Bill Wyman (solo album)
Vedlegg
-
23 KB Visninger: 145
|
Jeg vil si at Vonde Visu er minst like bra som Heidersmenn, jeg er helt på line med Dagbladets anmelderRoberten skrev:Det er stor sjanse for at Vonde Visu er like bra som Heidersmenn, i så fall har Bjella gitt ut to mesterverk i løpet av to små år. Det er pent imponerende. Forhåpentligvis vil Eidsvåg, Eggum et al sprekke som troll i solen fra Vonde Visu.Anonym skrev:Hører den på Spotify nå men skal definitivt kjøpe den.Roberten skrev:Stein Torleif Bjella - Vonde Visu
![]()
O hoi, Bjella da gitt ! Makan.
Jeg likte Vonde Visu bedre enn Heidersmenn - som slettes ikke er noe svak plate.Anonym skrev:Jeg vil si at Vonde Visu er minst like bra som Heidersmenn, jeg er helt på line med Dagbladets anmelderRoberten skrev:Det er stor sjanse for at Vonde Visu er like bra som Heidersmenn, i så fall har Bjella gitt ut to mesterverk i løpet av to små år. Det er pent imponerende. Forhåpentligvis vil Eidsvåg, Eggum et al sprekke som troll i solen fra Vonde Visu.Anonym skrev:Hører den på Spotify nå men skal definitivt kjøpe den.Roberten skrev:Stein Torleif Bjella - Vonde Visu
![]()
O hoi, Bjella da gitt ! Makan.![]()
Vonde Visu er mer av det samme, dvs. svært bra, men bedre? Trenger nok endel tid på den i såfall.Roberten skrev:@de to siste talere, Vonde Visu har kun fått to runder på tallerkenen, så jeg tør ikke være bastant den ene eller andre veien(hva faen feiler meg ?) men at Vonde Visu er knakende god er det ingen tvil om, og det kan godt hende jeg også lander på at den er bedre enn Heidersmenn.
Enig, det er ikke en dom som faller lett. Heidersmenn er noe av det beste som har skjedd i norsk musikk på veldig lenge. Å vippe den av pinnen gjøres ikke i en håndvending.ErosLoveking skrev:Vonde Visu er mer av det samme, dvs. svært bra, men bedre? Trenger nok endel tid på den i såfall.Roberten skrev:@de to siste talere, Vonde Visu har kun fått to runder på tallerkenen, så jeg tør ikke være bastant den ene eller andre veien(hva faen feiler meg ?) men at Vonde Visu er knakende god er det ingen tvil om, og det kan godt hende jeg også lander på at den er bedre enn Heidersmenn.
Dette vet du med sikkerhet?dag1234 skrev:Harry Connick jr- She Nei, det er nok ikke far til Ricky Martins tvillinger.
Det ble slutt lenge før Ricky ble smelt på tjukka.lars_erik skrev:Dette vet du med sikkerhet?dag1234 skrev:Harry Connick jr- She Nei, det er nok ikke far til Ricky Martins tvillinger.
Hva du vet og får med deg av de essensielle spørsmål :dag1234 skrev:Det ble slutt lenge før Ricky ble smelt på tjukka.lars_erik skrev:Dette vet du med sikkerhet?dag1234 skrev:Harry Connick jr- She Nei, det er nok ikke far til Ricky Martins tvillinger.