G
Gjestemedlem
Gjest
Vedlegg
-
47.8 KB Visninger: 181
|
Fikk en promo av denne for noen uker siden, og må innrømme at jeg var livredd for at den skulle være en gedigen skuffelse. Hometowns tok meg med storm, så jeg måtte puste kontrollert i en brun papirpose for ikke å la forventningene bygge seg så store at det ville være nedtur samme hvor bra skiva måtte være.Townes skrev:Startar som Brasse (presumptivt) avslutta
The Rural Alberta Advantage - Departing
![]()
Spotify
Muligens blant dei fem beste eg har høyrt til no i år
Uff, jeg skulle ønske at folk kunne slutte å bruke indiebegrepet, det sier ikke noe om musikken, og det som værre er, -det får meg til å tenke på gyselige uhyrligheter som The Smiths.Townes skrev:Ja, den virker fin den der Roberten. Har jo blitt ein indie-kid på mine eldre dager
Charles Bradley - No time for dreaming
![]()
Spotify
Vokser denne også. Sharon Jones fans - kjenn eders besøkelsestid...
Eg kaller det vel indie av gammel vane er eg redd. Eg ber om årsak. Og la meg poengtere at Rural Alberta Advantage ikkje liknar på the smiths. Då hadde eg jo sjølvsagt ikkje likt plata.Roberten skrev:Uff, jeg skulle ønske at folk kunne slutte å bruke indiebegrepet, det sier ikke noe om musikken, og det som værre er, -det får meg til å tenke på gyselige uhyrligheter som The Smiths.Townes skrev:Ja, den virker fin den der Roberten. Har jo blitt ein indie-kid på mine eldre dager
Charles Bradley - No time for dreaming
![]()
Spotify
Vokser denne også. Sharon Jones fans - kjenn eders besøkelsestid...
Charles Bradley er brillefin, har du bestilt skiva fra Daptones ? Jeg har ikke kommet så langt, men kjenner at det må gjøres.