Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    Hypermagic Mountain - Lightning bolt Vi prøver igjen. Med ca 600mg Valium innabords.
    Virkelig??
    LYNGEN! I'M GONNA SUE YOU!
    Nå er jeg oppe i 1300mg, tror jeg ... og det hjelper ingen steder.
    Må visst kontakte SFT.

Ed: Drit i Forurensningstilsynet - jeg går rett på Pasientskadeerstatning. Dette brukes sikkert på Guantanamo. Blir villig til hva som helst av å høre på dette.

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    120 tabletter av den sterkeste varianten innabords Dag ? Du husker vel nummeret til ambuansen.Det er 113.Gjentar en,en,tre.

mvh. s,

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.919
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    SFT hjelper ikke mot lyng-brann, Dag. Ring skadedyrkontrollen og brannvesenet!
    Eller du kan la det gå ut over Justin. Deng løs!

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Dette var langt utenfor det jeg går og traller på til daglig. Jaja... Nei får finne noe annet å spille. Merkelig. Lyngen har jo ikke sånn smak til vanlig. Hm...

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.962
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Ry Cooder - Pull Up Some Dust & Sit Down

Selveste Ry C. med ekte (ikke film e.l.) ny plate, er STORE greier. :)
    Fikk en "promo-utgave i hende, plata kommer om en uke eller to.
    Lovende lytt, foreløpig.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Neil Young - Live at Canterbury House. Må bare på legevakten for ventrikkelskylling først... nei vent, nå ramler nervene på plass. Dette var balsam for en skakkjørt sjel.

Vedlegg

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Man slår ikke barn. Det er stygt. Dessuten forbudt ved lov i Norge. Tror det også er forbudt å oppfordre til vold mot barn, så bare pass dæ.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.919
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Man slår ikke barn. Det er stygt. Dessuten forbudt ved lov i Norge. Tror det også er forbudt å oppfordre til vold mot barn, så bare pass dæ.
    Så Justin er under lavalderen? :eek:
    Hvem skulle pass sæ? ??? ::) :eek:

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Så Justin er under lavalderen? :eek:
    Hvem skulle pass sæ? ??? ::) :eek:
    Oppfordrer meg til å slå et barn. Han ble 17 år 1.3.2011, og er da iflg norske loven et barn.

nilsen64

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Antall liker
    89

ingen spiller vel neil young som neil young men denne er faktisk ikke så dårlig lell

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    mikefish skrev:
    120 tabletter av den sterkeste varianten innabords Dag ? Du husker vel nummeret til ambuansen.Det er 113.Gjentar en,en,tre.

mvh. s,
    Han er opp i over det doble nå, så jeg tror han fant roen til slutt. Regner med at han slengte på 5 gram paracetamol til slutt for å få litt kjappere fordeling i kroppen til slutt.

Her har jeg bare benyttet meg av musikalsk valium for å få nervene på plass på en frisk søndag. Det ble James Taylor til oppvarming, som etterhvert gled over i lutter glede over Raphael Saadiqs The Way I See It. Yum yum, for et godt album. 8)

Btw: Har enda ikke sett noe til de slemme guttene som slo Justin enda. Kanskje de blir litt skremt av tanken på å ta for seg 100 kg slugger istedenfor 50 kilo manchild? ;D

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:
    mikefish skrev:

mvh. s,
    Han er opp i over det doble nå, så jeg tror han fant roen til slutt. Regner med at han slengte på 5 gram paracetamol til slutt for å få litt kjappere fordeling i kroppen til slutt.

Her har jeg bare benyttet meg av musikalsk valium for å få nervene på plass på en frisk søndag. Det ble James Taylor til oppvarming, som etterhvert gled over i lutter glede over Raphael Saadiqs The Way I See It. Yum yum, for et godt album. 8)

Btw: Har enda ikke sett noe til de slemme guttene som slo Justin enda. Kanskje de blir litt skremt av tanken på å ta for seg 100 kg slugger istedenfor 50 kilo manchild? ;D
    Hehe.

Fikk aldri helt fot på han der Saddiq. Det er noe flinkis greier over den mannen som jeg ikke har sansen for.

Mer Neil Young - Living with war

Vedlegg

U

utgatt60135

Gjest
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    Hypermagic Mountain - Lightning bolt Vi prøver igjen. Med ca 600mg Valium innabords.
    Virkelig??
    Må visst kontakte SFT.

Ed: Drit i Forurensningstilsynet - jeg går rett på Pasientskadeerstatning. Dette brukes sikkert på Guantanamo. Blir villig til hva som helst av å høre på dette.
    Ai, ai ai.... :eek:

Jeg vil anbefale å kjøre hardere på så kommer du over det!

Kjør på med en annen favorittplate fra meg; Forøvrig en kandidat til stafetten. Ikke gi deg etter én runde, men bare peis på. Fullt volum!!!

http://open.spotify.com/album/3obGZECDkulPI3lkqe5g1K

Skulle vært Jane Doe, men den har de ikke på Spotify dessverre.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det er med smaken som med... Her er en som synes vi bør støtte våre tropper.

Staut kar, og flott låt. ;)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Lyngen skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    Virkelig??
    Må visst kontakte SFT.

Ai, ai ai.... :eek:

Jeg vil anbefale å kjøre hardere på så kommer du over det!

Kjør på med en annen favorittplate fra meg; Forøvrig en kandidat til stafetten. Ikke gi deg etter én runde, men bare peis på. Fullt volum!!!

http://open.spotify.com/album/3obGZECDkulPI3lkqe5g1K

Skulle vært Jane Doe, men den har de ikke på Spotify dessverre.
    Skeptisk. Tilliten min til deg var sterk og dyp, men etter dette har det liksom kommet noe mellom oss.
    Er det i samme gate som den der andre affæren? Du vet jeg er en gammel mann som ikke kan kaste vekk tid på dårlig musikk?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    De stumpene kan du få lov til å beholde, synes jeg. Men jeg er ikke sikker på om jeg vil vite hvilke stumper det er snakk om.

Her har jeg slumpet til å droppe innom yact-tråden til mteinum, og har kommet ut på den andre siden med Lee Ritenours beste over høyttalerne. Det får stå på en stund mens jeg mekker meg en kopp kaffe og en ny sigarett. Vet ikke helt hva jeg skal foreta meg nå mht musikkvalg. Dårlig med fusion på HDD, men noe finnes da. Hvis jeg ikke går lei av "flinkis" innen kaffen er drukket opp. Nå føltes det ganske behagelig.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    LYNGEN! Jeg skal jage til verdens ende og forbi! Å kalle deg en rotte er en fornærmelse mot gnagerne! Jeg får rett og slett hjerteproblemer og må ringe etter ambulanse, eller legehelikopter. Tror jeg må legge meg litt neppå først, å nervene mine. At du vil dette mot meg!!?

Converge - Axe to fall

Vedlegg

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Jeg sier ikke mer:
    Justin som kjøres til sykehus?
    Bare barneplagerne holder knyttnevene unna så går det nok bra med pjokken.

Ubalansen var nok tiltenkt meg på vei til hospitalet etter å ha hørt på Lyngens torturredskap.

Men den var faktisk ikke så ille å høre på. Ikke vond, men det er jo en sjanger ikke lytter til sånn i det daglige, så det er jo mye nytt å forholde meg til. Men jeg liker dette overraskende bra. Tittelkuttet var nesten nynnbart. Tar meg i å vagge i godstolen og holde takten. Hm..?

Jøje meg, jeg er visst syk på orn'tli.

A

AK27

Gjest
    dag1234 skrev:
    LYNGEN! Jeg skal jage til verdens ende og forbi! Å kalle deg en rotte er en fornærmelse mot gnagerne! Jeg får rett og slett hjerteproblemer og må ringe etter ambulanse, eller legehelikopter. Tror jeg må legge meg litt neppå først, å nervene mine. At du vil dette mot meg!!?

Converge - Axe to fall
    Er jo for puserock å regne, bra skive, fantastisk liveband.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    AK27 skrev:
    dag1234 skrev:

Converge - Axe to fall
    Er jo for puserock å regne, bra skive, fantastisk liveband.
    Ja den kom seg når jeg fikk roet nerven. Den siste som var igjen etter det der andre marakelse Lyngen påførte meg før i dag.

Nå er jeg rekonvalesent med

Jesse Sykes - Like, love, lust ant the open halls of the soul

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Om ikke annet så roet i alle fall Lee nervene litt, men så ble jeg så sløv at hverken kaffen eller røyken hjalp noe særlig. Som nevnt i en annen tråd består botsøvelsen av å kose meg med Pretzel Logic. Det er vel logisk, eller? Hvorfor skal botsøvelser være ubehagelige?

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn