På cd'n står det Mutter, så da burde vel hun lage mat til den musikken.JanR skrev:Lage-mat-til-ungene-musikk.
![]()
Cd.
/jan
|
På cd'n står det Mutter, så da burde vel hun lage mat til den musikken.JanR skrev:Lage-mat-til-ungene-musikk.
![]()
Cd.
/jan
Hu er borte ei ukes tid så da er far som er "mutter"eksu skrev:På cd'n står det Mutter, så da burde vel hun lage mat til den musikken.JanR skrev:Lage-mat-til-ungene-musikk.
![]()
Cd.
/jan![]()
Trodde først det sto: Lage-mat-av-ungene-musikk. Huff.JanR skrev:Lage-mat-til-ungene-musikk.
![]()
Cd.
/jan
Hvem vet hva uken bringer :dag1234 skrev:Trodde først det sto: Lage-mat-av-ungene-musikk. Huff.JanR skrev:Lage-mat-til-ungene-musikk.
![]()
Cd.
/jan
OK. ;DJanR skrev:Hu er borte ei ukes tid så da er far som er "mutter"eksu skrev:På cd'n står det Mutter, så da burde vel hun lage mat til den musikken.JanR skrev:Lage-mat-til-ungene-musikk.
![]()
Cd.
/jan![]()
Tog an ?
/jan"somkokkelerersomengal"olsen
Er den i samme gate som Convincer...?united59 skrev:Nick Lowe - The Old Magic
![]()
Behagelig taffel, er førsteinntrykket![]()
SVAR: JA.SaltyDog skrev:Er den i samme gate som Convincer...?united59 skrev:Nick Lowe - The Old Magic
![]()
Takker ;Dunited59 skrev:SVAR: JA.SaltyDog skrev:Er den i samme gate som Convincer...?united59 skrev:Nick Lowe - The Old Magic
![]()
Bra altså.![]()
Ikke så ikke ulik denne hellerSaltyDog skrev:Takker ;Dunited59 skrev:SVAR: JA.SaltyDog skrev:Er den i samme gate som Convincer...?united59 skrev:Nick Lowe - The Old Magic
![]()
Bra altså.![]()
Vettet forsvant da jeg sluttet å drikke. Det er det tredje dummeste jeg har gjort i hele mitt liv, skal jeg si Dem.lars_erik skrev:Mens man endelig har tatt til vettet på sørvestspissen, spilles denne.
Har ikkje hørt den ennå, venter på at vinylen skal ankomme fra the united states of America, men akkurat danskebåt har eg en følelse av vil være ganske treffende denne gangne.dag1234 skrev:Får finne ut hva det gamle skinnet har dratt i land fra danskebåten denne gangen:
Nick Lowe - The Old Magic
Min munn er lukket (ikke ofte det skjer) med tre segl. Skal ikke spoile den.Townes skrev:Har ikkje hørt den ennå, venter på at vinylen skal ankomme fra the united states of America, men akkurat danskebåt har eg en følelse av vil være ganske treffende denne gangne.dag1234 skrev:Får finne ut hva det gamle skinnet har dratt i land fra danskebåten denne gangen:
Nick Lowe - The Old Magic
Hermerdag1234 skrev:The Avett Brothers - The Second Gleam