|
Det er ting som tyder på at hifi begynner å få en negativ effekt på deg. Du begynner å vise sterke tendenser til at traumene tar overhånd noen ganger. I det ene øyeblikket kan du kaste deg over ny musikk med stor apetitt og entusiasme, men så hører du endel dårlig lyd og får musikktraumer. Traumer som har ført til tvangstanker som forbyr deg å høre på en ny plate fordi den kan ha dårlig lyd. Det er noe du bør diskutere med gubben med benken i Stavanger. Kanskje han har noen farmasøytiske forslag? ;D Kanskje han til og med kan tilby effektiv terapi mot slike traumer, slik at du slippe heavy medisinering for å spille ny musikk i fremtiden.lars_erik skrev:Da er Ane Brun innkjøpt. Vet ikke om jeg tør legge henne i snurrern :-\
Enn om komprimerings-jævelen har vært på ferde her også?
Hehe. Jeg har jo forlengst stilt diagnose og foreskrevet kur. Men det vakte liksom ikke særlig åtgaum, for å si det mildt.baluba skrev:Det er ting som tyder på at hifi begynner å få en negativ effekt på deg. Du begynner å vise sterke tendenser til at traumene tar overhånd noen ganger. I det ene øyeblikket kan du kaste deg over ny musikk med stor apetitt og entusiasme, men så hører du endel dårlig lyd og får musikktraumer. Traumer som har ført til tvangstanker som forbyr deg å høre på en ny plate fordi den kan ha dårlig lyd. Det er noe du bør diskutere med gubben med benken i Stavanger. Kanskje han har noen farmasøytiske forslag? ;D Kanskje han til og med kan tilby effektiv terapi mot slike traumer, slik at du slippe heavy medisinering for å spille ny musikk i fremtiden.lars_erik skrev:Da er Ane Brun innkjøpt. Vet ikke om jeg tør legge henne i snurrern :-\
Enn om komprimerings-jævelen har vært på ferde her også?
Her skal jeg spille den platen Knopfler laget med dronningen når jeg ligger i sengen.![]()
Den platen har jeg ogsårolfozzy skrev:Fra gårsdagens vinylmesse.
![]()
På vinyl?65finger skrev:Den platen har jeg ogsårolfozzy skrev:Fra gårsdagens vinylmesse.
![]()
Callahan er ikke det verste på en sånn dag daBent skrev:Fra Wikipedia:Bakrus er uttrykk for de plagsomme effektene en person opplever dagen etter inntak av en betydelig mengde alkohol. De fleste våkner opp og er reduserte eller har fyllesyke dagen derpå. Dette kommer av at alkohol indirekte virker vanndrivende, og derfor gjør at kroppen blir uttørret / dehydrert.
Hjernehinnene mellom hjernen og kraniet holdes våte og i riktig avstand fra hverandre med væsken og saltene i cerebrospinalvæsken. Denne smøringseffekten blir dårligere med lite væske og salter i kroppen slik at hjernehinnene gnisser mot hverandre og gir skallebank.
Godt og vite de medisinske grunnene til det jeg føler nå. :-\
Blir lytting i liggende stilling på sofaen i dag:
Bill Callahan - Sometimes I Wish We Where An Eagle
Det er vel knapt mulig, vel :dag1234 skrev:The Antlers - Burst apart Hjelper mot ikke-fyllesyke. Nå har jeg hatt hvit uke i over fire uker, det pleier knapt holde èn. Hva skjer? Hva er i veien med meg?? Går jeg fra forstanden???
Må du ikke vekke en annen pappa; vår kjæreTownes. Han trenger all den søvn han kan få, og han blir ille til mote om han leser dette.decibelius skrev:Musikken er minst like bra som coveret, og da holder det for meg.
Hørte du, pappa?
Guden min vet det har vært mistenkelig lett. Så pass at jeg lurer på hvor hekta jeg er på alkohhol, eller om jeg bare har drevet og drukket av gammel vane.Roberten skrev:Hefner - We Love The City
![]()
@dag, jeg synes du skal være stolt av at du har klart å holde deg unna flasken i fire uker, gudene skal vite at det ikke kan ha vært lett for deg.
Antyder du at jeg ikke kan miste noe jeg aldri har hatt??lars_erik skrev:Det er vel knapt mulig, vel :dag1234 skrev:The Antlers - Burst apart Hjelper mot ikke-fyllesyke. Nå har jeg hatt hvit uke i over fire uker, det pleier knapt holde èn. Hva skjer? Hva er i veien med meg?? Går jeg fra forstanden???![]()
Eventuelt miste noe som allerede er taptdag1234 skrev:Antyder du at jeg ikke kan miste noe jeg aldri har hatt??lars_erik skrev:Det er vel knapt mulig, vel :dag1234 skrev:The Antlers - Burst apart Hjelper mot ikke-fyllesyke. Nå har jeg hatt hvit uke i over fire uker, det pleier knapt holde èn. Hva skjer? Hva er i veien med meg?? Går jeg fra forstanden???![]()
Evig eies kun det teipte, om salige Ibsen skrev.
Gå uten altervin torsdags kvelden? VUT in da vørld?? Me not connection makes.lars_erik skrev:Eventuelt miste noe som allerede er taptdag1234 skrev:Antyder du at jeg ikke kan miste noe jeg aldri har hatt??lars_erik skrev:Det er vel knapt mulig, vel :dag1234 skrev:The Antlers - Burst apart Hjelper mot ikke-fyllesyke. Nå har jeg hatt hvit uke i over fire uker, det pleier knapt holde èn. Hva skjer? Hva er i veien med meg?? Går jeg fra forstanden???![]()
Evig eies kun det teipte, om salige Ibsen skrev.
Dette drikkeproblemet er alvorlig, og krever umiddelbar handling. Hvordan skal det gå, uten altervin torsdags kvelden?
For en tittel, hilarious.65finger skrev:Denne
Har dessverre ikke den platen på Spoty men det er da andredag1234 skrev:For en tittel, hilarious.65finger skrev:Denne
Nå tuller du godt!Townes skrev:Michael Weston King - A decent man
![]()
En tittel som eg sliter tungt med å identifisere meg med...
Men MWK er det så absolutt. Trevlig kar.
Nope! Har hilst på ham et par-tre ganger. Kjernekar tvers igjennom.dag1234 skrev:Nå tuller du godt!Townes skrev:Michael Weston King - A decent man
![]()
En tittel som eg sliter tungt med å identifisere meg med...
Men MWK er det så absolutt. Trevlig kar.