Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Denne, som jeg med skam må innrømme ikke er snurret før i Verdens Navle :eek:
    Fy!
    Nei, nei! Ikke på FY!! Man har da respekt for både artisten og sine ører :eek:
    På deilig, lossless CD ;D

Bitrate 320 liksom ???
    Det var det jeg visste. Vi kjempet mot HVPU-reformen med nebb og klør, for det ville ikke være godt for de utviklingshemmede å bli "integrert" i samfunnet. Her er beviset. Dette er det vi advarte mot, se hva vi fikk.

FY SKAM som ikke har hørt Boatman's call før. Du skal gå planken.

Jesus Kristus og Guds Hellige Mor! Rart det blir krig i verden??
    I følge den nyeste oversettelsen av Bibelen, heter det ikke lengre Jesus Kristus eller Hellige Mor, men Jan av Kristiansund og Ungpike Marie av Østre Toten 8)
    Hehe. Du må nok lese Vulgata. Den nymotens greia de har postet i dag har jeg lite tro på. Man kan bare ikke komponere om igjen Beethovens 9. eller male om igjen Rembrandts Nattevakten, det er alt gjort.

Ungdommen nå til dags, må alltid ha ting på sin måte, men jeg forstår ikke greia med det.

Gemini13

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.08.2007
    Antall liker
    114
    Torget vurderinger
    1
    Chickenfoot - Chickenfoot

Chickenfoot are a true supergroup, comprising of two ex-members of Van Halen, including singer Sammy Hagar; guitarist Joe Satriani and Red Hot Chili Peppers drummer Chad Smith.

vinyl :)

Vedlegg

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Lyngen skrev:
    En juvel av en plate som jeg vokter godt for eventuelle overspillinger. Den gir meg fortsatt gåsehud og er den ubestridte eneren. Verdens beste musikkalbum!

Steike ti for ei god plate dette er Lyngen. Det beste jeg har hørt på lenge.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.931
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Lyngen skrev:
    En juvel av en plate som jeg vokter godt for eventuelle overspillinger. Den gir meg fortsatt gåsehud og er den ubestridte eneren. Verdens beste musikkalbum!

Får vel teste denne da :-\

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Lyngen skrev:

Ikke gjør det. Du kommer sikkert ikke til å like den. Spill heller Hellbøllies.

Bent

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2008
    Antall liker
    613
    Sted
    Nordhordland
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Lyngen skrev:

Har dere virkelig ikke hørt Ok Computer tidligere :eek: Det vil jeg si er sjokerende, er jo en av 90-tallets beste plater.
    Her avsluttes kvelden med
    Lauderdale - Moving On

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.931
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Bent skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Lyngen skrev:
    Har dere virkelig ikke hørt Ok Computer tidligere :eek: Det vil jeg si er sjokerende, er jo en av 90-tallets beste plater.
    Lauderdale - Moving On
    Har hørt Radiohead tidligere. En sterk trigger for migrene :mad:

Bent

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2008
    Antall liker
    613
    Sted
    Nordhordland
    lars_erik skrev:
    Bent skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Lyngen skrev:
    Lauderdale - Moving On
    Har hørt Radiohead tidligere. En sterk trigger for migrene :mad:
    Ta deg en Ibux og nyt ;)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.931
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    ^Ibux hjelper ikke mot migrene. Her må det forebygging til; plata er pakka inn og sendes til nærmeste psykolog 8)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Bent skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Lyngen skrev:

Lauderdale - Moving On
    Vær grei da, din jypling. I store deler av 90-tallet og langt utpå 2000-tallet var jeg i en mental tilstand uforenlig med å følge med på hva som skjedde innen musikkbransjen. Synd, men samtidig har jeg mange skatter å oppdage og har fått mange fine opplevelser. Og Lyngen, den mannen vil jeg gifte meg med! Det er i allefall visst.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.931
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    ^Dag. Impulskontroll! Ikke den første og beste Lyngenværing man påramler ::)

RojohII

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Antall liker
    1.855
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Holder med Lars erik her. Siden jeg ikke har hørt denne OK-computer før, lytta jeg litt via Amazons preview funksjon. Gadd ikke lytte meg mer enn halveis før jeg syntes dette ble for emo-et-eller-annet.

Nåh, tilbake til noe-helt-annet-emo som klinger bedre i ørene:

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.931
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    RojohII skrev:
    Holder med Lars erik her. Siden jeg ikke har hørt denne OK-computer før, lytta jeg litt via Amazons preview funksjon. Gadd ikke lytte meg mer enn halveis før jeg syntes dette ble for emo-et-eller-annet.

Sannelig godt det er flere som ikke har ødelagt hørsel, og gjerne vil fortsette med det ;)

Peter Green? Orginal Fleetwood Mac?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.931
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Joda, han har så god musikksmak at jeg tar han usett ;D.
    En progger som aldri spiller Jethro Tull, er fake. Ikke la deg lure ::)

RojohII

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Antall liker
    1.855
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    lars_erik skrev:
    RojohII skrev:

Sannelig godt det er flere som ikke har ødelagt hørsel, og gjerne vil fortsette med det ;)

Peter Green? Orginal Fleetwood Mac?
    Peter Green fra Fleetwood, ja. Hans comeback etter å forlatt FM. Bra plate.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Joda, han har så god musikksmak at jeg tar han usett ;D.
    En progger som aldri spiller Jethro Tull, er fake. Ikke la deg lure ::)
    Joda. Jeg har blitt forført av vakre ord og fin musikk. Det er den gamle fella som tusener har gått i før. Hilsen Emo-Dag

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9

Høyrte denne ihjel for 6 år sidan.
    På tide å starte på nytt.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.348
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Brasse skrev:

Høyrte denne ihjel for 6 år sidan.
    På tide å starte på nytt.
    Har den flere liv? Du vil være sikker på at den er dau? Du liker å drepe plater? ;D

U

utgatt60135

Gjest
    Bent skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Lyngen skrev:

Kjenner jeg blir veldig provosert nå. En av 90-tallets beste???? Hallo!! Vi trenger ikke nevne perioder her!!

;)

http://rateyourmusic.com/charts/top/album/all-time

Jeg antar Dag spøker om at han lissom ikke har hørt den før.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Lyngen skrev:
    Bent skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Lyngen skrev:

Kjenner jeg blir veldig provosert nå. En av 90-tallets beste???? Hallo!! Vi trenger ikke nevne perioder her!!

;)

http://rateyourmusic.com/charts/top/album/all-time

Jeg antar Dag spøker om at han lissom ikke har hørt den før.
    Jeg spøker aldri.

Du skulle bare visst hvor store brister det er i min musikkkunnskap. De tangerer nesten alle bristene i min personlighet og moral.

Har jo hørt om, men ikke noe av Radiohead. Med Arcade Fire sto det enda verre til. De hadde jeg ikke hørt om en gang før du gjorde meg oppmerksom på dem. Ignorance is bliss, du lissom.

Listen du linker til er interessant. Heldigvis har jeg de fleste der, så helt ute på tur kan jeg ikke ha vært.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Rival sons - Pressure & time

The national ble litt pent og pyntelig når man er mårratrøtt. Får sjekke om denne fortsatt holder koken. Har hørt rykter om at Asbjørn Sleskemark anbefalte denne på lydverket sist. Det var da som faèn.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Townes skrev:
    Rival sons - Pressure & time

The national ble litt pent og pyntelig når man er mårratrøtt. Får sjekke om denne fortsatt holder koken. Har hørt rykter om at Asbjørn Sleskemark anbefalte denne på lydverket sist. Det var da som faèn.
    Hehe.

Her får denne en runde mens jeg rydder på plass igjen hjemmekontoret.

Radiohead - OK Computer

Vedlegg

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn