Mot natt.
Vedlegg
-
48.7 KB Visninger: 136
Har spilt den noen ganger. Men ikke gjort meg opp en mening, ennå. Skal innom den i denne uka igjen, har jeg tenkt. Takk for påminnelsen.bluesbreaker skrev:Noen som spiller denne?
En av de bedre i år mener jeg.
enig i det, men det er vel bare positivt? ;Dunited59 skrev:Har spilt den noen ganger. Men ikke gjort meg opp en mening, ennå. Skal innom den i denne uka igjen, har jeg tenkt. Takk for påminnelsen.bluesbreaker skrev:Noen som spiller denne?
En av de bedre i år mener jeg.
Lett å høre på, men han har store ting i egen katalog å konkurrere med da![]()
Pass deg for Katein Sabeltann. Han er gretten, sies det.Lyngen skrev:Absoluttatonal skrev:;D ;DRoberten skrev:God tur til dyreparken i Kristiansand, Lyngen.
Den nye Wilco-plata er bedre enn den forrige.. Må nok tilbake til 2004 for å finne en muligens bedre Wilco plate. Men aller best er de live.
Ja, skal bli gøy i Kristiansand.
Virker ikkje den Hank III plata ganske middelmådig? For å si det pent...united59 skrev:Hank 3 - Ghost To a Ghost/Gutter Town
Ikke helt enig, men mye rart her iallefall.Townes skrev:Virker ikkje den Hank III plata ganske middelmådig? For å si det pent...united59 skrev:Hank 3 - Ghost To a Ghost/Gutter Town
The apricot - A forestful of threes
Usikker. Fikk bare tilsendt noen smakebiter fra en kompis, og det virket ikkje så veldig imponerende. Datt litt av lasset etter den Straight to hell plata. Den likte eg godt, samme med det som kom før den. Men ja, lettere gal er han nok.united59 skrev:Ikke helt enig, men mye rart her iallefall.Townes skrev:Virker ikkje den Hank III plata ganske middelmådig? For å si det pent...united59 skrev:Hank 3 - Ghost To a Ghost/Gutter Town
Noen lyspunkt, og country på en tøff måte er det da.
Mannen er nok litt gal.
Du forveksler ikke denne med de to andre han har kommet med i år?
Dette er den reneste country-plata hans siden Straigt To Hell. Er absolutt ting her jeg er litt undrende til, mens syns det er endel her som er bra.Townes skrev:Usikker. Fikk bare tilsendt noen smakebiter fra en kompis, og det virket ikkje så veldig imponerende. Datt litt av lasset etter den Straight to hell plata. Den likte eg godt, samme med det som kom før den. Men ja, lettere gal er han nok.united59 skrev:Ikke helt enig, men mye rart her iallefall.Townes skrev:Virker ikkje den Hank III plata ganske middelmådig? For å si det pent...united59 skrev:Hank 3 - Ghost To a Ghost/Gutter Town
Noen lyspunkt, og country på en tøff måte er det da.
Mannen er nok litt gal.
Du forveksler ikke denne med de to andre han har kommet med i år?
Julegøten?dag1234 skrev:Men julegøten lunker seg og freden senker seg i stall og i stue:
Richard Buckner - Dents and shells
Bønner og flesk?lars_erik skrev:Dagens lagemiddagmusikk.
Ingen bønner her i huset. Man er da ateist, må viteGubra skrev:Bønner og flesk?lars_erik skrev:Dagens lagemiddagmusikk.
Hmmm, i det vanskelige hjørnet idag?lars_erik skrev:Ingen bønner her i huset. Man er da ateist, må viteGubra skrev:Bønner og flesk?lars_erik skrev:Dagens lagemiddagmusikk.
Spørsmål om flesk besvares ikke! :![]()