Omtrent det samme her. Et godt stykke unna hennes beste virket det som :-\.dag1234 skrev:Sammensatt og ujevn. Litt kjedelig, og forutsigbar. Helt grei, men ikke noe jeg kommer til å spille ofte.Lyngen skrev:Hva synes du?dag1234 skrev:Björk - Biophilia
Hva synes du lars_erik? Tar en runde til med denne jeg.lars_erik skrev:Anbefalt av Bent![]()
Ops.. ;DTownes skrev:Men dette er jo debutskiva? Aldri sagt den er dårlig eg. Det er den som kom i år som er reævva.Lyngen skrev:Phu .........
Jeg var redd Townes hadde lyktes med psykologiske spill. Han klarte det en stund, nok til at jeg ikke spilte den i en periode.
Men;
Den er fortsatt god![]()
.
![]()
Dette er musikk som vil bli spilt flere gangerBent skrev:Hva synes du lars_erik? Tar en runde til med denne jeg.lars_erik skrev:Anbefalt av Bent![]()
Chuck Ragan - Covering Ground
![]()
Det albumet er lenge siden jeg har hørt, selv om det var en favoritt når det kom ut, tar en runde med det jeg også.65finger skrev:Dette albumet
flott plateBent skrev:Deilig avslappende
Melissa Horn - Säg Ingenting Till Mig
![]()
Inntrykk så langt?Roberten skrev:Navigators - Second Nature
![]()
At de valgte feil singel. At de har beveget seg i riktig retning, dvs mer mot den mørke kukrocken, ikke så mye kukcountrypreg som sist.Townes skrev:Inntrykk så langt?Roberten skrev:Navigators - Second Nature
Kukrock? Kukcountry?Roberten skrev:At de valgte feil singel. At de har beveget seg i riktig retning, dvs mer mot den mørke kukrocken, ikke så mye kukcountrypreg som sist.Townes skrev:Inntrykk så langt?Roberten skrev:Navigators - Second Nature
Det kan hende godt være jeg ender opp med å like denne bedre enn Straight And Narrow.
Du ?
EDIT: mener ikke at de har gått vekk fra kukcountryen, eller at jeg har ønsket det.