K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
40.8 KB Visninger: 129
Kjempeplate, som de fleste fra Lee Ritenourgismo skrev:
Jepplars_erik skrev:Kjempeplate, som de fleste fra Lee Ritenourgismo skrev:![]()
Fjorårets Lazarus!dag1234 skrev:Kanye West - My beatiful dark twisted fantasy
Jeg likte denne helt fra første stund, så da passet ikke bildet så godt...Townes skrev:Fjorårets Lazarus!dag1234 skrev:Kanye West - My beatiful dark twisted fantasy
Også ei kjempeplate, som alle fra den kanten.Sidane skrev:Creedence Clearwater Revival
Eg er bare full i tull. Tenkte å si alt mulig rart om platene mine i forkant denne gangen.dag1234 skrev:Jeg likte denne helt fra første stund, så da passet ikke bildet så godt...Townes skrev:Fjorårets Lazarus!dag1234 skrev:Kanye West - My beatiful dark twisted fantasy
Nå blir jeg bekymret, Townes. Du er jo ikke av dem som tuller så mye...hm... Hvordan har vi det i dag, du? Alt i orden der vest? Du snakket noe om Sandviken her for noe siden... hm... har Drolten fått deg til å bikke, eller er du sid på flaska igjen?Townes skrev:Eg er bare full i tull. Tenkte å si alt mulig rart om platene mine i forkant denne gangen.dag1234 skrev:Jeg likte denne helt fra første stund, så da passet ikke bildet så godt...Townes skrev:Fjorårets Lazarus!dag1234 skrev:Kanye West - My beatiful dark twisted fantasy
Mener du at han ikke er en tulling som alle oss andre? Å blås... ;Ddag1234 skrev:Nå blir jeg bekymret, Townes. Du er jo ikke av dem som tuller så mye...hm... Hvordan har vi det i dag, du? Alt i orden der vest? Du snakket noe om Sandviken her for noe siden... hm... har Drolten fått deg til å bikke, eller er du sid på flaska igjen?Townes skrev:Eg er bare full i tull. Tenkte å si alt mulig rart om platene mine i forkant denne gangen.dag1234 skrev:Jeg likte denne helt fra første stund, så da passet ikke bildet så godt...Townes skrev:Fjorårets Lazarus!dag1234 skrev:Kanye West - My beatiful dark twisted fantasy