Monk er på grensen til å være genial. (IMHO)el_mariachi skrev:Det er tredje gangen denne går i kveld, svært engasjerende og ikke ille lydkvalitet heller.
|
Monk er på grensen til å være genial. (IMHO)el_mariachi skrev:Det er tredje gangen denne går i kveld, svært engasjerende og ikke ille lydkvalitet heller.
Han får ikke mat ?dag1234 skrev:Gjør som Townes. Unntatt det med drolten.
dag1234 er nok et klassisk eksempel på en forelder av den gamle skulen, kor menn hadde hår på neglene: "Berre grin du gut, så pissar du mindre".Roberten skrev:Han får ikke mat ?dag1234 skrev:Gjør som Townes. Unntatt det med drolten.
Millencolin - Life On A Plate
![]()
Minst. Og hver gang Soppen forsøker å opponere blir han møtt av en vegg av en psykoanalyse.Townes skrev:dag1234 er nok et klassisk eksempel på en forelder av den gamle skulen, kor menn hadde hår på neglene: "Berre grin du gut, så pissar du mindre".Roberten skrev:Han får ikke mat ?dag1234 skrev:Gjør som Townes. Unntatt det med drolten.
Millencolin - Life On A Plate
![]()
Det er ei veldig, veldig god plate det der.baluba skrev:Denne dumpet ned i postkassen omtrent samtidig med Gregg Allmans siste for et par måneder siden, og i går og i dag har jeg foretatt en uhøytidelig sammenligning. Det er helt klart for meg at Mellencamps No Better Than This går av med seieren i den sammenligningen, på tross (eller kanskje tildels på grunn av) at den ikke inneholder informasjon i bredden.
![]()
Takk til den vennlige sjelen som sendte meg et eksemplar "til almen vederkvegelse", som det stod på innpakningen.![]()