Fra albumstafetten, et album som falt smak.
Big Star - #1 Record
Big Star - #1 Record
Vedlegg
-
30 KB Visninger: 129
|
Du har sikkert rett, den andre eg fikk er mye jævligere...Anonym skrev:Townes: Det er da langt fra stafettens tyngste skive å høre gjennom det der....
Fikk du nokon gong skikkelig fot på den der?dag1234 skrev:Bill Morressey - Standing eight
Tror nok en del vil være uenig med deg i det.Townes skrev:Du har sikkert rett, den andre eg fikk er mye jævligere...Anonym skrev:Townes: Det er da langt fra stafettens tyngste skive å høre gjennom det der....
Ja, det vil vel stort sett hele verden være. Men eg bare tullet, plata er konge den. Eller er den? Vi får se.Anonym skrev:Tror nok en del vil være uenig med deg i det.Townes skrev:Du har sikkert rett, den andre eg fikk er mye jævligere...Anonym skrev:Townes: Det er da langt fra stafettens tyngste skive å høre gjennom det der....
Det andre albumet er for hardt komprimert og for tynt etter min mening men det blir artig å lese anmeldelser fremover.
Haha. Jeg liker den godt jeg. Har en lunhet og neppå-faktor som tiltaler. Jo, dette er noe andre enn hu dramaqueenen.Townes skrev:Fikk du nokon gong skikkelig fot på den der?dag1234 skrev:Bill Morressey - Standing eight
Bedre enn hunx er det i alle fall ;D
Er hermegås i dag jeg.Townes skrev:Ja, det vil vel stort sett hele verden være. Men eg bare tullet, plata er konge den. Eller er den? Vi får se.Anonym skrev:Tror nok en del vil være uenig med deg i det.Townes skrev:Du har sikkert rett, den andre eg fikk er mye jævligere...Anonym skrev:Townes: Det er da langt fra stafettens tyngste skive å høre gjennom det der....
Det andre albumet er for hardt komprimert og for tynt etter min mening men det blir artig å lese anmeldelser fremover.
Uansett, nå er det tid for denne.
Lykke Li - Wounded Rhymes
![]()
Spotify
Kort dag på BNP, så innom platebaren på vei hjem. Hard fyring i ovnen og liggesitting i stolen nå. Good times.Townes skrev:Gleder meg veldig til den der, men skal spare den til plata er i husRoberten skrev:Stein Torleif Bjella - Vonde Visu
O hoi, Bjella da gitt ! Makan.
Ron Sexsmith - Long player late bloomer
![]()
Spotify
Jeg tror jeg skal ta en omskolering fra lærer til sinnsvrier :-\dag1234 skrev:Bright Eyes - The people's key
Du vet, det syknes inn og frisknes til uavlatelig. Det gir noen ganger et visst spillerom.lars_erik skrev:Jeg tror jeg skal ta en omskolering fra lærer til sinnsvrier :-\dag1234 skrev:Bright Eyes - The people's key
Trodde vi lærere hadde fordelen av å slutte tidlig på jobb, men innser at andre har rappet det fortrinnet.
Frisknes? Det blir det dårlig med pæng av.dag1234 skrev:Du vet, det syknes inn og frisknes til uavlatelig. Det gir noen ganger et visst spillerom.lars_erik skrev:Jeg tror jeg skal ta en omskolering fra lærer til sinnsvrier :-\dag1234 skrev:Bright Eyes - The people's key
Trodde vi lærere hadde fordelen av å slutte tidlig på jobb, men innser at andre har rappet det fortrinnet.
Hører den på Spotify nå men skal definitivt kjøpe den.Roberten skrev:Stein Torleif Bjella - Vonde Visu
![]()
Det er stor sjanse for at Vonde Visu er like bra som Heidersmenn, i så fall har Bjella gitt ut to mesterverk i løpet av to små år. Det er pent imponerende. Forhåpentligvis vil Eidsvåg, Eggum et al sprekke som troll i solen fra Vonde Visu.Anonym skrev:Hører den på Spotify nå men skal definitivt kjøpe den.Roberten skrev:Stein Torleif Bjella - Vonde Visu
![]()