[No message]
Vedlegg
-
18.4 KB Visninger: 214
|
Det så ut som den ultimate natta-plata, ja :Geir Kristiansen skrev:Rett før leggetid er kanskje denne noe å sove på.
![]()
ed en krans hvitløk eller to rundt skrogetlars_erik skrev:Det så ut som den ultimate natta-plata, ja :Geir Kristiansen skrev:Rett før leggetid er kanskje denne noe å sove på.
![]()
![]()
hvor i hule heite tyttebærrøysa har du fått tak i de platene der lars_erik+lars_erik skrev:Dette kan bli en lang natt 8)
Roberten er en god venn i nøden65finger skrev:hvor i hule heite tyttebærrøysa har du fått tak i de platene der lars_erik+lars_erik skrev:Dette kan bli en lang natt 8)
Dette medfører selvfølgelig ikke riktighet.lars_erik skrev:Roberten er en god venn i nøden65finger skrev:hvor i hule heite tyttebærrøysa har du fått tak i de platene der lars_erik+lars_erik skrev:Dette kan bli en lang natt 8)![]()
En misbruker finner alltid nye veier for å få tilfredstilt sine behov. Disse veiene jeg snublet over i dag, vil nok berge meg over både myra og helga 8)Roberten skrev:Dette medfører selvfølgelig ikke riktighet.lars_erik skrev:Roberten er en god venn i nøden65finger skrev:hvor i hule heite tyttebærrøysa har du fått tak i de platene der lars_erik+lars_erik skrev:Dette kan bli en lang natt 8)![]()
For det første er jeg ingen god venn. Heller en ganske dårlig én. I hvert fall sånn helt midt på treet. Maks.
For det andre er det siste jeg ville gjort å hjulpet understreken til å synke enda lenger ned i Beatlesmyra. Greit nok at jeg er kynisk, kalkulerende og kald, men ikke engang jeg ville funnet på å hjelpe ham i misbruket.
Nei, intervention er nok det eneste riktige.
Ja, den er ikkje så værst den der. Syns ikkje han klarte å følge opp den der, sjøl om det er noe okeie greier på denne:rolfozzy skrev:Bra plate. Produsert av Ryan Adams, som også deltar på gitar, organ og backingvokal.
![]()
Jeg husker at en platebutikk på Liertoppen handlesenter solgte disse for mange år siden, antagelig på 80-tallet. Selv fikk jeg med meg disse:65finger skrev:hvor i hule heite tyttebærrøysa har du fått tak i de platene der lars_erik+lars_erik skrev:Dette kan bli en lang natt 8)