Om du virkelig liker Händels Messias, og ikke bare slang den opp for å tøffe deg, vil jeg så inderlig, intenst og innstendig anbefale deg å høre på denne:dag1234 skrev:Händels Messiah - London Symphony orch
Om du ypper nå, lillegutt? Om jeg liker Händel?? Skal du være med utenfor, eller??? Ta plata jeg spiller som et lite huint...Roberten skrev:Om du virkelig liker Händels Messias, og ikke bare slang den opp for å tøffe deg, vil jeg så inderlig, intenst og innstendig anbefale deg å høre på denne:dag1234 skrev:Händels Messiah - London Symphony orch
![]()
Jeg har store vansker med å forsøke å forestille meg at det finnes en mer definitiv versjon enn denne.
Spotify vet selvfølgelig råd http://open.spotify.com/user/robert5000/playlist/0RCfcI5pJDA5SHokhjLDWD
Da burde du strengt tatt høre på den jeg linket til i stedet for Dybdahl som mumler ganske uinteressert.dag1234 skrev:Om du ypper nå, lillegutt? Om jeg liker Händels?? Skal du være med utenfor, eller??? Ta plata jeg spiller som et lite huint...Roberten skrev:Om du virkelig liker Händels Messias, og ikke bare slang den opp for å tøffe deg, vil jeg så inderlig, intenst og innstendig anbefale deg å høre på denne:dag1234 skrev:Händels Messiah - London Symphony orch
![]()
Jeg har store vansker med å forsøke å forestille meg at det finnes en mer definitiv versjon enn denne.
Spotify vet selvfølgelig råd http://open.spotify.com/user/robert5000/playlist/0RCfcI5pJDA5SHokhjLDWD
The National Bank - The National Bank
!Roberten skrev:Da burde du strengt tatt høre på den jeg linket til i stedet for Dybdahl som mumler ganske uinteressert.dag1234 skrev:Om du ypper nå, lillegutt? Om jeg liker Händels?? Skal du være med utenfor, eller??? Ta plata jeg spiller som et lite huint...Roberten skrev:Om du virkelig liker Händels Messias, og ikke bare slang den opp for å tøffe deg, vil jeg så inderlig, intenst og innstendig anbefale deg å høre på denne:dag1234 skrev:Händels Messiah - London Symphony orch
![]()
The National Bank - The National Bank
Curlee Wurlee! - Oui Oui
![]()
Ja det er synd på han. I dag har vi snudd måltidene, og han får frokost til kvelds. LRoberten skrev:Pannekaker. Stakkars soppen, ikke rart han er som et murmeldyr å regne når lunsj serveres som middag med den selvfølgeligste mine.
Ja, han der østlendingen mer enn antyder at jeg poster selektivt og urepresentativt for å brande med selv.lars_erik skrev:Dag spiller tøff(el) i pysjamas i dag :
Blir skjelven...
Jethro Tull - Aqualung
Du mener han tar feil?dag1234 skrev:Ja, han der østlendingen mer enn antyder at jeg poster selektivt og urepresentativt for å brande med selv.lars_erik skrev:Dag spiller tøff(el) i pysjamas i dag :
Blir skjelven...
Jethro Tull - Aqualung
'Østlending' er mer en formildende omstendighet.lars_erik skrev:Du mener han tar feil?dag1234 skrev:Ja, han der østlendingen mer enn antyder at jeg poster selektivt og urepresentativt for å brande med selv.lars_erik skrev:Dag spiller tøff(el) i pysjamas i dag :
Blir skjelven...
Jethro Tull - Aqualung
Eller er anklagen at han ER østlending? Begge er jo selvsagt alvorlige anklager.
De vet ikke bedre? :dag1234 skrev:'Østlending' er mer en formildende omstendighet.lars_erik skrev:Du mener han tar feil?dag1234 skrev:Ja, han der østlendingen mer enn antyder at jeg poster selektivt og urepresentativt for å brande med selv.lars_erik skrev:Dag spiller tøff(el) i pysjamas i dag :
Blir skjelven...
Jethro Tull - Aqualung
Eller er anklagen at han ER østlending? Begge er jo selvsagt alvorlige anklager.
Händels - Messiah med han der Duden eller Dunedin eller hva det var.
Jo, men fikk anfall av slyebetennelse.lars_erik skrev:De vet ikke bedre? :dag1234 skrev:'Østlending' er mer en formildende omstendighet.lars_erik skrev:Du mener han tar feil?dag1234 skrev:Ja, han der østlendingen mer enn antyder at jeg poster selektivt og urepresentativt for å brande med selv.lars_erik skrev:Dag spiller tøff(el) i pysjamas i dag :
Blir skjelven...
Jethro Tull - Aqualung
Händels - Messiah med han der Duden eller Dunedin eller hva det var.![]()
Jøss. Det har jeg ikke hørt før. Det bør jeg snarest gjøre noe med.Roberten skrev:Etter å ha blitt trukket i tvil, og truet med juling trenger jeg noe dopindusert ralling.
Men ja, den Messiasversjonen er utenomjordisk bra, Dag.
Beatles - River Rhine Tapes
![]()
Det er bunnen til Dag jeg frykter aller mest.lars_erik skrev:Jøss. Det har jeg ikke hørt før. Det bør jeg snarest gjøre noe med.Roberten skrev:Etter å ha blitt trukket i tvil, og truet med juling trenger jeg noe dopindusert ralling.
![]()
Ps: Dag har nok en truende framtoning, men er snill på bunn...
Jeg har mine sider, spesielt hvis jeg i eksaltert stemning kommer i nærkontakt med brannslukkingsapparat.lars_erik skrev:Jøss. Det har jeg ikke hørt før. Det bør jeg snarest gjøre noe med.Roberten skrev:Etter å ha blitt trukket i tvil, og truet med juling trenger jeg noe dopindusert ralling.
![]()
Dog bør man tenke over plassering av brannslukningsapparat.
Hvor får jeg tak i disse?Roberten skrev:Det er bunnen til Dag jeg frykter aller mest.lars_erik skrev:Jøss. Det har jeg ikke hørt før. Det bør jeg snarest gjøre noe med.Roberten skrev:Etter å ha blitt trukket i tvil, og truet med juling trenger jeg noe dopindusert ralling.
![]()
River Rhine Tapes er som The Esher Tapes, mildt sagt blandet drops. Men etter at jeg la alle bootlegene inn på harddisk har det gjort det langt enklere å sette sammen en fin spilleliste av det. Og siden det er snakk om flerfoldige timer er det jo nødt til å være noe bra der. Har man de + Ultra Rare Trax serien er man vel sånn passe godt dekket. Å samle på meg alt som har lekket ut av Nagra tapane orker jeg ikke. Tror jeg.