- Ble medlem
- 02.01.2005
- Antall liker
- 517
Nattmusikk.
Tom Waits - bone mashine
mvh.s,

Tom Waits - bone mashine
mvh.s,
|
Du må følge med klokken 13.rolfozzy skrev:Dylandag i dag. Noen av Dylans beste tekster på side 2 på denne. Syns jeg.
![]()
Ja skal det.vredensgnag skrev:Du må følge med klokken 13.rolfozzy skrev:Dylandag i dag. Noen av Dylans beste tekster på side 2 på denne. Syns jeg.
![]()
var lyden på denne plata noe særlig?emotikon skrev:Denne har fått seg noen runder de siste døgnene- og den føyer seg fint inn blant to beste fra "Skiens"-gjengen:
Pagans Mind; Heavenly Ecstasy
Noen låter de som sitter, for å si det mildt.
Skal kjøre denne gjennom Mas i morgen, Jørn Viggo Lofstad lovte meg at komprimeringen skulle være "på stell"
Preampen min varsler ved flere anledninger underveis......
The Art Of Noise har jeg ikke engang tenkt på de siste 15 årene. Vet ikke helt hvorfor, men vinylen har aldri blitt erstattet på cd.Gjestemedlem skrev:Gammel godbit
Han der er en jæla bra fyrunited59 skrev:Rekker en til før jobben
Junior Brown - 12 Shades Of Brown
![]()
Townes skrev:Tøff video, takk skal du ha!united59 skrev:Junior Brown - 12 Shades Of Brown
Han der er en jæla bra fyr
Highway patrol er jo bare fullstendig sjef:
Må skaffe den plata med Highway Patrol ja, ser den er på "Guit with It" og på en live-cd.
Det var en kamerat som anbefalte meg Junior B her forleden, for ei uke siden kjente jeg ikke til ham (JB latså).![]()
Stilig cover det der. Kunne sikkert hatt et slikt bilde på veggen.baluba skrev:(Coveret var jo enkle saker på de kassettutgivelsene. Kanskje jeg skulle lage en kassettkopi av mp3-ene, og printe et skikkelig cover? Det vil jo bli nesten som originalen, for det er en ok overføring til mp3 vi har med å gjøre her.)
Ok. jeg skal la den ballen ligge hvis det er slik at du er 33 omdreininger i dag. Gratulere så meget. Ingen alder å snakke om.Roberten skrev:@torem, ja den synes jeg vi skal kalle rock. Fin, fuzzete og sjarmerende skranglete rock. Og nokså mye strengere enn forrige albumet.
takk, dag. Nei, nå er det slutt på 29, gitt. Har man endelig blitt 33 er det vel på tide å manne seg opp og stå for det.
Ja, jeg innrømmer at samleinstinktet vekkes litt til live når PK nesten "gir bort" cd-er til 25 eller 29.90 for tida. Har kjøpt en del av dem de siste dagenevargen skrev:29,90 på PK, ikke dum pris for denna:
Pan Sonic - Katodivaihe.
Ja, guttene hadde en bevisst estetikk. Det var mye stramt design, og kanskje tidstypisk på en god måte? Design var i alle fall noe som ble hyppig diskutert på den tiden. Jeg er glad jeg fikk med meg litt av undergrunnen på åttitallet. Det var en spennende periode, der alt liksom var mulig.Gjestemedlem skrev:Stilig cover det der. Kunne sikkert hatt et slikt bilde på veggen.baluba skrev:(Coveret var jo enkle saker på de kassettutgivelsene. Kanskje jeg skulle lage en kassettkopi av mp3-ene, og printe et skikkelig cover? Det vil jo bli nesten som originalen, for det er en ok overføring til mp3 vi har med å gjøre her.)
Du er ikke den eneste.torem skrev:Ja, jeg innrømmer at samleinstinktet vekkes litt til live når PK nesten "gir bort" cd-er til 25 eller 29.90 for tida. Har kjøpt en del av dem de siste dagenevargen skrev:29,90 på PK, ikke dum pris for denna:
Pan Sonic - Katodivaihe.
Akkurat denne fra Pan Sonic har jeg fra før.