Javist er det vel detmotoren skrev:
;DRoberten skrev:På vei ut i periferien brakk jeg bilen innom et garasjesalg og plukket med meg et par poser med vinyl. Mange finfine kjøp, men også noen som får meg til å takke høyere makter for at jeg kun betalte 10,- pr stk. Blant annet denne.
Jethro Tull - Thick As A Brick
![]()
Mange fine tilløp til sterke melodier og lytteverdig musikk, men det hele ødelegges av totalt umotiverte tangenteventyr og fløytehelvete.
Noen band skulle hatt mye mindre narkotika, og desto mer juling i studio, så hadde vi kanskje unngått slike skjemmende bommerter som på dette albumet. Fy faen.
Huskeregel:Roberten skrev:På vei ut i periferien brakk jeg bilen innom et garasjesalg og plukket med meg et par poser med vinyl. Mange finfine kjøp, men også noen som får meg til å takke høyere makter for at jeg kun betalte 10,- pr stk. Blant annet denne.
![]()
Mange fine tilløp til sterke melodier og lytteverdig musikk, men det hele ødelegges av totalt umotiverte tangenteventyr og fløytehelvete.
Noen band skulle hatt mye mindre narkotika, og desto mer juling i studio, så hadde vi kanskje unngått slike skjemmende bommerter som på dette albumet. Fy faen.
Jau, dette punktet syndet jeg grovt på. Tok kun ut lp'en og slapp den ned på tallerkenen, siste gang jeg går i den fella.Townes skrev:Huskeregel:Roberten skrev:På vei ut i periferien brakk jeg bilen innom et garasjesalg og plukket med meg et par poser med vinyl. Mange finfine kjøp, men også noen som får meg til å takke høyere makter for at jeg kun betalte 10,- pr stk. Blant annet denne.
![]()
Når låtene varer like lenge som en sitocm bør varsellampene blinke
Roberten skrev:Mange fine tilløp til sterke melodier og lytteverdig musikk, men det hele ødelegges av totalt umotiverte tangenteventyr og fløytehelvete.
Favoritten min er Aqualong. Den kan du like etter 7 lytt. Hadde den først på kassett på 70-tallet og har aldri blitt lei.Voff skrev:Roberten skrev:Mange fine tilløp til sterke melodier og lytteverdig musikk, men det hele ødelegges av totalt umotiverte tangenteventyr og fløytehelvete.
Tull var rusfri. ;D
Slike plater bør lyttes på 10 ganger før de avvises. Denne sitter som en kule. En klassiker!