Terningkast 6 i dagens Aftenposten.dag1234 skrev:Team me - To the treetops Lyngenmusikk?
Hva syns du?
Lyngenmusikk et uttrykk for at du ikke likte den?
Terningkast 6 i dagens Aftenposten.dag1234 skrev:Team me - To the treetops Lyngenmusikk?
Ah .. akkurat nå som jeg har fyrt opp bluray spilleren til fordel til den fysiske The Whole Love :-\.dag1234 skrev:Team me - To the treetops Lyngenmusikk?
JøssesLyngen skrev:Ah .. akkurat nå som jeg har fyrt opp bluray spilleren til fordel til den fysiske The Whole Love :-\.dag1234 skrev:Team me - To the treetops Lyngenmusikk?
Det er bare to som sammenfaller godt med min musikksmak her inne. Todd og Dag. Todd???? Han har desverre lagt inn årene, men kommer forhåpentligvis tilbake.united59 skrev:Lyngenmusikk et uttrykk for at du ikke likte den?
12" Finnes det? Er det et helt nytt format alså? Ahhh..... - kanskje? - jeg skal spørre bestefar om det var noe forhistorisk.Townes skrev:JøssesLyngen skrev:Ah .. akkurat nå som jeg har fyrt opp bluray spilleren til fordel til den fysiske The Whole Love :-\.dag1234 skrev:Team me - To the treetops Lyngenmusikk?
Har de fått bluray spillere som håndterer 12" nå???
Verden går fremover.
Kan umulig stemme. Begge de hører jo på svært mye bra...Lyngen skrev:Det er bare to som sammenfaller godt med min musikksmak her inne. Todd og Dag. Todd???? Han har desverre lagt inn årene, men kommer forhåpentligvis tilbake.united59 skrev:Lyngenmusikk et uttrykk for at du ikke likte den?
Er bare halvveis i den. Den virker frisk, forfriskende. Enkel og kompleks samtidig. Men jeg lytter vanligvis langsomt og platene må ofte ha tid før det 'sitter' her hjå meg.united59 skrev:Terningkast 6 i dagens Aftenposten.dag1234 skrev:Team me - To the treetops Lyngenmusikk?
Hva syns du?
lyng har god smak men en havrepose med lyng blir myedag1234 skrev:Er bare halvveis i den. Den virker frisk, forfriskende. Enkel og kompleks samtidig. Men jeg lytter vanligvis langsomt og platene må ofte ha tid før det 'sitter' her hjå meg.united59 skrev:Terningkast 6 i dagens Aftenposten.dag1234 skrev:Team me - To the treetops Lyngenmusikk?
Hva syns du?
Lyngenmusikk er et komplement. For den lave buskveksten har god smak (=sammenfaller med min ;D ).
Hmm ja, Det er noe som ikke stemmer her. Ligningene går ikke opp.Townes skrev:Kan umulig stemme. Begge de hører jo på svært mye bra...Lyngen skrev:Det er bare to som sammenfaller godt med min musikksmak her inne. Todd og Dag. Todd???? Han har desverre lagt inn årene, men kommer forhåpentligvis tilbake.united59 skrev:Lyngenmusikk et uttrykk for at du ikke likte den?
edit: la til smiley, for å være på den sikre siden her...
Ja, for går jeg opp i limingen begynner jeg å digge garasjerocken til finger´n. Og for godt limt kan jeg stå i fare for å like gubbene til Townes. Men i mellomtiden så kan vi jo glede oss over The Stooges med førstnevnte og Wilco med han andre.dag1234 skrev:Bare du ikke går opp i limingen, så ordner det seg alltid for de kjekke guttene, vettu.
Hey!!!Lyngen skrev:Ja, for går jeg opp i limingen begynner jeg å digge garasjerocken til finger´n. Og for godt limt kan jeg stå i fare for å like gubbene til Townes. Men i mellomtiden så kan vi jo glede oss over The Stooges med førstnevnte og Wilco med han andre.dag1234 skrev:Bare du ikke går opp i limingen, så ordner det seg alltid for de kjekke guttene, vettu.
Jeg hater alt. Elsker derimot sinustoner og fuglekvitterLyngen skrev:Ja, for går jeg opp i limingen begynner jeg å digge garasjerocken til finger´n. Og for godt limt kan jeg stå i fare for å like gubbene til Townes. Men i mellomtiden så kan vi jo glede oss over The Stooges med førstnevnte og Wilco med han andre.dag1234 skrev:Bare du ikke går opp i limingen, så ordner det seg alltid for de kjekke guttene, vettu.
Er du virkelig glad i 1000Hz-en?65finger skrev:Jeg hater alt. Elsker derimot sinustoner og fuglekvitter
En mann av ditt kaliber bør da kunne klare begge deler samtidig?Roberten skrev:mens jeg forsøker å finne ut om jeg skal stå opp, eller sove et par timer til
The Cynics - Spinning Wheel Motel
![]()
Jeg bør klare å være våken og sove samtidig ? Takk for tilliten, TownesTownes skrev:En mann av ditt kaliber bør da kunne klare begge deler samtidig?Roberten skrev:mens jeg forsøker å finne ut om jeg skal stå opp, eller sove et par timer til
Viss ikkje så klarer nok den knallskiva å vekke deg tilstrekkelig.
Jeg vet du har en 133 cm med LPs med gregorian Chants Roberten. Men denne er nyRoberten skrev:mens jeg forsøker å finne ut om jeg skal stå opp, eller sove et par timer til
Ja?Roberten skrev:Jeg bør klare å være våken og sove samtidig ? Takk for tilliten, TownesTownes skrev:En mann av ditt kaliber bør da kunne klare begge deler samtidig?Roberten skrev:mens jeg forsøker å finne ut om jeg skal stå opp, eller sove et par timer til
Viss ikkje så klarer nok den knallskiva å vekke deg tilstrekkelig.![]()
Forfriskende, men synes det blir litt vel lett og vokalen litt for boybandaktig ala Donkeyboy.united59 skrev:Terningkast 6 i dagens Aftenposten.dag1234 skrev:Team me - To the treetops Lyngenmusikk?
Hva syns du?
Gurimalla. Har vært og gått en tur ??? Heldigvis innom polet på veien hjem. Tar denne en gang til. Plata altså, ikke turen.dag1234 skrev:Jonathan Wilson - Gentle Spirit