|
Enig.Bent skrev:Tom Waits - Closing Time
![]()
En av hans beste![]()
Det har du også Dagdag1234 skrev:Enig.Bent skrev:Tom Waits - Closing Time
![]()
En av hans beste![]()
Du har overraskende god smak, må jeg si.
Jeg har vel heller veldig allsidig musikksmak.dag1234 skrev:Enig.Bent skrev:Tom Waits - Closing Time
![]()
En av hans beste![]()
Det skulle man ikke tro?dag1234 skrev:Enig.Bent skrev:Tom Waits - Closing Time
En av hans beste![]()
Jeg stjeler som en ravn av andres forslag, og er ikke så flink til å finne frem til ny musikk selv. Som Bent liker jeg ganske mye forskjellig. Heldigvis. Det med 'overraskende god' var et forsøk på en spøk. Kan tillate meg det så pass tidlig i uka.65finger skrev:Det har du også Dagdag1234 skrev:Enig.Bent skrev:Tom Waits - Closing Time
![]()
En av hans beste![]()
Du har overraskende god smak, må jeg si.![]()
Han har lagd et par skikkelig gode plater etterpå også. Likevel har du rett!Townes skrev:Rodney Crowell - The Houston kid
En moderne klassiker. Skrekkelig god plate. De andre som kom etter denne bleikner i forhold.
Bra. Vitsene mine er nemlig ikke alltid på høyde med musikksmaken.Bent skrev:Tåler nok de fleste spøker jeg Dag![]()
Hehe, den med "tidlig i uka" var en god vits da. Det er jo snart helg! ;Ddag1234 skrev:Bra. Vitsene mine er nemlig ikke alltid på høyde med musikksmaken.Bent skrev:Tåler nok de fleste spøker jeg Dag![]()
dag1234 skrev:Jeg stjeler som en ravn av andres forslag, og er ikke så flink til å finne frem til ny musikk selv. Som Bent liker jeg ganske mye forskjellig. Heldigvis. Det med 'overraskende god' var et forsøk på en spøk. Kan tillate meg det så pass tidlig i uka.65finger skrev:Det har du også Dagdag1234 skrev:Enig.Bent skrev:Tom Waits - Closing Time
![]()
En av hans beste![]()
Brasse skrev:
Lyst å bli forutinntatt, så er det en god (i to forstander, minst) anmeldelse her:Lyngen skrev:dag1234 skrev:Jeg stjeler som en ravn av andres forslag, og er ikke så flink til å finne frem til ny musikk selv. Som Bent liker jeg ganske mye forskjellig. Heldigvis. Det med 'overraskende god' var et forsøk på en spøk. Kan tillate meg det så pass tidlig i uka.65finger skrev:Det har du også Dagdag1234 skrev:Enig.Bent skrev:Tom Waits - Closing Time
En av hans beste![]()
Ingen her som har hørt hans nye?
![]()
Det meldes fra noen at det er et knallalbum. Jeg har sendt en forespørsel om å streame. Ikke kommet enda. http://badasme.com/. Ser ikke ut til at plata er lekket på nettet.
jeg likte det godt jeg. Det var en fin måte å si fra til Lyngen om at det finnes hjelp der ute, og at han sannsynligvis bør oppsøke en optiker. Jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet at jeg hadde vært langt mer spydig og lei. Snill fyr du, ikke gi slipp på det.Brasse skrev:prøver bare å være snill edbrasse.
nå er det slutt. fra nå av er det edbølle.
ingen får mine koder!
Veldig enig!Brasse skrev:blandingen mellom norsk og engelsk på samme plate går meg på nervene.
Venter med å uttale meg til posting av anmeldelseTownes skrev:Veldig enig!Brasse skrev:blandingen mellom norsk og engelsk på samme plate går meg på nervene.
Herligheten. Den og! En flott plate det der ;D.united59 skrev:Otis Redding - Otis Blue: Otis Redding Sings Soul
![]()
Etter et par runder har den ikke gitt meg noe spesielt inntrykk. Men så er ikke Waits blant de beste for meg heller da, men han har lagd mye bra råkul anderledes musikk som jeg setter pris på selv om de ikke spilles ofte. Men spørs om jeg heller setter på Rain Dogs eller Swordfishtrombones fremfor Bad as Me. Det høres jo også at han ikke er ung lengre. Mule Variations er det siste albumet jeg virkelig liker godt. Jeg tror mitt store handicap når det gjelder Waits for meg er at jeg er dårlig til å sette meg inn i tekster. Føles som man virkelig burde det når det gjelder Tom, men jeg ar nå bare skrudd sammen slik er.dag1234 skrev:Liten lytt, helt nytt.
Tom Waits - Bad as me
Nesten gjennom første runde, samtidig som jeg lager fiskeboller i hvit saus. Alle vet at det krever konsentrasjon.Lyngen skrev:Etter et par runder har den ikke gitt meg noe spesielt inntrykk. Men så er ikke Waits blant de beste for meg heller da, men han har lagd mye bra råkul anderledes musikk som jeg setter pris på selv om de ikke spilles ofte. Men spørs om jeg heller setter på Rain Dogs eller Swordfishtrombones fremfor Bad as Me. Det høres jo også at han ikke er ung lengre. Mule Variations er det siste albumet jeg virkelig liker godt. Jeg tror mitt store handicap når det gjelder Waits for meg er at jeg er dårlig til å sette meg inn i tekster. Føles som man virkelig burde det når det gjelder Tom, men jeg ar nå bare skrudd sammen slik er.dag1234 skrev:Liten lytt, helt nytt.
Tom Waits - Bad as me
Ok, jeg er ingen Waits kjenner.dag1234 skrev:Av de bedre han har levert.