Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:
    Om ikke annet så roet i alle fall Lee nervene litt, men så ble jeg så sløv at hverken kaffen eller røyken hjalp noe særlig. Som nevnt i en annen tråd består botsøvelsen av å kose meg med Pretzel Logic. Det er vel logisk, eller? Hvorfor skal botsøvelser være ubehagelige?

Det er botens vesen det, vettu. Ondt skal ondt fordrive. Tenk om det var motsatt, at vi fikk belønning for å synde. Hvordan ville det da se ut her nede? Ikke bra. Vi kunne hatt grådig kapitalisme f eks.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    baluba skrev:
    Om ikke annet så roet i alle fall Lee nervene litt, men så ble jeg så sløv at hverken kaffen eller røyken hjalp noe særlig. Som nevnt i en annen tråd består botsøvelsen av å kose meg med Pretzel Logic. Det er vel logisk, eller? Hvorfor skal botsøvelser være ubehagelige?

Det er botens vesen det, vettu. Ondt skal ondt fordrive. Tenk om det var motsatt, at vi fikk belønning for å synde. Hvordan ville det da se ut her nede? Ikke bra. Vi kunne hatt grådig kapitalisme f eks.
    Æsj, dere masochister og selvplagere skal nå alltid ha en forklaring på slikt tøys. Jeg fortsetter heller med min teori om at det å tenke gir meg hodepine, slik at musikk som får meg til å tenke potensielt kan gi meg hodepine. Siden den platen kan få meg til å tenke, så er bare tanken på den mulige hodepinen god nok bot for meg. Så det, så. :p

Fortsetter litt forsiktig med Two Against Nature, men det er bare foreløpig. Det er noe annet på gang snart.

U

utgatt60135

Gjest
    dag1234 skrev:
    LYNGEN! Jeg skal jage til verdens ende og forbi! Å kalle deg en rotte er en fornærmelse mot gnagerne! Jeg får rett og slett hjerteproblemer og må ringe etter ambulanse, eller legehelikopter. Tror jeg må legge meg litt neppå først, å nervene mine. At du vil dette mot meg!!?

Converge - Axe to fall
    Nei og nei, hva har jeg gjort :-[.

Jeg håper det ikke er for sent med motgift;

http://open.spotify.com/album/1ejc50gDChk67e8RTYwAEO

Jeg er omgjort fra gnager til sommerfugl :).

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Lyngen skrev:
    dag1234 skrev:
    LYNGEN! Jeg skal jage til verdens ende og forbi! Å kalle deg en rotte er en fornærmelse mot gnagerne! Jeg får rett og slett hjerteproblemer og må ringe etter ambulanse, eller legehelikopter. Tror jeg må legge meg litt neppå først, å nervene mine. At du vil dette mot meg!!?

Converge - Axe to fall
    Nei og nei, hva har jeg gjort :-[.

Jeg håper det ikke er for sent med motgift;

http://open.spotify.com/album/1ejc50gDChk67e8RTYwAEO

Jeg er omgjort fra gnager til sommerfugl :).
    Men, jeg trenger ikke motgift. Det gikk bra. Ingen dårlig plate, bare uvant sjanger som måtte ha litt lirkehjelpp før den fant veien inn. Jeg trekker alle erstatningskrav og alt er bare fryd og gammen.

Skal sjekke den andre du har der.

zimon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.11.2002
    Antall liker
    85
    Will Powers - Dancing for Mental Health, 1983 (LP), Island Records Inc., ILPS-9765

om: http://en.wikipedia.org/wiki/Will_Powers
    om: http://web.archive.org/web/20080622151804/http://www.carlysimon.com/ai/Kissing.htm

klipp fra: http://en.wikipedia.org/wiki/Will_Powers
    Will Powers was the stage name used by celebrity photographer, Lynn Goldsmith, when she created a self help comedy music album. The 1983 album, entitled Dancing for Mental Health, used affirmations set to music to poke fun at the self help entrepreneurs who "build the listener's inner self and encourage personal growth through the thought that anything is possible

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    ^Bra du har kontroll på det, Baluba. Hodet skal man ikke misbruke.

Steely Dan - Pretzel Logic. Men dette har jeg jo hørt før...
    Hvis ikke er det noe alvorlig galt med min virkelighetsforståelse. Det er det kanskje noen som allerede mener, jfr. OT.

Two Against Nature fikk ikke gjøre ferdig mer enn en sang før jeg fant fram en av lars_eriks favoritter, Afrocubism.
    Den tonet ut akkurat når jeg gjorde om albumtitlene til kursiv, så nå må jeg finne på noe annet. Kanskje noe så enkelt som Dire Straits? Er ikke helt i slaget for de store utfordringene i dag, ettersom medisineringen endelig slår inn.

U

utgatt60135

Gjest
    dag1234 skrev:
    Men, jeg trenger ikke motgift. Det gikk bra. Ingen dårlig plate, bare uvant sjanger som måtte ha litt lirkehjelpp før den fant veien inn. Jeg trekker alle erstatningskrav og alt er bare fryd og gammen.
    Og jeg som har ringt 113, bedt til Allah og sendt jomfruer i retningen :-\. Jaja, får tilbakekalle dem da. Her får Laura synge hele plata ut siden den myker opp leddene til jomfruene kommer tilbake :).

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Lyngen skrev:
    dag1234 skrev:
    Og jeg som har ringt 113, bedt til Allah og sendt jomfruer i retningen :-\. Jaja, får tilbakekalle dem da. Her får Laura synge hele plata ut siden den myker opp leddene til jomfruene kommer tilbake :).
    Siden Dag ikke trenger dem så kan du vel sende jomfruene med Bergensbanen isteden? Her er tilstanden kronisk ille, og en liten gruppe jomfruer kan kanskje gi meg et liv en stakket stund? I mellomtiden slår jeg fortsatt tiden ihjel med mine imaginære venner Dire Straits.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Lyngen skrev:
    dag1234 skrev:
    Oj, nå ble jeg redd igjen. Det er altså der Gadaffis jomfruer har gjort av seg altså. Håper du får stoppet dem i tide. Huff og huff.

Bra hu Laura roer bjellene mine.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Richard Buckner - Our blood Baluba tenker kun på seg selv, (sogar når han vet han får vondt i hodet av å tenke) og unner ikke meg jomfruer. Forsto ikke at det var sex med i bildet, det faktum setter jo saken i et annet lys, Lyngen. :p

Vedlegg

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.923
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    Lyngen skrev:
    dag1234 skrev:
    Siden Dag ikke trenger dem så kan du vel sende jomfruene med Bergensbanen isteden? Her er tilstanden kronisk ille, og en liten gruppe jomfruer kan kanskje gi meg et liv en stakket stund? I mellomtiden slår jeg fortsatt tiden ihjel med mine imaginære venner Dire Straits.
    Send de hit til verdens navle, du Lyngen. Så vil [size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt]du[/size][/size][/size][/size] oppnå Nirvana og slippe mer slit i denne jammerdalen 8)

;D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:
    baluba skrev:
    Lyngen skrev:
    dag1234 skrev:
    Send de hit til verdens navle, du Lyngen. Så vil oppnå Nirvana og slippe mer slit i denne jammerdalen 8)
    Vet ikke helt om jeg ville funnet den setningen så veldig betryggende hvis jeg var en av jomfruene. Var jeg en av dem ville jeg bedt tynt om å få slippe å finne ut hva Barte-Sam mener med det løftet. Huff og huff... :-\

Nå hører jeg lyden av bølger, og det pleier å bety at Dire Straits er ferdige. Da må noe nytt rotes fram.

Det får bli NY-legenden Dion og hans Belmonts Greatest Hits.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.923
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Mens man venter på jomfruenes komme, kan denne passe godt 8)

Steve Earle- I Feel Allright

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:

Trodde du forstod at det er uaktuelt nå, etter det siste du skrev. Du får trøste deg med denne.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.923
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    lars_erik skrev:

Trodde du forstod at det er uaktuelt nå, etter det siste du skrev. Du får trøste deg med denne.

Det hadde sneket seg inn en lei taleleif i det du siterte meg på ;)

Send de hit til verdens navle, du Lyngen. Så vil du oppnå Nirvana og slippe mer slit i denne jammerdalen

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.923
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

Vedlegg

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Men hvilke jomfruer snakker vi om? Er det Allahs paradisiske 72 , eller Gadaffis 40? Det er en viss forskjell. Jaffal for meg.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37638428:40-jomfruer-passer-på-gaddafi.html
    Gadaffis. Selvsagt. Man liker det da litt røft. Dessuten har jeg hørt at de alltid er iført høye hæler, noe som er et meget tiltalende karaktertrekk 8)
    Du er fader meg steike pervo, lars_erik. Er du klar over det!!? Heilt sjuk nedentil! Fullstendig mental. Fysj. Blir dårlig. Får ekle, ekle bilder i hodet. Huff, hvordan skal dette gå når som det snart er leggetid og alt ting..?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:
    baluba skrev:
    lars_erik skrev:

Det hadde sneket seg inn en lei taleleif i det du siterte meg på ;)

Send de hit til verdens navle, du Lyngen. Så vil du oppnå Nirvana og slippe mer slit i denne jammerdalen
    Og det synes du gjøre saken noe bedre for avsender Lyngen? Greit nok, han trenger ikke bekymre seg over jomfruenes skjebne. Det er vel heller hans egen skjebne jeg ville fokusert på etter denne klargjøringen. Brrr, godt jeg har Dion til å ta bort alle skumle scenariene jeg får i hodet nå. God bless Dion DeMucci - King of the New York Streets.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.923
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Men hvilke jomfruer snakker vi om? Er det Allahs paradisiske 72 , eller Gadaffis 40? Det er en viss forskjell. Jaffal for meg.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37638428:40-jomfruer-passer-på-gaddafi.html
    Gadaffis. Selvsagt. Man liker det da litt røft. Dessuten har jeg hørt at de alltid er iført høye hæler, noe som er et meget tiltalende karaktertrekk 8)
    Du er fader meg steike pervo, lars_erik. Er du klar over det!!? Heilt sjuk nedentil! Fullstendig mental. Fysj. Blir dårlig. Får ekle, ekle bilder i hodet. Huff, hvordan skal dette gå når som det snart er leggetid og alt ting..?
    Jeg vet 8)
    Jeg er en syk, syk mann. Og jeg står for det! To Ibux hjalp ingen ting. Har fortsatt denne dragningen mot høye hæler.

Vedlegg

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:

Jeg vet 8)
    Jeg er en syk, syk mann. Og jeg står for det! To Ibux hjalp ingen ting. Har fortsatt denne dragningen mot høye hæler.
    Hva med litt kraftigere lut?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.923
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:

Jeg vet 8)
    Jeg lider under at jeg ikke kan drive selvhelbredelse og selvmedisinering :-\

Lut? Er ikke det noe man torturerer torsk med?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Tenker heller dere skal fundere over hvem som blant annet er kjent for sin coverversjon av denne låten?

Dag kjenner i alle fall svaret, og det bør han ikke være alene om.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:

Jeg vet 8)
    Jeg lider under at jeg ikke kan drive selvhelbredelse og selvmedisinering :-\

Lut? Er ikke det noe man torturerer torsk med?
    Ikke spill dum nå.
    Jeg tenkte at en injeksjon eller to av Decapetyl ville komme godt med.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.923
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

Svært dårlig med både høye hæler OG maskingevær her :-\

Ikke spill dum nå.
    Decapetyl. Hva hjelper det mot? Jeg vil ikke ødelegge stunden, nå som jomfruenes komme i høye hæler er nær 8)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:
    Tenker heller dere skal fundere over hvem som blant annet er kjent for sin coverversjon av denne låten?

Dag kjenner i alle fall svaret, og det bør han ikke være alene om.
    Nydelig versjon. Ikke hørt denne før. Tenkte du på Bjørk & Co?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.923
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

Dårlig med høye hæler her også :-\

@Dag; jeg er LANGT foran deg 8)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:

Svært dårlig med både høye hæler OG maskingevær her :-\

Ikke spill dum nå.
    Decapetyl. Hva hjelper det mot? Jeg vil ikke ødelegge stunden, nå som jomfruenes komme i høye hæler er nær 8)
    Det hjelper mot en rekke plager, bl a libido. På folkemunne kalt kjemisk kastrering.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn