Selvsagt har jeg det. Som alltid 8)dag1234 skrev:Mulig du har rett i det.lars_erik skrev:8)dag1234 skrev:Lucinda Williams - Blessed Klomsdumsedeisa
Fin plate.
Selvsagt har jeg det. Som alltid 8)dag1234 skrev:Mulig du har rett i det.lars_erik skrev:8)dag1234 skrev:Lucinda Williams - Blessed Klomsdumsedeisa
Fin plate.
Beklager. At jeg kunne glemme ut noe så elementært. ???lars_erik skrev:Selvsagt har jeg det. Som alltid 8)dag1234 skrev:Mulig du har rett i det.lars_erik skrev:8)dag1234 skrev:Lucinda Williams - Blessed Klomsdumsedeisa
Fin plate.
Den er nok solid drept av kombinasjonen remaster + komprimering til Ogg. Den originale derimot er noe helt annet. Naturlig dynamikk og nærvær, spilt inn live i studio og med et fantastisk komp av Ry Cooder, Nick Lowe og Jim Keltner. Med Hiatts sterke låter og brilliant band som spiller live gir en svært umiddelbar plate.dag1234 skrev:Hakke peiling. Det er fra Spotify. Ble tipsa og da mått jeg ha en lytt. Det var ikke mye til lyd, altså.baluba skrev:Er det den originale mastringen fra åttitallet?dag1234 skrev:John Hiatt - Bring the family
Kanskje det er forklaringen på at jeg syntes det var bare sånn lagom.baluba skrev:Den er nok solid drept av kombinasjonen remaster + komprimering til Ogg. Den originale derimot er noe helt annet. Naturlig dynamikk og nærvær, spilt inn live i studio og med et fantastisk komp av Ry Cooder, Nick Lowe og Jim Keltner. Med Hiatts sterke låter og brilliant band som spiller live gir en svært umiddelbar plate.dag1234 skrev:Hakke peiling. Det er fra Spotify. Ble tipsa og da mått jeg ha en lytt. Det var ikke mye til lyd, altså.baluba skrev:Er det den originale mastringen fra åttitallet?dag1234 skrev:John Hiatt - Bring the family
Mest trolig det jadag1234 skrev:Kanskje det er forklaringen på at jeg syntes det var bare sånn lagom.baluba skrev:Den er nok solid drept av kombinasjonen remaster + komprimering til Ogg. Den originale derimot er noe helt annet. Naturlig dynamikk og nærvær, spilt inn live i studio og med et fantastisk komp av Ry Cooder, Nick Lowe og Jim Keltner. Med Hiatts sterke låter og brilliant band som spiller live gir en svært umiddelbar plate.dag1234 skrev:Hakke peiling. Det er fra Spotify. Ble tipsa og da mått jeg ha en lytt. Det var ikke mye til lyd, altså.baluba skrev:Er det den originale mastringen fra åttitallet?dag1234 skrev:John Hiatt - Bring the family
Jeg regner med at det ble bedre?dag1234 skrev:Så får me sjå om det ikkje kling betre.
John Hiatt - Bring the family
Lyden ble jo noe helt annet, ja.lars_erik skrev:Jeg regner med at det ble bedre?dag1234 skrev:Så får me sjå om det ikkje kling betre.
John Hiatt - Bring the family
Nuvel...lars_erik skrev:Selvsagt har jeg det. Som alltid 8)dag1234 skrev:Mulig du har rett i det.lars_erik skrev:8)dag1234 skrev:Lucinda Williams - Blessed Klomsdumsedeisa
Fin plate.
Plata er bra, syns jeg, Men Car Wheels er bedre. Det er vel noe mange sliter med; å nå opp til mesterverkene de engang lagde.Townes skrev:Nuvel...lars_erik skrev:Selvsagt har jeg det. Som alltid 8)dag1234 skrev:Mulig du har rett i det.lars_erik skrev:8)dag1234 skrev:Lucinda Williams - Blessed Klomsdumsedeisa
Fin plate.
Blessed er i beste fall en grei nok plate frå Lucinda. Føyer seg inn i rekken av kjedelige utgivelser frå den kanten der den senere tid. Ho var betre for 20 år sidan. Og 30 for den saks skyld.
Dette er vel først og fremst kjedelig.lars_erik skrev:Plata er bra, syns jeg, Men Car Wheels er bedre. Det er vel noe mange sliter med; å nå opp til mesterverkene de engang lagde.Townes skrev:Nuvel...lars_erik skrev:Selvsagt har jeg det. Som alltid 8)dag1234 skrev:Mulig du har rett i det.lars_erik skrev:8)dag1234 skrev:Lucinda Williams - Blessed Klomsdumsedeisa
Fin plate.
Blessed er i beste fall en grei nok plate frå Lucinda. Føyer seg inn i rekken av kjedelige utgivelser frå den kanten der den senere tid. Ho var betre for 20 år sidan. Og 30 for den saks skyld.
Rotter? Hva er det nå, da?lars_erik skrev:Mens både Møringen og Bergenseren rotter seg; spiller jeg heller denne 8)
Rotter seg sammen mot stakkars, lille, sarte meg :'(dag1234 skrev:Rotter? Hva er det nå, da?lars_erik skrev:Mens både Møringen og Bergenseren rotter seg; spiller jeg heller denne 8)
Nå må du slutte din sutrepung. Plata er kjedelig alt for lang og mangler en kniv. Pasta basta og bunnet. Dessuten er Townes stril.lars_erik skrev:Rotter seg sammen mot stakkars, lille, sarte meg :'(dag1234 skrev:Rotter? Hva er det nå, da?lars_erik skrev:Mens både Møringen og Bergenseren rotter seg; spiller jeg heller denne 8)
God Gud. Det er von i hengande snøre!lars_erik skrev:Får søke trøst i denne;
Bob Dylan - Blood On The Tracks
Takk! Det er en enorm forskjell! Stril, and damn proud of it.dag1234 skrev:Nå må du slutte din sutrepung. Plata er kjedelig alt for lang og mangler en kniv. Pasta basta og bunnet.Dessuten er Townes stril.lars_erik skrev:Rotter seg sammen mot stakkars, lille, sarte meg :'(dag1234 skrev:Rotter? Hva er det nå, da?lars_erik skrev:Mens både Møringen og Bergenseren rotter seg; spiller jeg heller denne 8)
Jeg har endelig funnet en mastring som ikke sender meg som ekspress-pakke til ØNH.dag1234 skrev:God Gud. Det er von i hengande snøre!lars_erik skrev:Får søke trøst i denne;
Bob Dylan - Blood On The Tracks
Jeg må innrømme at jeg er novise angående henne. Hvilken vil du anbefale som den beste?Townes skrev:Takk! Det er en enorm forskjell! Stril, and damn proud of it.dag1234 skrev:Nå må du slutte din sutrepung. Plata er kjedelig alt for lang og mangler en kniv. Pasta basta og bunnet.Dessuten er Townes stril.lars_erik skrev:Rotter seg sammen mot stakkars, lille, sarte meg :'(dag1234 skrev:Rotter? Hva er det nå, da?lars_erik skrev:Mens både Møringen og Bergenseren rotter seg; spiller jeg heller denne 8)
Lucinda plata er kjedelig og skuffende, som de to forrige. Car wheels er bra, men ikkje hennar beste.
Personlig har eg alltid likt s/t veldig godt, samt sweet old world. Det er litt mer twang å spore her, især på s/t plata, så otta deg. De virkelig gamle er gode også, men er jo ei heilt anna greie enn de siste. Essence er nyeste utgivelse eg gir godkjent, world of tears har en del ok kutt, men som helhet er den sånn passe. De tre siste er et eneste gjesp.lars_erik skrev:Jeg må innrømme at jeg er novise angående henne. Hvilken vil du anbefale som den beste?Townes skrev:Takk! Det er en enorm forskjell! Stril, and damn proud of it.dag1234 skrev:Nå må du slutte din sutrepung. Plata er kjedelig alt for lang og mangler en kniv. Pasta basta og bunnet.Dessuten er Townes stril.lars_erik skrev:Rotter seg sammen mot stakkars, lille, sarte meg :'(dag1234 skrev:Rotter? Hva er det nå, da?lars_erik skrev:Mens både Møringen og Bergenseren rotter seg; spiller jeg heller denne 8)
Lucinda plata er kjedelig og skuffende, som de to forrige. Car wheels er bra, men ikkje hennar beste.
Self titled, altså heter den Lucinda Williams 8)lars_erik skrev:Takker og bukker til Strilen
Hva er s/t?
8)Townes skrev:Self titled, altså heter den Lucinda Williams 8)lars_erik skrev:Takker og bukker til Strilen
Hva er s/t?
Er på mobil, så helvetes tiltak å skrive meir enn naudsynt
Jeg liker Essence best. Veldig intim og personlig stemning over denne. Dessuten velprodusert med god lyd.lars_erik skrev:Jeg må innrømme at jeg er novise angående henne. Hvilken vil du anbefale som den beste?
Er på vinyl ja ;Ddecibelius skrev:Enig med Townes, denne er den beste. Noen som vet om den er presset på vinyl?
Se konserten på fra Austin, Texas på DVD - DEN ER SJUK!