- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
War und war, frau Blum...lars_erik skrev:Bra plate, nicht war?dag1234 skrev:Lee Ritenour - This is love
|
War und war, frau Blum...lars_erik skrev:Bra plate, nicht war?dag1234 skrev:Lee Ritenour - This is love
Føler kanskje at jeg vet hva essensen i anmeldelsen din blir.Townes skrev:Nei, no har eg snart ho der Janelle Monáe oppi halsen. Hadde det bare vært omvendt :Nok ArchAndroid for en stund eller evighet.
Vi får se. Ofte det kan gå måneder uten at eg spiller favorittene mineDazed skrev:Føler kanskje at jeg vet hva essensen i anmeldelsen din blir.Townes skrev:Nei, no har eg snart ho der Janelle Monáe oppi halsen. Hadde det bare vært omvendt :Nok ArchAndroid for en stund eller evighet.
![]()
Townes, du lekker som en sil!Townes skrev:Vi får se. Ofte det kan gå måneder uten at eg spiller favorittene mineDazed skrev:Føler kanskje at jeg vet hva essensen i anmeldelsen din blir.Townes skrev:Nei, no har eg snart ho der Janelle Monáe oppi halsen. Hadde det bare vært omvendt :Nok ArchAndroid for en stund eller evighet.
![]()
![]()
Jepps, eg berre måtte høyre dei beste låtane igjen 8)Brasse skrev:To ganger nestepårappen? du er eit beist, townes.
Med de soloalbumene kom det iallfall tydelig frem at Ace var han med talentet.Sidane skrev:Gene Simmons
Som låtskriver, kaaanskje. Som gitarist: Veeeel.Anonym skrev:Med de soloalbumene kom det iallfall tydelig frem at Ace var han med talentet.Sidane skrev:Gene Simmons
Tenkte utelukkende på soloalbumene og ut av de er Ace sitt album det desidert beste etter min mening.Dazed skrev:Som låtskriver, kaaanskje. Som gitarist: Veeeel.Anonym skrev:Med de soloalbumene kom det iallfall tydelig frem at Ace var han med talentet.Sidane skrev:Gene Simmons
Uansett hvor tøffe New York Groove og Rip It Out måtte være, når de ikke God Of Thunder og Love It loud opplevd på konsert til anklene engang.(Og på Alive II-settet de spilte på reunion-konsertene i 96-97 spilte de alle de låtene. DET var fete konserter!)
Der er vi enige.Anonym skrev:Tenkte utelukkende på soloalbumene og ut av de er Ace sitt album det desidert beste etter min mening.