- Ble medlem
- 18.06.2005
- Antall liker
- 77
Tracy Chapman´s New Beginning.
|
;D ;D ;D, denne har snurret en del her også, med innslag av Sandra (Cretu) og Bertine Z innimellom....klart ungene også skal få boltre seg....R.E.S. skrev:Her går det i High School Musical 2 (ungene må da også få bruke anlegget) ;D
Roy
Det forbauser meg ikke at disse platene er utgitt i enda en ny innpakning! Men remaster, nei det gidder de ikke! Og vi fortsetter å kjøpe alle sammen. Jeg vet ikke hvor mange varianter jeg har av DSOTM men det er mange. Jeg har selv de nevnte mini-LP CD'ene, men fra Japan. Skal se om jeg kan få lagt inn bilde i morgen til sammanligning.pedal skrev:Hei! Denne boksen lå under juletreet med navnet mitt på. Hva har man ikke brødre til?! Alt etter Dark Side er ofte spilt, men gleder meg til å tråkke opp de første albumene igjen.mteinum skrev:
Bra valg! En av mine favorittplater!Vapor skrev:Dave Grusin Mountaindance....
Har ikke hørt dette albumet på mange år....det skulle bare stå på i bakgrunnen, men den planen gikk i vasken![]()
En av mine også.OS skrev:Bra valg! En av mine favorittplater!Vapor skrev:Dave Grusin Mountaindance....
Har ikke hørt dette albumet på mange år....det skulle bare stå på i bakgrunnen, men den planen gikk i vasken![]()
Nine horses: Snow borne Sorrow.erato skrev:Nine horses: Snow borne Sorrow.
Slapper av etter en del matlaging før gjestene kommer.
Det må være en bra inngang til det nye åretmikefish skrev:hei !
startet det nye året med en udødelig klassiker :
![]()
Miles Davis - kind of blue
mvh. s,
Prøv "Scar" fra samme mannen om ikke du har den allerede, mørkt og godtRojoh skrev:![]()
Denne snurrer nå for tredje eller fjerde gangen i dag. Balsam...
Mvh. Johan