- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Lucinda Williams - Sweet Old World Og vi prøver ennu en gang...
Vedlegg
-
30.5 KB Visninger: 131
Og det var i de gode gamle dager da Harald Are Lund og Karin Westrheim hadde radioprogram i sammen ..... those days are probably gone forever, unless Nixon is gonna bring them back a little bit later .... ( FZ )A Boy Named Sue skrev:Maybe I'm wrong, maybe I'm right, maybe i'm some kind of lunaticslowmotion skrev:![]()
vinyl
Hm, hvor kom det frimerket i fra :baluba skrev:Fimerkevalsen?torem skrev:
Du viste fram et frimerke uten noen videre forklaring. Var det Svein Ingvars siste? En Abba-bootleg? En plate av ZZ Top som ingen kjenner til? Eller kanskje en lydbok av en Hemmingway-roman? Eller kanskje noe helt annet? Ikke vet jeg, for det frimerket har jeg aldri sett før, tror jeg. Med andre ord har du ikke fortalt hva du har spilt på en måte jeg kan forstå.torem skrev:Hm, hvor kom det frimerket i fra :baluba skrev:Fimerkevalsen?torem skrev:Jeg er vist ikke helt med på notene her, men Destroyer synes jeg uansett fortsatt er bra
![]()
Bandet heter Destroyer og plata heter Kaputt og ja den er ganske bra.baluba skrev:Du viste fram et frimerke uten noen videre forklaring. Var det Svein Ingvars siste? En Abba-bootleg? En plate av ZZ Top som ingen kjenner til? Eller kanskje en lydbok av en Hemmingway-roman? Eller kanskje noe helt annet? Ikke vet jeg, for det frimerket har jeg aldri sett før, tror jeg. Med andre ord har du ikke fortalt hva du har spilt på en måte jeg kan forstå.torem skrev:Hm, hvor kom det frimerket i fra :baluba skrev:Fimerkevalsen?torem skrev:Jeg er vist ikke helt med på notene her, men Destroyer synes jeg uansett fortsatt er bra
![]()
Er Destroyer et band eller et album?
Ok. Nå skjønner jeg hvor du vil - burde ha skjønt det uten å få det med teskje. Det er nok varmen i Trøndelag som gjør at topplokket går litt tregt rundt i kveldbaluba skrev:Endelig kan jeg lese det som står på coveret. Det er lurt å sjekke hvordan posten ser ut før man poster, slik at den blir informativ for andre enn de som er inne i genren fra før. Fremdeles vet jeg ikke hva det er for noe, men nå kan jeg i det minste google og sjekke det. Det er en stor fordel.
Takk skal du ha.![]()
Jaggu er'n der ja. Hadde ikke lagt merke til det.Mr-T skrev:^
Bob Dylan på coveret.
Spilte denne i går jeg faktisk.
Bra den der, Fozzy. Kl 04.11 hørte eg på dette:rolfozzy skrev:Dagens første her. Men da var kl. 04.11
![]()