stadig tilbakevendende musikalsk omen kan tyde på det.lars_erik skrev::dag1234 skrev:Nja, det kommer helt an på hvem som spør og hva personen vil det, baluba.baluba skrev:Akkurat som når du møter en suspekt person på hovedbanegården skal du si Nei Takk!dag1234 skrev:Porcupine Tree - The Incident Blir jo helt knadden i knollen av alt gnålet her i tråden. Får spille litt PT sjøl.
Knallsamling det der, Roberten. Den mangler jeg desverre på vinyl.Roberten skrev:Søkke ta, i dag våknet jeg faktisk et par minutter før fozzy. Det feires med Up To Me fra Biograph.
Teknisk sett tror eg kanskje eg har "vunnet" i dag då. Smådekelen holdt meg våken fra 04'33 av, men eg fikk det ikkje for meg å sette på noe musikk.Roberten skrev:Søkke ta, i dag våknet jeg faktisk et par minutter før fozzy. Det feires med Up To Me fra Biograph.