Da har for-maskina delt ut dagens pellets- høykarbo, selvsagt- så da får man vie seg til musikken igjen.
Vedlegg
-
63.4 KB Visninger: 171
Og bak-maskina spyr det ut igjen?lars_erik skrev:Da har for-maskina delt ut dagens pellets- høykarbo, selvsagt- så da får man vie seg til musikken igjen.
Nei. Den tørker og strør flis.dag1234 skrev:Og bak-maskina spyr det ut igjen?lars_erik skrev:Da har for-maskina delt ut dagens pellets- høykarbo, selvsagt- så da får man vie seg til musikken igjen.
Åja, det er fôr du mener. Som i flaskefôr. Kunne du ikke si det med en gang da mann?lars_erik skrev:Nei. Den tørker og strør flis.dag1234 skrev:Og bak-maskina spyr det ut igjen?lars_erik skrev:Da har for-maskina delt ut dagens pellets- høykarbo, selvsagt- så da får man vie seg til musikken igjen.
For, som i mat. Ikke foran![]()
Har et letter handikap når det gjelder å finne fram på tastaturet. Ikke noe alvorlig, slik som andre har ;Ddag1234 skrev:Åja, det er fôr du mener. Som i flaskefôr. Kunne du ikke si det med en gang da mann?lars_erik skrev:Nei. Den tørker og strør flis.dag1234 skrev:Og bak-maskina spyr det ut igjen?lars_erik skrev:Da har for-maskina delt ut dagens pellets- høykarbo, selvsagt- så da får man vie seg til musikken igjen.
For, som i mat. Ikke foran![]()
Offa meg. Akkurat nå når eg hadde fått store forventninger til denLyngen skrev:
Forrige Wilco plate inviterte ikke til mange runder, men det gjør denne;
![]()
![]()
DET er et bra band, jaRoberten skrev:The Mountain Goats - The Coroner's Gambit
![]()
Skjønner :-\ ..Townes skrev:Offa meg. Akkurat nå når eg hadde fått store forventninger til denLyngen skrev:
![]()
![]()
![]()
Ja, rett og slettunited59 skrev:DET er et bra band, jaRoberten skrev:The Mountain Goats - The Coroner's Gambit
![]()
![]()
;D ;D ;DLyngen skrev:Skjønner :-\ ..Townes skrev:Offa meg. Akkurat nå når eg hadde fått store forventninger til denLyngen skrev:
![]()
![]()
![]()
Denne er også utrolig bra:
![]()
Burnt_Island skrev:;D ;D ;DLyngen skrev:Skjønner :-\ ..Townes skrev:Offa meg. Akkurat nå når eg hadde fått store forventninger til denLyngen skrev:
![]()
![]()
![]()
![]()
;D ;D ;DLyngen skrev:Skjønner :-\ ..Townes skrev:Offa meg. Akkurat nå når eg hadde fått store forventninger til denLyngen skrev:
![]()
![]()
![]()
![]()