Hørtes da utrolig lite hyggelig ut, townes :'(Townes skrev:Ingen jævla ting.
Forsterkeren min kortsluttet nettopp helt ut av det føkkings blue, og virker å være totalt føkka...
Eg er så jævli forbanna/sint/sur/deprimert akkurat no at eg ikkje vet min arme råd...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Funnet feilen! Heldigvis var det ikkje amp'n med annet elektrisk dekelskap.lars_erik skrev:Hørtes da utrolig lite hyggelig ut, townes :'(Townes skrev:Ingen jævla ting.
Forsterkeren min kortsluttet nettopp helt ut av det føkkings blue, og virker å være totalt føkka...
Eg er så jævli forbanna/sint/sur/deprimert akkurat no at eg ikkje vet min arme råd...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det er ikke morsomt når slikt skjer.
Kjipe greierTownes skrev:Ingen jævla ting.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FlaksTownes skrev:Funnet feilen! Heldigvis var det ikkje amp'n med annet elektrisk dekelskap.lars_erik skrev:Hørtes da utrolig lite hyggelig ut, townes :'(Townes skrev:Ingen jævla ting.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What a relief!
Måtte stirre apatisk i lufta i en halvtimes tid før eg fikk meg til å prøve å finne feilen. God konsulenthjelp pr tlf gjorde susen...
Good!!!Townes skrev:Funnet feilen! Heldigvis var det ikkje amp'n med annet elektrisk dekelskap.lars_erik skrev:Hørtes da utrolig lite hyggelig ut, townes :'(Townes skrev:Ingen jævla ting.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What a relief!
Måtte stirre apatisk i lufta i en halvtimes tid før eg fikk meg til å prøve å finne feilen. God konsulenthjelp pr tlf gjorde susen...
Setter på den jeg og, når Haden & Metheny er ferdig.dag1234 skrev:Porcupine Tree - Stupid dream
Det der var småstrenge greier.65finger skrev:
Det er fengende men litt ubehagelig å lytte til hvis man får med seg teksten. Kul skive. På pallen for årets oppdagelser. Eros som postetTownes skrev:Det der var småstrenge greier.65finger skrev: