|
Flott stemme på Beth Hart, og JB spiller som vanlig svært bra. I tillegg er den veldig godt arrangert, gode låter og lyden er svært braBent skrev:Straks ferdig med første gjennomlytting og det virker lovende dette, men tror den trenger noen runder til først.lars_erik skrev:Fantastisk bra plate.Bent skrev:Beth Heart & Joe Bonamassa - Don't Explain
![]()
Om et par tiår, vil Dag også finne ut det :![]()
Er de sangene med litt fart i som har fenget meg mest foreløpig, synes kanskje noen av de roligste er litt "kjedelig", men dette er som sagt første lytt.
Har du ikke lært at det er stygt å mobbe de som er utviklingshemmet???lars_erik skrev:Fantastisk bra plate.Bent skrev:Beth Heart & Joe Bonamassa - Don't Explain
![]()
Om et par tiår, vil Dag også finne ut det :![]()
Hva synes du?dag1234 skrev:Björk - Biophilia
Det er så tårene spretter.lars_erik skrev:
Lyngen skrev:
Det visste jeg ikke så det var moro å få greie påTrane skrev:Siden Lyngen faktisk linket til et bilde stort nok til å gjøre ikke å gjøre skam på coveret til Fleet Foxes siterer jeg hele nydeligheten.
For de (skamløst ukulturelle) som ikke har fått det med seg (oki, CD-covere er jævlig små) så har de like godt brukt et av storverkene til Pieter Bruegel, den eldre.
Altså Netherlandish Proverbs fra 1559. Den som gidder kan finne ca 100 forskjellige ordspråk blandt alle de små og store hendelsene i bildet.
Orginalen henger i det ganske enormt omgansrike Staatliche Museen i Berlin hvor jeg hadde gleden av å se det i sommer.
Sammensatt og ujevn. Litt kjedelig, og forutsigbar. Helt grei, men ikke noe jeg kommer til å spille ofte.Lyngen skrev:Hva synes du?dag1234 skrev:Björk - Biophilia
Gemäldegalerie, Berlin er en del av Staatliche Museum som Trane bemerker. Jeg har også vært der. Det ligger v. Potsdamer.Like ved Berlinerfilharmonikerne. Bruegel bildet er morsomt, men det er også mye annet interessant der som kunne gjort seg som platecover.Carravaggio,Rembrandt,Van Eyck, Vermeer +++.Anbefales.Lyngen skrev:Det visste jeg ikke så det var moro å få greie påTrane skrev:Siden Lyngen faktisk linket til et bilde stort nok til å gjøre ikke å gjøre skam på coveret til Fleet Foxes siterer jeg hele nydeligheten.
For de (skamløst ukulturelle) som ikke har fått det med seg (oki, CD-covere er jævlig små) så har de like godt brukt et av storverkene til Pieter Bruegel, den eldre.
Altså Netherlandish Proverbs fra 1559. Den som gidder kan finne ca 100 forskjellige ordspråk blandt alle de små og store hendelsene i bildet.
Orginalen henger i det ganske enormt omgansrike Staatliche Museen i Berlin hvor jeg hadde gleden av å se det i sommer..
Men dette er jo debutskiva? Aldri sagt den er dårlig eg. Det er den som kom i år som er reævva.Lyngen skrev:Phu .........
Jeg var redd Townes hadde lyktes med psykologiske spill. Han klarte det en stund, nok til at jeg ikke spilte den i en periode.
Men;
Den er fortsatt god![]()
.
![]()