Takk for det.Roberten skrev:@decibelius, jeg blir ordentlig glad av postene dine om dagen, jeg har av en eller annen grunn fått det for meg at du utelukkende hører på ting som kommer straight outta compton. Det kan være jeg burde slutte å lese hfs med skylapper på, men da ville det også blitt et mye mindre underholdende sted.
Du må enda lenger tilbake enn til Automatic For The People for å finne mine favoritter. Men den er et kjerneeksempel på det jeg mener er gode plater etter at de hadde mistet sin kryptiske, mystiske aura. Min favoritt er fortsatt Murmur, med Reckoning på en delt andreplass med et par til. Låten Don't Go Back To Rockville gjør at den likevel knepent vinner andreplassen.lars_erik skrev:Må vel finne fram noe fra den tiden de spilte noen rolle.
Ja, jøss. Ingen tvil om at figuren har smak, jeg trodde bare at den var smalere enn som så. Alltid artig å ta feil i så måte.baluba skrev:@ Roberten: Jeg kaster meg på den hilsenen til deci, men jeg hadde kanskje mer tro på allsidigheten enn det du hadde fra før. Deci har smak, han.![]()
I kveld har du sannelig spilt bare kvalitetsmusikk ;DBent skrev:Det drar seg mot kveld for de av oss som må opp før kl.6.
Avslutter med denne:
Lee Ritenour - Rit's House
![]()
Det gjør jeg nå vel alltid.lars_erik skrev:I kveld har du sannelig spilt bare kvalitetsmusikk ;DBent skrev:Det drar seg mot kveld for de av oss som må opp før kl.6.
Avslutter med denne:
Lee Ritenour - Rit's House
![]()
Bare de som lytter til ham, tsk tsk tsk. (Hysj, jeg hører også på ham, bare ikke i kveld)lars_erik skrev:Ry Cooder er aldri feil![]()
Da skal i så fall barnetv ha vært bra jævlig :-XJanR skrev:Etter ett par timer med barnetv så blir vel det her en opptur :eller...
![]()
Cd.
/jan
Helt klart en opptur JanR ;DJanR skrev:Etter ett par timer med barnetv så blir vel det her en opptur :eller...
![]()
Cd.
/jan
Hva mener du? Husk jeg er PUH.Townes skrev:Mama Rosin togheter with Hipbone Slim & the kneetremblers - Louisiana sun
![]()
Dette bør bli en eklektisk affære 8)
Har du mista alle hemninger nå? Er du ferdig med Boney M og Svenne og Lotta?JanR skrev:Etter ett par timer med barnetv så blir vel det her en opptur :eller...
![]()
Cd.
/jan
La han nå få det ut av systemet i god tid før lørdag den første!rolfozzy skrev:Har du mista alle hemninger nå? Er du ferdig med Boney M og Svenne og Lotta?JanR skrev:Etter ett par timer med barnetv så blir vel det her en opptur :eller...
![]()
Cd.
/jan
Nuvel, omtrent som i samme gata som drømmehagen (barnetv, el shitto dø løx)rolfozzy skrev:Har du mista alle hemninger nå? Er du ferdig med Boney M og Svenne og Lotta?JanR skrev:Etter ett par timer med barnetv så blir vel det her en opptur :eller...
![]()
Cd.
/jan
Jeg av allle vet jo hva eklektisk betyr, men Townes mener altså at man bør velge å ha seg med denne da, eller at man bør blande stiler når man har seg til denne, altså - litt sånn variert sex, kanskje.Roberten skrev:@dag
Eklektisisme (av Gresk språk eklektikos "utvelgende"), stilblanding
Hva gjelder affære, er vel det et dekkende uttrykk for det du og understreken har på gang.