All musikk har vært det for meg. Også His Bobness.lars_erik skrev:Pengebokaertom-musikk :-\
Kjetil R skrev:Mercury Rev - Desert`s songs
Big Bang - Poetic Terrorism
Anna Ternheim - Somebody Outside
System of a Down - Mezmerize
Mew - Frengers
Used to be a cop er så skambra. Frysninger kvar gang.Townes skrev:Drive-by truckers - go-go boots
Lover bra detta![]()
Fett driv der, ja.Brasse skrev:Used to be a cop er så skambra. Frysninger kvar gang.Townes skrev:Drive-by truckers - go-go boots
Lover bra detta![]()
Den plata der sitter ikkje etter én feiing....rolfozzy skrev:Nå har jeg feid over denne dama på Spotify. tja..........
![]()
ikke etter 4 feienger hellerTownes skrev:Den plata der sitter ikkje etter én feiing....rolfozzy skrev:Nå har jeg feid over denne dama på Spotify. tja..........
![]()
Å joda. Bare man veit korleis man skal feie ;D65finger skrev:ikke etter 4 feienger hellerTownes skrev:Den plata der sitter ikkje etter én feiing....rolfozzy skrev:Nå har jeg feid over denne dama på Spotify. tja..........
![]()
tja.......betyr: Vanskelig og komme med en konklusjon etter en feiing.Townes skrev:Den plata der sitter ikkje etter én feiing....rolfozzy skrev:Nå har jeg feid over denne dama på Spotify. tja..........
![]()
Du får nyte den, lars_erik. Blir ikke mye platekjøp i tida fremover nå :'(.lars_erik skrev:Denne fantastiske plata;
Kjøpe! plater ???dag1234 skrev:Du får nyte den, lars_erik. Blir ikke mye platekjøp i tida fremover nå :'(.lars_erik skrev:Denne fantastiske plata;
Ja, plater. Det som musikk kommer på, vettu.lars_erik skrev:Kjøpe! plater ???dag1234 skrev:Du får nyte den, lars_erik. Blir ikke mye platekjøp i tida fremover nå :'(.lars_erik skrev:Denne fantastiske plata;