Kan absolutt anbefales:
Vedlegg
-
43.7 KB Visninger: 147
|
Er den bra, Lyngen?Lyngen skrev:
Og dette gidder ikke Lyngen svare på.rolfozzy skrev:Er den bra, Lyngen?Lyngen skrev:
Da er det den dårligste også ;Drolfozzy skrev:Bra denne. Av de jeg har kjøpt av årets utgivelser, er dette den beste. Når jeg tenker meg om, så er det den eneste av årets utgivelser jeg har kjøpt.
![]()
Ååå.... det er for tidlig å svare på. Jeg er på farten ut ... til tåka i holmenkollen. Virker bra, men lenge siden R.E.M var på sin topp.rolfozzy skrev:Er den bra, Lyngen?Lyngen skrev:
Takk for svar. Enig i at REM antagelig er over middagshøyden, men de kunne jo glimte til.Lyngen skrev:Ååå.... det er for tidlig å svare på. Jeg er på farten ut ... til tåka i holmenkollen. Virker bra, men lenge siden R.E.M var på sin topp.rolfozzy skrev:Er den bra, Lyngen?Lyngen skrev:
Plata ligger på Spotify ....
Spilte den en gang i går. Tilnærmet totalt uinteressant, men de leverer vel som vanlig et par helt okeie R.E.M låter.rolfozzy skrev:Takk for svar. Enig i at REM antagelig er over middagshøyden, men de kunne jo glimte til.Lyngen skrev:Ååå.... det er for tidlig å svare på. Jeg er på farten ut ... til tåka i holmenkollen. Virker bra, men lenge siden R.E.M var på sin topp.rolfozzy skrev:Er den bra, Lyngen?Lyngen skrev:
Plata ligger på Spotify ....
Jeg bruker nødig Spotify, ræva lyd.
Synes Premium gjennom en DAC og/eller en Squeezebox låter ganske greit, jeg.rolfozzy skrev:Jeg bruker nødig Spotify, ræva lyd.
Jeg sitter med en gammel lurvete laptop. Spottify gratisversjon. Lyd fra de innebygde høytalerne. Og noe mer ut av det har jeg ikke tenkt og gjøre. Så det går selvfølgelig ut over mine bidrag til albumstafetten. Men nå er det siste gangen jeg bidrar også, så slipper jeg og tenke på det ihvertfall.Dazed skrev:Synes Premium gjennom en DAC og/eller en Squeezebox låter ganske greit, jeg.rolfozzy skrev:Jeg bruker nødig Spotify, ræva lyd.
Du bruker vel ikke gratisversjonen, og har sørget for å "enable high bitrate" og slå av normalization?
Men fader heller fozzy. Djevelrock? Stått opp på feil fot i natt?rolfozzy skrev:Jeg sitter med en gammel lurvete laptop. Spottify gratisversjon. Lyd fra de innebygde høytalerne. Og noe mer ut av det har jeg ikke tenkt og gjøre. Så det går selvfølgelig ut over mine bidrag til albumstafetten. Men nå er det siste gangen jeg bidrar også, så slipper jeg og tenke på det ihvertfall.Dazed skrev:Synes Premium gjennom en DAC og/eller en Squeezebox låter ganske greit, jeg.rolfozzy skrev:Jeg bruker nødig Spotify, ræva lyd.
Du bruker vel ikke gratisversjonen, og har sørget for å "enable high bitrate" og slå av normalization?
Jeg setter heller på vinyl. Nemlig denne.
![]()
Godt valg.rolfozzy skrev:Jeg sitter med en gammel lurvete laptop. Spottify gratisversjon. Lyd fra de innebygde høytalerne. Og noe mer ut av det har jeg ikke tenkt og gjøre. Så det går selvfølgelig ut over mine bidrag til albumstafetten. Men nå er det siste gangen jeg bidrar også, så slipper jeg og tenke på det ihvertfall.Dazed skrev:Synes Premium gjennom en DAC og/eller en Squeezebox låter ganske greit, jeg.rolfozzy skrev:Jeg bruker nødig Spotify, ræva lyd.
Jeg setter heller på vinyl. Nemlig denne.
![]()
Men i svarte.....har du ikke kjøpt den?Townes skrev:Da er det den dårligste også ;Drolfozzy skrev:Bra denne. Av de jeg har kjøpt av årets utgivelser, er dette den beste. Når jeg tenker meg om, så er det den eneste av årets utgivelser jeg har kjøpt.
![]()
Men låter den bra? Innbiller meg at den gjør seg godt på vinyl. Ligger med pri2 på handlelista mi...
Har du sett ka som skjer om du snur Dio logoen opp ned??? Å neida du, dette var Beelsebuls sendebud på jord.rolfozzy skrev:Djevelrock, Dio?
Han var jo en engel. Tøff plate det der.
Gratisversjonen er grei nok hvis jeg lurer på noe. Holder til det bruket. Og stort sett så vet jeg hva jeg vil ha.
Nyttårsløftet mitt var, ingen ny musikk i 2011. Bare 60-70 tallsgreier inn i år. noe 80talls for og fylle ut Paysleyhuller i samlinga. Ble en sprekk med Gregg Allman, men det får gå. Er jo ikke ny musikk. Og jeg ser dronninga har kommet med en ny. Marian Faithfull, den må inn.
Enig, Muddy er obligatorisk i enhver oppegående vinylsamlig. Jeg mangler et par-tre av de.Townes skrev:Har du sett ka som skjer om du snur Dio logoen opp ned??? Å neida du, dette var Beelsebuls sendebud på jord.rolfozzy skrev:Djevelrock, Dio?
Gratisversjonen er grei nok hvis jeg lurer på noe. Holder til det bruket. Og stort sett så vet jeg hva jeg vil ha.
Nyttårsløftet mitt var, ingen ny musikk i 2011. Bare 60-70 tallsgreier inn i år. noe 80talls for og fylle ut Paysleyhuller i samlinga. Ble en sprekk med Gregg Allman, men det får gå. Er jo ikke ny musikk. Og jeg ser dronninga har kommet med en ny. Marian Faithfull, den må inn.
Eg har ikkje kjøot Allman ennå, men som sagt den er pri2. Så den kommer nok. Måtte tette en del huller nylig, bl.a. en del Muddy Waters som manglet på rette formatet, og tross alt, Muddy er über alles.
Kjapt tips:pahf skrev:Blir ikke lei av denne plata!
![]()
Den er helt vindunderlig suveren. Eg syns det er den klart beste av de Johnny Winter produserte, men er ikkje dum de andre heller. Tar denne eg da:rolfozzy skrev:Enig, Muddy er obligatorisk i enhver oppegående vinylsamlig. Jeg mangler et par-tre av de.Townes skrev:Har du sett ka som skjer om du snur Dio logoen opp ned??? Å neida du, dette var Beelsebuls sendebud på jord.rolfozzy skrev:Djevelrock, Dio?
Eg har ikkje kjøot Allman ennå, men som sagt den er pri2. Så den kommer nok. Måtte tette en del huller nylig, bl.a. en del Muddy Waters som manglet på rette formatet, og tross alt, Muddy er über alles.
Ta tar jeg denne. Dæven for trommer på første låta.
![]()
Tok meg den frihet å rette en skrivefeil i innlegget ditt, Townes.Townes skrev:Noregs (truleg) garantert beste låtskrivar for tida:
Stein Torleif Bjella - Vonde visu
![]()
Fin fyr han Stein Torleif.
Finnes det en dårlig måte?Roberten skrev:Og plutselig ble 2011 til 1980. Ikke nødvendigvis på den gode måten.
;DRoberten skrev:Tok meg den frihet å rette en skrivefeil i innlegget ditt, Townes.Townes skrev:Noregs (truleg) garantert beste låtskrivar for tida:
![]()
På Pallen, Innegubbe, Tvangsgutan Kompani, Jordsjuk und so weiter, det er helt usannsynlig at en fyr drar av seg så mange bra låter som det Vonde Visu inneholder
;D Kanskje ikke. Skiva du hører på nå er for eksempel '80 på en god måte. Men det finnes helt klart en anderledes, eller alternativ måte.Dazed skrev:Finnes det en dårlig måte?Roberten skrev:Og plutselig ble 2011 til 1980. Ikke nødvendigvis på den gode måten.
Nå skal jeg jaggu sette på denne:
![]()
Akkurat ja ;DTownes skrev:;DRoberten skrev:Tok meg den frihet å rette en skrivefeil i innlegget ditt, Townes.Townes skrev:Noregs (truleg) garantert beste låtskrivar for tida:
![]()
På Pallen, Innegubbe, Tvangsgutan Kompani, Jordsjuk und so weiter, det er helt usannsynlig at en fyr drar av seg så mange bra låter som det Vonde Visu inneholder
Eg er jo 100% enig, men vi striler har for vane å uttale oss sært diplomatisk og forsiktig... :
Etter første lytten i går kveld satt eg med et indre glis. Her er så mye herlig elendighet å ta av, så denne skal rotere heftig i tiden fremover.
Tidlig ferdig med BNP i dag, eller satser du på å være i tåkehavet resten av arbeidsdagen ? Etter et slikt måltid ville ikke jeg prestert stort på et par timer.baluba skrev:Passe rolig etter en god porsjon komle med saltkjøtt, vossakorv og kålrabistappe.