Kvesset av tidens tann:

Hvilket minner meg om Plants første soloalbum - Fate of nations. Må kjøpes inn. Bra album såvidt jeg kan huske.lars_erik skrev:Denne er det lenge siden nå. Jammen på tide igjen!
Ikke hørt den. Den skal sjekkes. Takk for tipsetRojohII skrev:Hvilket minner meg om Plants første soloalbum - Fate of nations. Må kjøpes inn. Bra album såvidt jeg kan huske.lars_erik skrev:Denne er det lenge siden nå. Jammen på tide igjen!
Mulig jeg tuller fælt om det er hans første, men det er fra -93, og jeg likte det godt da jeg hørte det i tiden deromkring.lars_erik skrev:Ikke hørt den. Den skal sjekkes. Takk for tipsetRojohII skrev:Hvilket minner meg om Plants første soloalbum - Fate of nations. Må kjøpes inn. Bra album såvidt jeg kan huske.lars_erik skrev:Denne er det lenge siden nå. Jammen på tide igjen!![]()
Voldelige hendelser mellom brødre ???Townes skrev:The Mullens - The Mullens
Et lite avbrekk just nu, for å høre ka Noel Gallagher kan ha funnet på.
Det var da voldsomt ;DTTmania skrev:Fortsetter med denne![]()
Innrømmer at jeg er oppvokst med ABBA og synes musikken er bra. Tør å stå fram å si det. Vi som likte ABBA på slutten av 70-tallet ble ofte ertet/mobbet av venner for at vi likte musikken. Musikken står seg i dag synes jeg.lars_erik skrev:Det var da voldsomt ;DTTmania skrev:Fortsetter med denne![]()
Jeg, som Beatles-fan, var forpliktet til å "hate" Abba på 70-tallet. Det var jo enkelte som kom med hårreisende og blasfemiske uttalelser om at de muligens var -om ikke større- like populære som De For Alltid Beste! Slikt gjør man selvsagt ikke ustraffet! Derfor er det først de siste 10-15 årene at jeg har kunnet annerkjenne at Abba var et bra band. Dog med en litt lattervekkende aksent på disse syngedamene :TTmania skrev:Innrømmer at jeg er oppvokst med ABBA og synes musikken er bra. Tør å stå fram å si det. Vi som likte ABBA på slutten av 70-tallet ble ofte ertet/mobbet av venner for at vi likte musikken. Musikken står seg i dag synes jeg.lars_erik skrev:Det var da voldsomt ;DTTmania skrev:Fortsetter med denne![]()
At jeg har ABBA-maraton, skyldes at det ankom 9 stk LP i går ettermiddag etter en hyggelig handel her på Sentralen. Derav 5 stk ABBA.
I morgen blir det Supertramp-maraton her ;D
Trenger ikke være noe som helst slags fan for å skjønne at de derre ikke er så vidt mer enn kjedelige. Ingen grunn til skyldkompleks for ikke å like middelmådighet. Tenk heller på Ødipus. Der finner du løsningen.lars_erik skrev:Jeg, som Beatles-fan, var forpliktet til å "hate" Abba på 70-tallet. Det var jo enkelte som kom med hårreisende og blasfemiske uttalelser om at de muligens var -om ikke større- like populære som De For Alltid Beste! Slikt gjør man selvsagt ikke ustraffet! Derfor er det først de siste 10-15 årene at jeg har kunnet annerkjenne at Abba var et bra band. Dog med en litt lattervekkende aksent på disse syngedamene :TTmania skrev:Innrømmer at jeg er oppvokst med ABBA og synes musikken er bra. Tør å stå fram å si det. Vi som likte ABBA på slutten av 70-tallet ble ofte ertet/mobbet av venner for at vi likte musikken. Musikken står seg i dag synes jeg.lars_erik skrev:Det var da voldsomt ;DTTmania skrev:Fortsetter med denne![]()
At jeg har ABBA-maraton, skyldes at det ankom 9 stk LP i går ettermiddag etter en hyggelig handel her på Sentralen. Derav 5 stk ABBA.
I morgen blir det Supertramp-maraton her ;D![]()
Og ferden går til?baluba skrev:Natta folkens. Det spørs om jeg stikker innom før jeg reiser i morgen tidlig, så dere får ha det fint de nærmeste ti dagene. Jeg skal ikke ha med laptop, og ingen annen musikk enn den som er på telefonens minnekort. Der finnes dessverre ikke Mischa Maiskys Adagio, som luller meg i søvn nå...
![]()
Pensjonistkysten i fastlands-Spania. Nå uten en Carl I Hagen som residerende i nabolandsbyen, siden han valgte comeback (tullebukken...)lars_erik skrev:Og ferden går til?baluba skrev:Natta folkens. Det spørs om jeg stikker innom før jeg reiser i morgen tidlig, så dere får ha det fint de nærmeste ti dagene. Jeg skal ikke ha med laptop, og ingen annen musikk enn den som er på telefonens minnekort. Der finnes dessverre ikke Mischa Maiskys Adagio, som luller meg i søvn nå...
![]()