|
Du får prøve med Omo Color :dag1234 skrev:Kapten Röd - Fläcken som aldrig går bort
Synes det er rart du ikke foreslo Homo Color, eller en spretten liten negergutt som jeg ville sagt det...lars_erik skrev:Du får prøve med Omo Color :dag1234 skrev:Kapten Röd - Fläcken som aldrig går bort![]()
Hmmunited59 skrev:Frank Turner - England Keep My Bones
![]()
Oppe blant årets plater.![]()
Bra du fikk tak i skiva på riktig format. + jeg lurer på om du misforstod meg, etter at jeg i utgangspunktet misforstod deg. Jeg fikk det for meg at du kviet deg litt for å kalle det indie pga motforestilling mot betegnelsen, det var derfor jeg mente vi godt kunne kalle det rock. Men det er klart det er sabla masse indie å høre i Dum Dum Girls. Bevares.torem skrev:Ok. jeg skal la den ballen ligge hvis det er slik at du er 33 omdreininger i dag. Gratulere så meget. Ingen alder å snakke om.
Jeg fikk tak i Dum Dum Girls plata på vinyl. Høres bra ut so far.
Best.
Ganske uenige om mye vi, liker Smiths jeg ;DTownes skrev:Hmmunited59 skrev:Frank Turner - England Keep My Bones
Oppe blant årets plater.![]()
Den der får eg ikkje taket på. Har snurret den mange ganger, men neg hører bare en helt ordinær plate i den der. Bra vi er litt uenige også
Beau brummels - Bradley's barn
![]()
Å?Roberten skrev:
Forsiktig nå. Plutselig er Affern her og gjør det hele utrivelig.Roberten skrev:Ble så satt ut av at du liker smiths. Håper innstendig du får til å drikke igjen.
Andre ville nok krevet at jeg avslutter det hele med et blunkende smilefjes, jeg velger å tro at du ikke trenger sånt. Men jeg føler allikevel at jeg bør påpeke det.
Hvem i helvete er denne nepa? Affern?Townes skrev:Forsiktig nå. Plutselig er Affern her og gjør det hele utrivelig.Roberten skrev:Ble så satt ut av at du liker smiths. Håper innstendig du får til å drikke igjen.
Andre ville nok krevet at jeg avslutter det hele med et blunkende smilefjes, jeg velger å tro at du ikke trenger sånt. Men jeg føler allikevel at jeg bør påpeke det.
Hehe.Townes skrev:Forsiktig nå. Plutselig er Affern her og gjør det hele utrivelig.Roberten skrev:Ble så satt ut av at du liker smiths. Håper innstendig du får til å drikke igjen.
united59 skrev:Hehe.Townes skrev:Forsiktig nå. Plutselig er Affern her og gjør det hele utrivelig.Roberten skrev:Ble så satt ut av at du liker smiths. Håper innstendig du får til å drikke igjen.
Er ofte i musikalsk utakt med folk om nyere engelsk pop.
Egentlig er det Morrisey's soloplater (ikke personen) jeg liker (noen av dem). Men har begynt å like Smiths litt bedre nå enn før. De er vel på linje med Nirvana hos meg mht popularitet.
Kan jeg få en større Å nå??
mikefish skrev:Et band som er kommet litt i glemselen,men har laget mye fint,og har vært forut for sin tid.
![]()
The Sea And Cake - oui
mvh. s,
Det er ikke størrelsen det kommer an på, nei.Roberten skrev:Den største å'en jeg kan finne. Æresord.
Pavement - Watery Domestic
;DTownes skrev:united59 skrev:Hehe.Townes skrev:Forsiktig nå. Plutselig er Affern her og gjør det hele utrivelig.Roberten skrev:Ble så satt ut av at du liker smiths. Håper innstendig du får til å drikke igjen.
Er ofte i musikalsk utakt med folk om nyere engelsk pop.
Egentlig er det Morrisey's soloplater (ikke personen) jeg liker (noen av dem). Men har begynt å like Smiths litt bedre nå enn før. De er vel på linje med Nirvana hos meg mht popularitet.
Kan jeg få en større Å nå??![]()
Fattern har den Lp'en på hytta, kanskje jeg må høre på den neste gang jeg er der.rolfozzy skrev:Jeg liker denne gjengen. Faenihælvetesåbra.
![]()
New Riders of the Purple Sage-Gypsy Cowboy.
Vettuhva, jeg har altså fått en nykterist. Jeg har lokka og trua, men han er og blir ikke interessert i alkohol. Eplet faller langt fra pæra og jeg må nynne aleine, det er jaffal sikkert.Roberten skrev:du slette tid, dag. Har du og soppen knekt en flaske og synger med ? Tittelsangen er en av årets beste.
gjør det, Bent, og rapporter tilbake. Det var et altfor langt bandnavn for meg å huske.