- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
The Band - Music from Big Pink
Vedlegg
-
299.6 KB Visninger: 215
Så ofte som mulig :gismo skrev:Så det er den sesongen snart, ja nytt snøre er viktig og nødvendig.lars_erik skrev:Mens man ser over sluker og skifter snøre 8)
Bare ikke kjør det helt i bånn ;D
gismo
Skitt fiske, jeg er ute av dvalen - så lenge det varer :-\.lars_erik skrev:Mens man med glede registrer at livet på sørvest-spissen ikke var utryddet, spilles denne. Samtidig smøres snella 8)
dag1234 skrev:Skitt fiske, jeg er ute av dvalen - så lenge det varer :-\.lars_erik skrev:Mens man med glede registrer at livet på sørvest-spissen ikke var utryddet, spilles denne. Samtidig smøres snella 8)
Ane Brun - Changing of the Seasons
Helt rett!dag1234 skrev:Slutten??? Dagen er jo så vidt starta!
Richard Buckner - Bloomed
Jepp, liker skiva godt!gismo skrev:spotify:track:5wgZ0m6bkGSUJ6arcmozMp
Bra trøkk, bra låt ;D
Fikk mine AKG K404 til å svinge rundt øra da jeg koblet disse nykjøpingene på laptopen i kveld.
De overrasker med meget god lyd og ikke minst meget god bass i sin prisklasse
gismo
For å si det på godt norsk, en høydareJanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Fantastisk historie, tenk det, å danse med selveste Carla Torgersen, hun som synger som DEN drømmen!Townes skrev:Fantastisk åpningskutt på den plata der! Det var det aller første eg hørte med walkabouts.united59 skrev:God ide.
Et nokså unikt band spør du meg. Det er ikkje veldig mange som låter veldig likt Eckman, Torgerson & co. Har sett de noen ganger på garage, alltid vært veldig bra. Siste gangen dansa eg til og med Carla etter konserten ;D ;D ;D Tipper hon var mer imponert over at det var mulig å stå på beina med en sånn promille enn dansemovsa mine.
Det er de tre beste platene deira som har blitt spilt her nå, sånn eg ser det. Den dag satte på syns eg rett og slett er fantastisk bra til tider. Og coverplata er det jo også klasse over.
Mmmmm. Høre mer walkabouts igjen ja.
Et særdeles flott forslag ;DBent skrev:Roer ned for kvelden med Rickie Lee Jones![]()
Vokser for hver gang den Tonkaplata. Veldig bra plate.Townes skrev:Fin morning i gruva det der, fozzy
Den ha ha tonka plata blir bare bedre og bedre
Tar en annen fra spillelista de til morgenkaffen på kjøkkenet:
Ben Weaver - Mirepoix and smoke
![]()