Det er et herlig kjør å være på. Helt fritt for bivirkninger, bare virkninger. Jeg derimot har lovt meg vekk. Og rotet meg vekk.vargen skrev:Og så er man ute på Porcupine Tree-kjøret igjen:
Nei, ikke veldig. Ble akkurat ferdig med dagens innsats, landet på 42.Townes skrev:Fet plate! Ain't that good of a man er ikkje veldig feil...Roberten skrev:The Guilty Hearts - Pearls Before Swine
Kopper kaffe? Respekt!Roberten skrev:Nei, ikke veldig. Ble akkurat ferdig med dagens innsats, landet på 42.Townes skrev:Fet plate! Ain't that good of a man er ikkje veldig feil...Roberten skrev:The Guilty Hearts - Pearls Before Swine
Men nå, det beste bandet fra Belgia. Æresord.
Fryktet/skønte detRoberten skrev:Mitt totale inntak av kaffe er vel langt under 42 kopper så langt i livet. Tenkte mer på titler i bestilling i Vaterland. Og nei, det er nok The Kids.
Snart på tide med en tur til Vangseter? Her går det i en artist jeg ikke har hørt på årevis, så han trenger jeg definitivt ikke vennes av.vargen skrev:Og så er man ute på Porcupine Tree-kjøret igjen:
Ok, lenge siden jeg har hørt på denne, så spiller den på cd. Muligens en av hans bedre dette.leik skrev:Bill Callahan - Sometimes I Wish We Were An Eagle