- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Nei, det var bare ræva. Da hadde dette vært litt mer interessant:lars_erik skrev:Og med høye hæler må jo dette være bra 8)dag1234 skrev:Teedra Moses - Complex Simplicity
Nei, det var bare ræva. Da hadde dette vært litt mer interessant:lars_erik skrev:Og med høye hæler må jo dette være bra 8)dag1234 skrev:Teedra Moses - Complex Simplicity
Har mer sansen for denne :dag1234 skrev:Nei, det var bare ræva. Da hadde dette vært litt mer interessant:lars_erik skrev:Og med høye hæler må jo dette være bra 8)dag1234 skrev:Teedra Moses - Complex Simplicity
Nå slutter du med disse oppfordringene til barnemishandling lars_erik! Du kommer i fengsel til slutt.lars_erik skrev:Har mer sansen for denne :dag1234 skrev:Nei, det var bare ræva. Da hadde dette vært litt mer interessant:lars_erik skrev:Og med høye hæler må jo dette være bra 8)dag1234 skrev:Teedra Moses - Complex Simplicity
Det var en stor favorittlåt i 1985/1986. En forkjærlighet som jeg blant annet delte med vår venninne Tove Prog. Vi bestilte begge to abo på Beat, og da fikk vi med en samleplate fra Slash som hurtigsvarspremie. Den platen ble mye spilt det året, og inspirerte til innkjøp av diverse. Nå har jeg dessverre bare Best Of Del Fuegos på mp3, så det er et hull som bare er halvveis fylt opp. 320 kbps låter ikke ille med Abrahamsen som kilde, kanskje oppsamplingen gjør noe positivt? Siden det er mp3 så har den vært en delvis sommerhit på telefonen, når jeg har husket å ta med propper. Jeg har ikke så mange mp3-er, og gidder ikke konvertere noen nye foreløpig. Er aldri blitt helt vant med mobil lyd på tross av at jeg har hatt flere super-walkmans.Burnt_Island skrev:Du er ingen "back-seat nothing" om du spiller den der![]()
Det var ikke jeg, det var en neger.lars_erik skrev:^Nå er det ikke jeg som denger Justin til han blir blå og blør neseblod :-\
Har desverre ikke orginalen med Knutsen&Ludvigsen