[No message]
Vedlegg
-
30.1 KB Visninger: 139
|
lars_erik skrev:Denne nå, mens man henger opp de strykefrie skjortene 8)
Jæskla praktiskdag1234 skrev:lars_erik skrev:Denne nå, mens man henger opp de strykefrie skjortene 8)
Strykefrie, da :'(.
El "paperboy" Reed - Roll with you Steike, dette var bra!
Joda, men det er også en søppelsekk. Det betyr ikke at jeg ville gått med den.lars_erik skrev:Jæskla praktiskdag1234 skrev:lars_erik skrev:Denne nå, mens man henger opp de strykefrie skjortene 8)
El "paperboy" Reed - Roll with you Steike, dette var bra!![]()
Da sender jeg deg en pakke skjorter til stryking hver 14. dag fra nådag1234 skrev:Joda, men det er også en søppelsekk. Det betyr ikke at jeg ville gått med den.lars_erik skrev:Jæskla praktiskdag1234 skrev:lars_erik skrev:Denne nå, mens man henger opp de strykefrie skjortene 8)
Tror jeg har noe sånt som fire strykefrie, og tre av dem ble jeg i et anfall av beslutningsvegring og uvit overtalt til å kjøpe hos Brooks Brothers i NY i sommer. Ikke noe for meg. Skjoter skal strykes, så jeg stryker dem og, strykefri eller ei ;D.
Du er klar over timeprisen?lars_erik skrev:Da sender jeg deg en pakke skjorter til stryking hver 14. dag fra nådag1234 skrev:Joda, men det er også en søppelsekk. Det betyr ikke at jeg ville gått med den.lars_erik skrev:Jæskla praktiskdag1234 skrev:lars_erik skrev:Denne nå, mens man henger opp de strykefrie skjortene 8)
Tror jeg har noe sånt som fire strykefrie, og tre av dem ble jeg i et anfall av beslutningsvegring og uvit overtalt til å kjøpe hos Brooks Brothers i NY i sommer. Ikke noe for meg. Skjoter skal strykes, så jeg stryker dem og, strykefri eller ei ;D.![]()
Takk og lov, HIFIfinger to the rescue ;D65finger skrev:Charlotte Gainbourg - IRM
Etter en lengre periode med innspilling av kabel fra sikringsskapet, har jeg nå en lydkvalitet av en annen verden. Hører du Roberten. 65finger er borte lenge leve HIFIfinger.
Du har fagbrev i å stryke? :dag1234 skrev:Du er klar over timeprisen?lars_erik skrev:Da sender jeg deg en pakke skjorter til stryking hver 14. dag fra nådag1234 skrev:Joda, men det er også en søppelsekk. Det betyr ikke at jeg ville gått med den.lars_erik skrev:Jæskla praktiskdag1234 skrev:lars_erik skrev:Denne nå, mens man henger opp de strykefrie skjortene 8)
Tror jeg har noe sånt som fire strykefrie, og tre av dem ble jeg i et anfall av beslutningsvegring og uvit overtalt til å kjøpe hos Brooks Brothers i NY i sommer. Ikke noe for meg. Skjoter skal strykes, så jeg stryker dem og, strykefri eller ei ;D.![]()
Highend syltestrikk og binderser er på plass?Roberten skrev:Takk og lov, HIFIfinger to the rescue ;D65finger skrev:Charlotte Gainbourg - IRM
Etter en lengre periode med innspilling av kabel fra sikringsskapet, har jeg nå en lydkvalitet av en annen verden. Hører du Roberten. 65finger er borte lenge leve HIFIfinger.
På tide å børste støvet av High.ENDrobert.
Nope. Kun livets strykeskole.lars_erik skrev:Du har fagbrev i å stryke? :dag1234 skrev:Du er klar over timeprisen?lars_erik skrev:Da sender jeg deg en pakke skjorter til stryking hver 14. dag fra nådag1234 skrev:Joda, men det er også en søppelsekk. Det betyr ikke at jeg ville gått med den.lars_erik skrev:Jæskla praktiskdag1234 skrev:lars_erik skrev:Denne nå, mens man henger opp de strykefrie skjortene 8)
To the max65finger skrev:Highend syltestrikk og binderser er på plass?Roberten skrev:Takk og lov, HIFIfinger to the rescue ;D65finger skrev:Charlotte Gainbourg - IRM
På tide å børste støvet av High.ENDrobert.
Hba synes du?dag1234 skrev:Mens vi finner frem morgendagens antrekk og tar hensyn til vær og føre.
Ezra Furman & Harpoons - Mysterious power
Tweed, skjorte med sløyfe er godkjent antrekk i villmarken. For guds skyld ikke noe vulgert i skrikende farver av blanke, knstige og rare stofferlars_erik skrev:Mens man leter fra morgendagens bekledning: Fjellsko, Harkilla-dress og sekk til skogsturen.
Grønt og sort. Brune Viking Mountain fjellsko.65finger skrev:Tweed, skjorte med sløyfe er godkjent antrekk i villmarken. For guds skyld ikke noe vulgert i skrikende farver av blanke, knstige og rare stofferlars_erik skrev:Mens man leter fra morgendagens bekledning: Fjellsko, Harkilla-dress og sekk til skogsturen.
Godt å lese. Krumpipen er tent og alle er gladelars_erik skrev:Grønt og sort. Brune Viking Mountain fjellsko.65finger skrev:Tweed, skjorte med sløyfe er godkjent antrekk i villmarken. For guds skyld ikke noe vulgert i skrikende farver av blanke, knstige og rare stofferlars_erik skrev:Mens man leter fra morgendagens bekledning: Fjellsko, Harkilla-dress og sekk til skogsturen.
Sløye og tweed brukes kun under laksefiske ;D
I villmarken bruker vi tattersall, mix ull og bomull. Noe annet er helt upassende. Sløyfe er kult, men ikke must.lars_erik skrev:Grønt og sort. Brune Viking Mountain fjellsko.65finger skrev:Tweed, skjorte med sløyfe er godkjent antrekk i villmarken. For guds skyld ikke noe vulgert i skrikende farver av blanke, knstige og rare stofferlars_erik skrev:Mens man leter fra morgendagens bekledning: Fjellsko, Harkilla-dress og sekk til skogsturen.
Tattersall? ???dag1234 skrev:I villmarken bruker vi tattersall, mix ull og bomull. Noe annet er helt upassende. Sløyfe er kult, men ikke must.lars_erik skrev:Grønt og sort. Brune Viking Mountain fjellsko.65finger skrev:Tweed, skjorte med sløyfe er godkjent antrekk i villmarken. For guds skyld ikke noe vulgert i skrikende farver av blanke, knstige og rare stofferlars_erik skrev:Mens man leter fra morgendagens bekledning: Fjellsko, Harkilla-dress og sekk til skogsturen.
Husk: Ikke svett! Flanere er saken ikke bevege seg som en gampdag1234 skrev:I villmarken bruker vi tattersall, mix ull og bomull. Noe annet er helt upassende. Sløyfe er kult, men ikke must.lars_erik skrev:Grønt og sort. Brune Viking Mountain fjellsko.65finger skrev:Tweed, skjorte med sløyfe er godkjent antrekk i villmarken. For guds skyld ikke noe vulgert i skrikende farver av blanke, knstige og rare stofferlars_erik skrev:Mens man leter fra morgendagens bekledning: Fjellsko, Harkilla-dress og sekk til skogsturen.
Kjære venn, det er et skjortestoff. Opprinnelig brukt som pledd under hestens sal, men så fant en luring uit at man kan sy skjorter av det. Ypperlig til tweed, men skal ikke brukes i byen! Sikkert sånt som du ville likt ;D.lars_erik skrev:Tattersall? ???dag1234 skrev:I villmarken bruker vi tattersall, mix ull og bomull. Noe annet er helt upassende. Sløyfe er kult, men ikke must.lars_erik skrev:Grønt og sort. Brune Viking Mountain fjellsko.65finger skrev:Tweed, skjorte med sløyfe er godkjent antrekk i villmarken. For guds skyld ikke noe vulgert i skrikende farver av blanke, knstige og rare stofferlars_erik skrev:Mens man leter fra morgendagens bekledning: Fjellsko, Harkilla-dress og sekk til skogsturen.
Svette!! Uff. Og nei og nei. ALDRI. (Fikk du tak i din Acqua Di Parma i Norvegia?)65finger skrev:Husk: Ikke svett! Flanere er saken ikke bevege seg som en gampdag1234 skrev:I villmarken bruker vi tattersall, mix ull og bomull. Noe annet er helt upassende. Sløyfe er kult, men ikke must.lars_erik skrev:Grønt og sort. Brune Viking Mountain fjellsko.65finger skrev:Tweed, skjorte med sløyfe er godkjent antrekk i villmarken. For guds skyld ikke noe vulgert i skrikende farver av blanke, knstige og rare stofferlars_erik skrev:Mens man leter fra morgendagens bekledning: Fjellsko, Harkilla-dress og sekk til skogsturen.
Kjøpt i Roma og Nice. Vet du får tak i det på Frogner i Oslo men husker ikke navnet på forretningen. Kan finne det ut hvis du vil. Fikk en 0.5 liters flaske av en kompis for noen år siden også. Har til arvdag1234 skrev:Svette!! Uff. Og nei og nei. ALDRI. (Fikk du tak i din Acqua Di Parma i Norvegia?)65finger skrev:Husk: Ikke svett! Flanere er saken ikke bevege seg som en gampdag1234 skrev:I villmarken bruker vi tattersall, mix ull og bomull. Noe annet er helt upassende. Sløyfe er kult, men ikke must.lars_erik skrev:Grønt og sort. Brune Viking Mountain fjellsko.65finger skrev:Tweed, skjorte med sløyfe er godkjent antrekk i villmarken. For guds skyld ikke noe vulgert i skrikende farver av blanke, knstige og rare stofferlars_erik skrev:Mens man leter fra morgendagens bekledning: Fjellsko, Harkilla-dress og sekk til skogsturen.
Halvliter! Da har du så det holder.65finger skrev:Kjøpt i Roma og Nice. Vet du får tak i det på Frogner i Oslo men husker ikke navnet på forretningen. Kan finne det ut hvis du vil. Fikk en 0.5 liters flaske av en kompis for noen år siden også. Har til arvdag1234 skrev:Svette!! Uff. Og nei og nei. ALDRI. (Fikk du tak i din Acqua Di Parma i Norvegia?)65finger skrev:Husk: Ikke svett! Flanere er saken ikke bevege seg som en gampdag1234 skrev:I villmarken bruker vi tattersall, mix ull og bomull. Noe annet er helt upassende. Sløyfe er kult, men ikke must.lars_erik skrev:Grønt og sort. Brune Viking Mountain fjellsko.65finger skrev:Tweed, skjorte med sløyfe er godkjent antrekk i villmarken. For guds skyld ikke noe vulgert i skrikende farver av blanke, knstige og rare stofferlars_erik skrev:Mens man leter fra morgendagens bekledning: Fjellsko, Harkilla-dress og sekk til skogsturen.
Sløye og tweed brukes kun under laksefiske ;D![]()
Tattersall er alltid litt heftige ruter i ymse størrelser og i en flanellkvalitet. Lunt og godt, og pent. Så trenger du ikke bekymre deg for mønsterpass, for det er helt tillatt at rutene ikke passer.lars_erik skrev:All denne pakkinga sliter meg ut :-\
Armani!
Ja, jeg ser jo viktigheten i dette :-*dag1234 skrev:Tattersall er alltid litt heftige ruter i ymse størrelser og i en flanellkvalitet. Lunt og godt, og pent. Så trenger du ikke bekymre deg for mønsterpass, for det er helt tillatt at rutene ikke passer.lars_erik skrev:All denne pakkinga sliter meg ut :-\
Armani!
Ellers så skal jo mønster stemme slik: bryststykkene skal være like, mansjett og krage skal gå likt ut i mønster, og helst skulder og erme - men her fjusker selv de største firmaer. De eneste jeg vet om som er konsekvente er mitt elskede Harvie & Hudson, som til og med har gauntlet og ermet som passer perfekt!
Verden går under av mangel på stil og smak! Sann mine ord.lars_erik skrev:Ja, jeg ser jo viktigheten i dette :-*dag1234 skrev:Tattersall er alltid litt heftige ruter i ymse størrelser og i en flanellkvalitet. Lunt og godt, og pent. Så trenger du ikke bekymre deg for mønsterpass, for det er helt tillatt at rutene ikke passer.lars_erik skrev:All denne pakkinga sliter meg ut :-\
Armani!
Ellers så skal jo mønster stemme slik: bryststykkene skal være like, mansjett og krage skal gå likt ut i mønster, og helst skulder og erme - men her fjusker selv de største firmaer. De eneste jeg vet om som er konsekvente er mitt elskede Harvie & Hudson, som til og med har gauntlet og ermet som passer perfekt!
Rystende!Bent skrev:Helt uten tanke for antrekk i morgen
Leonard Cohen - Live In London