Det albumet er en skikkelig klassiker, også vinyl og greierGAA skrev:Mer 10CC
(Vinyl)
Geir
Det albumet er en skikkelig klassiker, også vinyl og greierGAA skrev:Mer 10CC
(Vinyl)
Geir
Tøft. Hadde det ikke vært for at jeg har brukt alle pengene mine på røde gaytårn og narkotika skulle jeg plukket med meg noe snacks derfra i kveld.ErosLoveking skrev:Flybåren helt fra amerika, rykende blodfersk rett i hånda. Blir å få kjøpt på Gamla ikveld sammen med singler og t-shirts.
The Dragtones - "Drag!"
![]()
det er bare å droppe supinga den første timen. For godt under 300 penger kommer du lykkelig hjem med CD, vinylsingel og t-shirt i natt. Er sikker på at de gutta som kjøper seg skjorte med australske flygende griser eller muggen engelskmann betaler langt mer.Roberten skrev:Tøft. Hadde det ikke vært for at jeg har brukt alle pengene mine på røde gaytårn og narkotika skulle jeg plukket med meg noe snacks derfra i kveld.
Og dette er musikk jeg ikke har spilt på minst 20 år. Jeg skulle hatt juling...Geir Kristiansen skrev:Det albumet er en skikkelig klassiker, også vinyl og greierGAA skrev:Mer 10CC
(Vinyl)
Geir![]()
Bra plan. + skrekk og gru, flygende griser. *grøss*ErosLoveking skrev:det er bare å droppe supinga den første timen. For godt under 300 penger kommer du lykkelig hjem med CD, vinylsingel og t-shirt i natt. Er sikker på at de gutta som kjøper seg skjorte med australske flygende griser eller muggen engelskmann betaler langt mer.Roberten skrev:Tøft. Hadde det ikke vært for at jeg har brukt alle pengene mine på røde gaytårn og narkotika skulle jeg plukket med meg noe snacks derfra i kveld.
Forøvrig var de gaytårna jævli tøffe i levende live. Bilder lyver.![]()
Nominere Gay singlesRoberten skrev:The Dragtones - "Drag!"
Tøft. Hadde det ikke vært for at jeg har brukt alle pengene mine på røde gaytårn og narkotika skulle jeg plukket med meg noe snacks derfra i kveld.
Påfallende mange alternative cover du finner til den plata :dag1234 skrev:Hunx and his Punx - Gay singles
Nettopp fått? Bestilte du fra Magna Carta? Jeg la inn en bestilling i går, men hele siden jeg bestilte fra virket litt tvilsom, så jeg er litt ...eh, bekymret.JanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Vi har våre kilder, f eks den naturligeTownes skrev:Påfallende mange alternative cover du finner til den plata :dag1234 skrev:Hunx and his Punx - Gay singles![]()
Stakkars soppen...dag1234 skrev:Vi har våre kilder, f eks den naturligeTownes skrev:Påfallende mange alternative cover du finner til den plata :dag1234 skrev:Hunx and his Punx - Gay singles![]()
PJ Harvey - Let England Shake
Tja... det vil kanskje glede deg å vite at Justin/Nobunny og Seth/Hunx var kjærester en god stund ?H.R skrev:Nominere Gay singlesRoberten skrev:The Dragtones - "Drag!"
Tøft. Hadde det ikke vært for at jeg har brukt alle pengene mine på røde gaytårn og narkotika skulle jeg plukket med meg noe snacks derfra i kveld.
noe du prøver å si oss ???
koser meg forøvrig med denne
NoBunny: First Blood
![]()
Hold nå han utenfor, du daTownes skrev:Stakkars soppen...dag1234 skrev:Vi har våre kilder, f eks den naturligeTownes skrev:Påfallende mange alternative cover du finner til den plata :dag1234 skrev:Hunx and his Punx - Gay singles![]()
PJ Harvey - Let England Shake
Er blitt klar over dette ja - anmelder jo skiva - nå tok du fra meg det eneste poenget som jeg kunne vise til som skulle være mitt alibi for å ha vært dypt gravende men den gang ei.Roberten skrev:Tja... det vil kanskje glede deg å vite at Justin/Nobunny og Seth/Hunx var kjærester en god stund ?H.R skrev:Nominere Gay singlesRoberten skrev:The Dragtones - "Drag!"
![]()
EDIT: dette er faktaopplysning, ikke videre homoerotisk avsporing.
Faen, sorry, H.R. Trodde alle gjorde som meg når det gjaldt stafetten, linker til coveret og forklarer hvorfor dette ikke er like kult som musikken jeg vanligvis hører på.H.R skrev:Er blitt klar over dette ja - anmelder jo skiva - nå tok du fra meg det eneste poenget som jeg kunne vise til som skulle være mitt alibi for å ha vært dypt gravende men den gang ei.Roberten skrev:Tja... det vil kanskje glede deg å vite at Justin/Nobunny og Seth/Hunx var kjærester en god stund ?H.R skrev:Nominere Gay singlesRoberten skrev:The Dragtones - "Drag!"
![]()
EDIT: dette er faktaopplysning, ikke videre homoerotisk avsporing.
ok innrømmer det - prøver å score noen billige poeng i forkant. Forøvrig - link til cover - den må jeg huske - vil jo ta anmeldelsen til et helt nytt nivå. Håper bare at ingen av de andre som deltar leser denne tråden - da blir jeg bustet.Roberten skrev:Faen, sorry, H.R. Trodde alle gjorde som meg når det gjaldt stafetten, linker til coveret og forklarer hvorfor dette ikke er like kult som musikken jeg vanligvis hører på.
H.R skrev:Håper bare at ingen av de andre som deltar leser denne tråden - da blir jeg bustet.
JanR skrev:H.R skrev:Håper bare at ingen av de andre som deltar leser denne tråden - da blir jeg bustet.![]()
/jan
bestefarpop det derre jan.JanR skrev:Nei fan, litt mere fart må det være.
![]()
Vinyl.
/jan
Som alltid, du har helt rett.H.R skrev:bestefarpop det derre jan.JanR skrev:Nei fan, litt mere fart må det være.
![]()
Vinyl.
/jan
"Bare gamlinger som hører på denslags onkel" var nevø's ord. :JanR skrev:Som alltid, du har helt rett.
Forslag annet ???
/jan
H.R skrev:"Bare gamlinger som hører på denslags onkel" var nevø's ord. :JanR skrev:Som alltid, du har helt rett.
Forslag annet ???
/jan
Vil jo ikke fremstå som gammel så dette kan jeg ikke spille