baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.158
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Etter en omgang med Ole Paus' Garman, har jeg nå funnet roen med R.E.M. og denne utgaven av Murmur.
Det skal være sikkert og visst, men det holder å høre platen en gang for dagen. Men den har ganske stor slitestyrke, det må sies. Det har også Murmur, som jeg spilte istad. Og sannelig synes jeg at Reckoning også har det. Men det blir siste R.E.M. for i dag, dag.dag1234 skrev:Garman var ingen tulling.
Hehe. Slemming.Townes skrev:Du har limt inn feil cover, lars_erik. Du har limt inn et Steve Earle cover.
Eg har rett og slett ikkje hatt tid til å ta for meg Buckner ordentlig ennå. Faktisk bare fått hørt åpningskuttet. Det synes eg er steinbra. Skal gi den en grundig lytt i mårra. Men vil jo tro det er bra ting, men neppe så bra som Sincedag1234 skrev:Hehe. Slemming.Townes skrev:Du har limt inn feil cover, lars_erik. Du har limt inn et Steve Earle cover.
Hva synes du om denne? Dystrere og finere enn på lenge?
Richard Buckner - Our Blood
Bra backingband ja ;DTownes skrev:Ingenting som inneholder noe med Sadies kan bli feil.united59 skrev:John Doe And The Sadies - Country Club (2009)
Ikke mye feil med denne ;D
Den plata er jo dritbraTownes skrev:Du har limt inn feil cover, lars_erik. Du har limt inn et Steve Earle cover.
Det er den. Men den er litt atypisk han.lars_erik skrev:Den plata er jo dritbraTownes skrev:Du har limt inn feil cover, lars_erik. Du har limt inn et Steve Earle cover.
Det kan jo være et alternativ- om de kan overtales til å bruke høye hæler og maskingevær i stedet for spyd.dag1234 skrev:Det er den. Men den er litt atypisk han.lars_erik skrev:Den plata er jo dritbraTownes skrev:Du har limt inn feil cover, lars_erik. Du har limt inn et Steve Earle cover.
Hvis du blir lei og vil ha noe med mer sprut i så kan du jo prøve deg på dette: http://www.dagbladet.no/2011/08/29/nyheter/utenriks/swaziland/jomfrufestival/17876986/