- Ble medlem
- 25.10.2004
- Antall liker
- 10
The Radio Dept. - Clinging to a scheme
Vedlegg
-
61.7 KB Visninger: 133
|
Tror eg og må kjøre gjennom den der en gang til. Må finne ut om det er en 6+ eller 7- plateunited59 skrev:Middle Brother - Middle Brother
![]()
Townes skrev:På min skala er det muligens en 8er, den har hittil vokst for hver gjennomgang også. Bra jaunited59 skrev:Middle Brother - Middle Brother
Tror eg og må kjøre gjennom den der en gang til. Må finne ut om det er en 6+ eller 7- plate
Det beste på den er i alle fall knall, og på høye med nothing is wrong![]()
![]()
;DJanR skrev:Sitte-bak-pc-musikk.
![]()
/jan
;D ;Dlars_erik skrev:;DJanR skrev:Sitte-bak-pc-musikk.
![]()
/jan
En flott plate å sitte bakom pcen med.
Skal sette på den etterpå, etterfulgt av CD3 fra samme pakke, "The Map - Demos & Outtakes". Akkurat nå spilles nyeste til Opeth:mikefish skrev:Første lytt på denne.Kan bli spennende !
![]()
Steven Wilson - graze for drowning
mvh. s,
Må du huske på og lenke deg fast.... :dag1234 skrev:Steven Wilson - Grace for drowning
lars_erik! Skjerpings!lars_erik skrev:Mens man holder føttene på jorda![]()
Hva? Er det ikke slikt man sier; holde føttene på jorda? ???dag1234 skrev:lars_erik! Skjerpings!lars_erik skrev:Mens man holder føttene på jorda![]()
Men hva skal du med dem der da?lars_erik skrev:Hva? Er det ikke slikt man sier; holde føttene på jorda? ???dag1234 skrev:lars_erik! Skjerpings!lars_erik skrev:Mens man holder føttene på jorda![]()
Bedre med beina da?
dag1234 skrev:Men hva skal du med dem der da?lars_erik skrev:Hva? Er det ikke slikt man sier; holde føttene på jorda? ???dag1234 skrev:lars_erik! Skjerpings!lars_erik skrev:Mens man holder føttene på jorda![]()
Bedre med beina da?
Jeg er jo glad i føtter, som du jo vet så meget om.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Men hva skal du med dem der da?lars_erik skrev:I motsetning til å sveve avgårde i atmosfæren.dag1234 skrev:lars_erik! Skjerpings!lars_erik skrev:Mens man holder føttene på jorda![]()
Må innrømme at sett i et slikt perspektiv, burde jeg også vurdere å spille Steven Wilsons nye :-\
Men nå er jeg ofte så bortreist, at det er sikkert best å la være.
Hva? Er det ikke slikt man sier; holde føttene på jorda? ???
Bedre med beina da?
Feitaboogieunited59 skrev:The Crawdaddys - Crawdaddy Express
![]()
Så at du hadde kjøpt den - i en annen tråd - og blei inspirert. Det var mens jeg var oppegående og drev med litt praktiske gjøremål, passet godt det, etter ei arbeidsøkt. Er vel regnet som en klassiker.Townes skrev:Feitaboogieunited59 skrev:The Crawdaddys - Crawdaddy Express
![]()
![]()
Det blir aldri for mye Jethro TullMr-T skrev:Jethro Tull .... igjen ....
Starter fra bånn, dvs This Was
![]()