[No message]
Vedlegg
-
28.9 KB Visninger: 146
Liker du den der?united59 skrev:Whiskey Myers - Firewater
![]()
Ja, dag. Rett og slett, ja.dag1234 skrev:Dunedin Consort - Händel Messiah
TRor du har rett.Townes skrev:Liker du den der?united59 skrev:Whiskey Myers - Firewater
![]()
Falt ikkje helt i smak hos meg. Er den verdt å gi noen sjanser til?
Det er mange slags lykke her i verden, og en av dem er Soppen som vet å forsyne faren med Spotify ved passelige høve. En annen er varme anbefalinger fra mennesker med god smak. Denne er det du som har snakket på meg.Roberten skrev:Ja, dag. Rett og slett, ja.dag1234 skrev:Dunedin Consort - Händel Messiah
Spille den heller til laksen, så spretter den rett i fryseren din for å slippe unna audiotortur.lars_erik skrev:Da er på tide å gjøre sin fordømte plikt som villmann igjen. Det er masse villdyr løs i elvene rundt her, og jobben må gjøres. Denne vil bli spilt på vei til elva, mens laksen skjelver i buken ;D
Santana audiotorturdag1234 skrev:Spille den heller til laksen, så spretter den rett i fryseren din for å slippe unna audiotortur.lars_erik skrev:Da er på tide å gjøre sin fordømte plikt som villmann igjen. Det er masse villdyr løs i elvene rundt her, og jobben må gjøres. Denne vil bli spilt på vei til elva, mens laksen skjelver i buken ;D
Tja. Hvorfor det? Har jo Rema 1000.lars_erik skrev:Santana audiotorturdag1234 skrev:Spille den heller til laksen, så spretter den rett i fryseren din for å slippe unna audiotortur.lars_erik skrev:Da er på tide å gjøre sin fordømte plikt som villmann igjen. Det er masse villdyr løs i elvene rundt her, og jobben må gjøres. Denne vil bli spilt på vei til elva, mens laksen skjelver i buken ;D![]()
![]()
Hele poenget med fiske, er å overvinne laksen. Lure den, nedkjempe den. Ellers kunne man "fisket" med garn.
Her må jeg ta vår venn fra barteland i forsvar. Villaksen til LE er nok bedre enn det vomfyllet de selger i butikkene. Selv jeg tar gjerne en tur nord for sivilisasjonen for å høre på Lindeman hvis det serveres rikelige mengder hjemmerøkt villaks til heimerten.dag1234 skrev:Tja. Hvorfor det? Har jo Rema 1000.lars_erik skrev:Santana audiotorturdag1234 skrev:Spille den heller til laksen, så spretter den rett i fryseren din for å slippe unna audiotortur.lars_erik skrev:Da er på tide å gjøre sin fordømte plikt som villmann igjen. Det er masse villdyr løs i elvene rundt her, og jobben må gjøres. Denne vil bli spilt på vei til elva, mens laksen skjelver i buken ;D![]()
![]()
Hele poenget med fiske, er å overvinne laksen. Lure den, nedkjempe den. Ellers kunne man "fisket" med garn.
Vær så god, men jeg har ikke uttalt meg om kvaliteten på selve fisken. Den er sikkert uovertruffen. Selv tar jeg ikke i kjøpe-"laks". Ikke med ildtang engang.baluba skrev:Her må jeg ta vår venn fra barteland i forsvar. Villaksen til LE er nok bedre enn det vomfyllet de selger i butikkene. Selv jeg tar gjerne en tur nord for sivilisasjonen for å høre på Lindeman hvis det serveres rikelige mengder hjemmerøkt villaks til heimerten.![]()