Trippel vinyl
Vedlegg
-
57.1 KB Visninger: 172
Er det ikke vått der også?dag1234 skrev:The Decemberists - The King is dead Mens vi gjør opp kassa og koster i krokene.
Jo, men heldigvis er både kassa og krokene innendørsLyngen skrev:Er det ikke vått der også?dag1234 skrev:The Decemberists - The King is dead Mens vi gjør opp kassa og koster i krokene.
Neimen fy da!united59 skrev:Sitter på jobb og tenker at det snart er vinter og jul![]()
Ja, nasser og snømenn 8)dag1234 skrev:Thomas Dybdahl - En samling Mye sjuke folk i verden.
Lurer litt på å bli nazionalmasochist... ??? Men så kom jeg på at middagen var klar, og da gikk jo ikke det.lars_erik skrev:Ja, nasser og snømenn 8)dag1234 skrev:Thomas Dybdahl - En samling Mye sjuke folk i verden.
Nei, slikt må man vente med til et passende tidspunkt. Etter mat.dag1234 skrev:Lurer litt på å bli nazionalmasochist... ??? Men så kom jeg på at middagen var klar, og da gikk jo ikke det.lars_erik skrev:Ja, nasser og snømenn 8)dag1234 skrev:Thomas Dybdahl - En samling Mye sjuke folk i verden.
Det hadde tatt seg ut! å bli nazionalmasochist når middagen var klar. MAKAN!dag1234 skrev:Lurer litt på å bli nazionalmasochist... ??? Men så kom jeg på at middagen var klar, og da gikk jo ikke det.lars_erik skrev:Ja, nasser og snømenn 8)dag1234 skrev:Thomas Dybdahl - En samling Mye sjuke folk i verden.
Da er det tid for å nyte maten.65finger skrev:Det hadde tatt seg ut! å bli nazionalmasochist når middagen var klar. MAKAN!dag1234 skrev:Lurer litt på å bli nazionalmasochist... ??? Men så kom jeg på at middagen var klar, og da gikk jo ikke det.lars_erik skrev:Ja, nasser og snømenn 8)dag1234 skrev:Thomas Dybdahl - En samling Mye sjuke folk i verden.
Jeg sa "oops"...dag1234 skrev:^ Bluferdighet? Hørt om det, lars_erik. Vi har nettopp spist, og alt.
Har du blitt kjønnsforvirret du også nå da?lars_erik skrev:Kari Bremnes.
Gillian Welch - The harrow & the harvestdag1234 skrev:Har du blitt kjønnsforvirret du også nå da?lars_erik skrev:Kari Bremnes.
Jeg fikk nyss i hvem han egentlig var...dag1234 skrev:Har du blitt kjønnsforvirret du også nå da?lars_erik skrev:Kari Bremnes.
At Kari Bremnes egentlig er mann?lars_erik skrev:Jeg fikk nyss i hvem han egentlig var...dag1234 skrev:Har du blitt kjønnsforvirret du også nå da?lars_erik skrev:Kari Bremnes.
En reinkarnasjon av b.la. Kaare Liten Haarlock.