Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.283
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Prelytt på denne:

Deer Tick - Divine Providence

Release 24. okt, en bra 2011-måned!

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.283
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Her blir det ovnsteikt kveite. Sjølfiska (kveita, ikke ovnen).

Men denne først
    Crooked Fingers - Breaks in the Armor

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.925
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Tirsdag er komledag her i Satananger.
    Komle? Klubb og dupp?
    Fysjom! Det er da ikke menneskeføde :'(

Tror sannelig det blir kveite her også. Desverre ikke selvfisket.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.566
    united59 skrev:

Men denne først
    Kjempeflott, 18.30-19.00 passer perfekt for meg.

Crooked Fingers, er ikke det han fyren som jeg ikke husker navnet på fra fantastiske Archers Of Loaf ?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.550
    Torget vurderinger
    23
    lars_erik skrev:
    Med glasset fullt av Cola Zero, mens man spekulerer på om snart skal gidde å tenke på hva man skal lage til middag.
    Kan'ke beskylde det trynet der for å ha gjort seg til for boyband-audition akkurat 8) 8) Åge er en av de bøse. Bra håndtverker.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.283
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Roberten skrev:
    united59 skrev:

Men denne først

Crooked Fingers, er ikke det han fyren som jeg ikke husker navnet på fra fantastiske Archers Of Loaf ?
    Da må du nok komme snart, blir middag før 17 i dag :)
    Har lagt inn i programmet en lur før øll før konsert på JDee.

Men kom gjerne på middag en annen dag, helst med litt varsel. Festmaten vinter og høst her i kåken er bacalao med selvfisket, selvsaltet, selvtørket (sol-) klippfisk av skrei (dvs det er min bror, fiskeren, som gjør det meste, men det hender jeg passer fisken mot regn. :)).

Eric Bachmann heter han, utrolig fin melodiøs plate dette, men skal slutte å si topp10.

Må helt klart sjekke ut Archers Of Loaf, kjente ikke til dem, litt Pavement der?
    Må sjekke ut tidligere Crooked Fingers også, det er så herlig når man oppdager ny gjev musikk. :)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.566
    united59 skrev:
    Roberten skrev:
    united59 skrev:

Men denne først

Da må du nok komme snart, blir middag før 17 i dag :)
    Har lagt inn i programmet en lur før øll før konsert på JDee.

Men kom gjerne på middag en annen dag, helst med litt varsel. Festmaten vinter og høst her i kåken er bacalao med selvfisket, selvsaltet, selvtørket (sol-) klippfisk av skrei (dvs det er min bror, fiskeren, som gjør det meste, men det hender jeg passer fisken mot regn. :)).

Eric Bachmann heter han, utrolig fin melodiøs plate dette, men skal slutte å si topp10.

Må helt klart sjekke ut Archers Of Loaf, kjente ikke til dem, litt Pavement der?
    Må sjekke ut tidligere Crooked Fingers også, det er så herlig når man oppdager ny gjev musikk. :)
    Oh....og dermed var jeg solgt. Jeg får legge inn søknad om middagsvisitt, for det der hørtes gøtt ut, gett.

Bachmann var det, ja. Og dermed var det Crooked Fingers albumet lagt til i fremtidig kø på spotify. Noe av Archers har noe pavementsk ved seg. Annet er litt mer...sprelsk eller tør jeg si bråkete ? Usikker, for det er skikkelig fint. Icky Mettle er en av favorittskivene fra nittitallet, men det meste av det de slapp er ordentlig bra.

EDIT: siden du har tilgang til kvalitetsklippfisk vil jeg anbefale deg å prøve klippfiskeboller, det er en framifrå rett.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    pengesluk skrev:
    lars_erik skrev:
    Med glasset fullt av Cola Zero, mens man spekulerer på om snart skal gidde å tenke på hva man skal lage til middag.
    Kan'ke beskylde det trynet der for å ha gjort seg til for boyband-audition akkurat 8) 8) Åge er en av de bøse. Bra håndtverker.
    Og en overraskende god plate også, Furet værbitt. Men den Cola Zero-en oppleves direkte hånende sammen med et bilde som det.
    Her drikkes det skikkelig Cola, fra glassflaske. Noen må jo være mannfolk også på sentralen. Uten skikkelig Cola er man suspekt imo. ;)

Her er jeg nettopp ferdig med Arne Domnerus Quartets Jazz At The Pawnshop. Er litt i villrede om hva som skal spilles nå.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.925
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    pengesluk skrev:
    lars_erik skrev:
    Og en overraskende god plate også, Furet værbitt. Men den Cola Zero-en oppleves direkte hånende sammen med et bilde som det.
    Her drikkes det skikkelig Cola, fra glassflaske. Noen må jo være mannfolk også på sentralen. Uten skikkelig Cola er man suspekt imo. ;)

Her er jeg nettopp ferdig med Arne Domnerus Quartets Jazz At The Pawnshop. Er litt i villrede om hva som skal spilles nå.
    Spill denne du ;)

Men den finner du visstnok ikke på SpotiFY enda, i følge Dag ::)

Vedlegg

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn