Hvordan vurderer du denne, Townes?Townes skrev:Chris Knight - The trailer tapes
Det er vel opptak gjort FØR den første utgivelsen, stemmer ikke det?
|
Hvordan vurderer du denne, Townes?Townes skrev:Chris Knight - The trailer tapes
Herlig plate. For meg hans aller beste, selv om mange sikkert er uenige i det. Har den på minnekortet i telefonen, så den blir spilt av når jeg skal bevege meg ut i verden igjen.united59 skrev:I serien av klassikere...
![]()
Das stimmt. Tror det er spilt inn et par år før debuten kom. Dette er goknall det. Er jo helt akustisk, er bare Chris og gitaren. Mange låter kommer igjen i andre versjoner på platene, men ikke alle. Er en del virkelig bra her som ikke er på andre plater (så vidt eg husker), som Rita's only fault og Move on. Ville skaffet meg denne før de to siste studioplatene.united59 skrev:Hvordan vurderer du denne, Townes?Townes skrev:Chris Knight - The trailer tapes
baluba skrev:Kjekt med god ironi når man skal ut og se på verden jaunited59 skrev:I serien av klassikere...
Herlig plate. For meg hans aller beste, selv om mange sikkert er uenige i det. Har den på minnekortet i telefonen, så den blir spilt av når jeg skal bevege meg ut i verden igjen.![]()
Er ikke uenig i deg i vurderingen, det var gjennom denne jeg oppdaget Randy, så den har alltid stått i en særstilling for meg.
En (god) mann kun med gitar og noe på hjertet går aldri av moten hos meg.Townes skrev:Das stimmt. Tror det er spilt inn et par år før debuten kom. Dette er goknall det. Er jo helt akustisk, er bare Chris og gitaren. Mange låter kommer igjen i andre versjoner på platene, men ikke alle. Er en del virkelig bra her som ikke er på andre plater (så vidt eg husker), som Rita's only fault og Move on. Ville skaffet meg denne før de to siste studioplatene.united59 skrev:Hvordan vurderer du denne, Townes?Townes skrev:Chris Knight - The trailer tapes
Nå har jo trailer II også vært ute en stund, og det er vel opptak gjort fra samme tiden som denne. Vel verdt å sjekke ut den også.
Jeg har bare en gammel "nice price" lp-utgave av den. Vet du hvem som har gitt ut den nye? Ser platekomp. har en lp, men jeg er litt usikker på om det er den nye gjenutgitte utgaven eller en tidligere utgave (?).bluesbreaker skrev:John Martyn:"Inside Out".
Er det noen som har den nye gjenutgitte " Solid Air "? (Vinyl)
torem skrev:Jeg har bare en gammel "nice price" lp-utgave av den. Vet du hvem som har gitt ut den nye? Ser platekomp. har en lp, men jeg er litt usikker på om det er den nye gjenutgitte utgaven eller en tidligere utgave (?).bluesbreaker skrev:John Martyn:"Inside Out".
Er det noen som har den nye gjenutgitte " Solid Air "? (Vinyl)
Ok. Skal vurdere den. Spesielt side 1 bruker jeg ofte som en liten personlig lyttetest, i tillegg til at jeg synes musikken er veldig brabluesbreaker skrev:Ja. Det er den Solid Air som platekompaniet har.279kr. Gjenutgitt på selskap som heter Simply Vinyl.
Takk. Den blir innkjøpt.
Fantastisk åpningskutt på den plata der! Det var det aller første eg hørte med walkabouts.united59 skrev:God ide.
![]()
Bra skive, står i hylla her også.Geir Kristiansen skrev:![]()
Lufter Vinyl i dag også...
Så det er den sesongen snart, ja nytt snøre er viktig og nødvendig.lars_erik skrev:Mens man ser over sluker og skifter snøre 8)