Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Det kan så være, en regelen er vel heller at den slutter med en.Roberten skrev:Kjærlighet begynner med krangel.
Beirut - The Rip Tide
Det kan så være, en regelen er vel heller at den slutter med en.Roberten skrev:Kjærlighet begynner med krangel.
Beirut - The Rip Tide
Og hvordan skulle det ha gått til da, tenker du? At jeg teleporterte meg selv bort til LA og tilbake til Stavanger, med tidsforskjellen og det hele? OMG! Get a life, lars_erik.lars_erik skrev:"Jeg har ingen skyld, jeg var hjemme." :
Jasså, Roberten. Liker du svovelpredikanter også? Hadde eg faktisk ikkje trudd... Fet plate, holder en knapp på Sackloth 'n' ashes for å være det beste happy-go lucky Edwards noensinne har fått ut på plate.Roberten skrev:16 Horsepower - Secret South
Å ja, i hvert fall når de kommer i en slik innpakning og med slik fremførelse som dette. Konserten i Oslo da de turnerte Folklore eller Hoarse, tror det kan ha vært Folklore, var helt himmelstormende.Townes skrev:Jasså, Roberten. Liker du svovelpredikanter også? Hadde eg faktisk ikkje trudd... Fet plate, holder en knapp på Sackloth 'n' ashes for å være det beste happy-go lucky Edwards noensinne har fått ut på plate.Roberten skrev:16 Horsepower - Secret South
Das stimmt. Med den feteste coversversjonen av bad moon rising eg har hørt:Roberten skrev:Å ja, i hvert fall når de kommer i en slik innpakning og med slik fremførelse som dette. Konserten i Oslo da de turnerte Folklore eller Hoarse, tror det kan ha vært Folklore, var helt himmelstormende.Townes skrev:Jasså, Roberten. Liker du svovelpredikanter også? Hadde eg faktisk ikkje trudd... Fet plate, holder en knapp på Sackloth 'n' ashes for å være det beste happy-go lucky Edwards noensinne har fått ut på plate.Roberten skrev:16 Horsepower - Secret South
Tror ikke jeg synes de har gitt ut en eneste svak skive, og det er såpass mange år siden jeg har hørt på alle at jeg jaffal ikke skal forsøke meg på å utnevne en favoritt.
EDIT: det bør vel ha vært Folklore, Hoarse er vel et livealbum, er det ikke ?
Å.65finger skrev:Denne
jeppAK27 skrev:Å.65finger skrev:Denne
En kjempeplate som hører til standardrepertoaret innen klassisk rock, men mange av de som var for unge da den ble gitt ut har en tendens til å avskrive mannens soloplater på grunn av leflingen med det strengt kommersielle senere i karrieren.JAND skrev:
Fantastisk tittelspor...
Unnskyld en kunnskapsløs bygdetullling, men hva er det som gjør hestekreftene til svovelpredikanter? Jeg er ikke så bevandret i denne musikken lenger, og svovelen er ikke helt åpenbar for meg i utgangspunktet.Townes skrev:Jasså, Roberten. Liker du svovelpredikanter også?Roberten skrev:16 Horsepower - Secret South