[No message]
Vedlegg
-
35.2 KB Visninger: 162
Hvordan høres denne ut?Townes skrev:Katzenjammer - A kiss before you go
![]()
Eg er bare i tredje låta, så foreløpig nøyer eg meg med å si "gøyal"Torja skrev:Hvordan høres denne ut?Townes skrev:Katzenjammer - A kiss before you go
![]()
Det kan du da ikke fortsette med. Stakkars pasienter :'(dag1234 skrev:Denne mannen er alltid full.
Vær ikke så sikker på at de synes det er et stort tap.lars_erik skrev:Det kan du da ikke fortsette med. Stakkars pasienter :'(dag1234 skrev:Denne mannen er alltid full.
Komle? Klubb og dupp?dag1234 skrev:Tirsdag er komledag her i Satananger.
Dupp er noe griseri dere har der nordpå. Her i tempererte strøk tar vi den uten.lars_erik skrev:Komle? Klubb og dupp?dag1234 skrev:Tirsdag er komledag her i Satananger.
Fysjom! Det er da ikke menneskeføde :'(
Se der ja65finger skrev:Kari synger og koser seg i heimen
Kjempeflott, 18.30-19.00 passer perfekt for meg.united59 skrev:Her blir det ovnsteikt kveite. Sjølfiska (kveita, ikke ovnen).
Men denne først
Crooked Fingers - Breaks in the Armor
Kan'ke beskylde det trynet der for å ha gjort seg til for boyband-audition akkurat 8) 8) Åge er en av de bøse. Bra håndtverker.lars_erik skrev:Med glasset fullt av Cola Zero, mens man spekulerer på om snart skal gidde å tenke på hva man skal lage til middag.
Da må du nok komme snart, blir middag før 17 i dagRoberten skrev:Kjempeflott, 18.30-19.00 passer perfekt for meg.united59 skrev:Her blir det ovnsteikt kveite. Sjølfiska (kveita, ikke ovnen).
Men denne først
Crooked Fingers, er ikke det han fyren som jeg ikke husker navnet på fra fantastiske Archers Of Loaf ?
Oh....og dermed var jeg solgt. Jeg får legge inn søknad om middagsvisitt, for det der hørtes gøtt ut, gett.united59 skrev:Da må du nok komme snart, blir middag før 17 i dagRoberten skrev:Kjempeflott, 18.30-19.00 passer perfekt for meg.united59 skrev:Her blir det ovnsteikt kveite. Sjølfiska (kveita, ikke ovnen).
Men denne først
Crooked Fingers, er ikke det han fyren som jeg ikke husker navnet på fra fantastiske Archers Of Loaf ?
Har lagt inn i programmet en lur før øll før konsert på JDee.
Men kom gjerne på middag en annen dag, helst med litt varsel. Festmaten vinter og høst her i kåken er bacalao med selvfisket, selvsaltet, selvtørket (sol-) klippfisk av skrei (dvs det er min bror, fiskeren, som gjør det meste, men det hender jeg passer fisken mot regn.).
Eric Bachmann heter han, utrolig fin melodiøs plate dette, men skal slutte å si topp10.
Må helt klart sjekke ut Archers Of Loaf, kjente ikke til dem, litt Pavement der?
Må sjekke ut tidligere Crooked Fingers også, det er så herlig når man oppdager ny gjev musikk.![]()
Og en overraskende god plate også, Furet værbitt. Men den Cola Zero-en oppleves direkte hånende sammen med et bilde som det.pengesluk skrev:Kan'ke beskylde det trynet der for å ha gjort seg til for boyband-audition akkurat 8) 8) Åge er en av de bøse. Bra håndtverker.lars_erik skrev:Med glasset fullt av Cola Zero, mens man spekulerer på om snart skal gidde å tenke på hva man skal lage til middag.
Spill denne dubaluba skrev:Og en overraskende god plate også, Furet værbitt. Men den Cola Zero-en oppleves direkte hånende sammen med et bilde som det.pengesluk skrev:Kan'ke beskylde det trynet der for å ha gjort seg til for boyband-audition akkurat 8) 8) Åge er en av de bøse. Bra håndtverker.lars_erik skrev:Med glasset fullt av Cola Zero, mens man spekulerer på om snart skal gidde å tenke på hva man skal lage til middag.
Her drikkes det skikkelig Cola, fra glassflaske. Noen må jo være mannfolk også på sentralen. Uten skikkelig Cola er man suspekt imo.
Her er jeg nettopp ferdig med Arne Domnerus Quartets Jazz At The Pawnshop. Er litt i villrede om hva som skal spilles nå.